eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Zagospodarowanie poscaleniowe- Projekt scalenia gruntów obrębu Anusin, Stasin Dolny, gmina Siedliszcze, powiat chełmski, województwo lubelskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-05

Chełm: Zagospodarowanie poscaleniowe- Projekt scalenia gruntów obrębu Anusin, Stasin Dolny, gmina Siedliszcze, powiat chełmski, województwo lubelskie
Numer ogłoszenia: 232321 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156837 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie poscaleniowe- Projekt scalenia gruntów obrębu Anusin, Stasin Dolny, gmina Siedliszcze, powiat chełmski, województwo lubelskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie poscaleniowe- projekt scalenia gruntów obrębu Anusin, Stasin Dolny, gmina Siedliszcze, powiat chełmski, województwo lubelskie. Zakres robót obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze: a)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- 15 190,35 m b)formowanie i zagęszczanie nasypów z dowozem gruntu (piasek)- 270,00 m3 c)mechaniczne profilowanie pasa drogowego spycharką- 1 520,00 m2 d)mechaniczne ścinanie drzew o średnicy 10-15 cm z karczowaniem pni- 720,00 szt. e)wywiezienie dłużyc- 50,40 mp, gałęzi- 43,20 mp, karpiny- 36,00 mp 2.Odwodnienie: a)roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t, wykop koryta pod przepust miejsce wywozu uzyskane staraniem i na koszt Wykonawcy- 256,00 m3 b)profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne- 38,40 m2 c)przepust z rur średnicy 60 cm, polietylenowy wysokiej gęstości PEHD (karbowana) sztywność obwod. na podsypce żwirowo piaskowej o frakcji 0-20mm grubości 30 cm, skośne zakończenie przepustu- 64,00 m d)zasypka rur przepustu pospółką z ręcznym zagęszczeniem wbudowanego materiału- 237,91 m3 3.Nawierzchnia gruntowa: a)mechaniczne profilowanie dróg gruntowych ( w tym profilowanie pod warstwy konstrukcyjne)- 64 904,86 m2 b)mechaniczne zagęszczenie dróg gruntowych- 64 904,86 m2 4.Nawierzchnia z gruzu stabilizowanego mechanicznie: a)nawierzchni z gruzu 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 30 cm- 9 739,40 m2 b)roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t, dokop gruntu na zasypkę poboczy, miejsce dokopu uzyskane staraniem na koszt Wykonawcy- 1 460,91 m3 c)profilowanie i zagęszczanie poboczy i skarp- 1 059,30 m2 5.Nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie: a)nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 20 cm- 14 777,64 m2 b)roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5t, dokop gruntu na zasypkę poboczy płyt i drogi miejsce dokopu uzyskane staraniem i na koszt Wykonawcy- 2 170,31 m3 c)profilowanie i zagęszczanie poboczy i skarp- 10 851,55 m2 Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Projekt budowlano- wykonawczy. 2.Przedmiar robót. 3.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. Roboty budowlane zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.Zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót. 4.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność. 5.Uporządkowanie placu budowy. 6.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 7.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 8.Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót. Zadanie realizowane jest w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tadeusz Liszewski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PTHiU Bud. Inż. TALIMEX, ul. Chełmska 1, 22-360 Rejowiec, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1345048,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1110000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1110000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1650000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.