eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Wykonanie nawierzchni bitumicznych oraz z kostki betonowej na terenie Gminy Morąg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-10

Morąg: Wykonanie nawierzchni bitumicznych oraz z kostki betonowej na terenie Gminy Morąg
Numer ogłoszenia: 231924 - 2009; data zamieszczenia: 10.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87869 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9/30, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni bitumicznych oraz z kostki betonowej na terenie Gminy Morąg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zad. nr 1 Budowa drogi wewnętrznej od ulicy Warmińskiej w Morągu Opis: Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi wewnętrznej od ulicy Warmińskiej w Morągu . Budowa obejmuje odcinek drogi od ulicy Warmińskiej do wjazdu do Spółdzielni Inwalidów i Sklepu Wielobranżowego . Dane: - powierzchnia drogi i zjazdów 677 m2 - długość drogi 124,4m Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej na podbudowie z tłucznia kamiennego . Parametry: - Podłoże G-1 - Kategoria ruchu KR-1 - Szerokość jezdni 5,5m (zwężenie do szerokości 4,2m) - Spadek poprzeczny 2,5% - Promienie łuków poziomych na zjedzie z drogi powiatowej 5m Przebieg w linii prostej na całym odcinku drogi.= o długości 124,4m. Rzędne wysokościowe dobrano tak ,aby zachować spadki do kratek ściekowych i dowiązać sie do sąsiednich działek. Szczegółowy przebieg niwelety drogi pokazano na profilu podłużnym. Budowa nawierzchni: - Warstwa ścieralna z asfaltobetonu o grubości 4 cm - Skropienie miedzy warstwowe bitumem w ilości 0,9kg/m2 - Warstwa wiążąca z asfaltobetonu grubości 4cm - Skropienie tłucznia bitumem w ilości 1,1 kg/m2 - Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-63mm grubości 20cm - Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. Krawężnik Krawężnik 30x15 posadowić na ławie betonowej z oporem grubości 15 cm z betonu B-15 na wysokość 3cm na zjazdach i 12 cm na pozostałych odcinkach , powyżej poziomu nawierzchni . Roboty rozbiórkowe Przed rozpoczęciem robót nawierzchniowych należy rozebrać istniejącą nawierzchnie drogowa wywożąc materiał w miejsce wskazane przez inwestora.. Roboty ziemne Korytowanie wykonać z zachowaniem ostrożności przy zbliżaniu sie do podziemnych urządzeń . Zagęszczenie gruntu w korycie powinno spełniać wymagania, dotyczące minimalnej wartości wskaźnika zagęszczenia (Is=1,0 ) Jeżeli grunty rodzime w wykopach i miejscach zerowych nie maja wymaganego wskaźnika zagęszczenia, to przed ułożeniem konstrukcji nawierzchni należy je dogęścić do wartości (Is ),podanych wyżej. (BN-72/9832-02 Budowle drogowe i kolejowe . Roboty ziemne) Warstwa podsypki o grubości 15cm powinna być wykonana z piasku, albo żwiru, spełniającego następujące warunki: a) wodoprzepuszczalności; wartość współczynnika wodoprzepuszczalności k powinna być większa od 8 m/dobę, b) zagęszczalności; użyte kruszywo powinno mieć wskaźnik różnoziarnistości U o wartości co najmniej 5 i umożliwiać uzyskanie wskaźnika zagęszczenia (Is) warstwy odsączającej równego 1.00 według normalnej próby Proctora (PN-88/B-04481, metoda I lub II) [2], badanego zgodnie z norma BN-77/8931-12 [21]. Grubość warstwy odsączającej 15cm. Podbudowa z kamienia łamanego Krzywa uziarnienia kruszywa, określona według PN-B-06714-15 [3] powinna leżeć miedzy krzywymi granicznymi pól dobrego uziarnienia podanymi w projekcie. Odwodnienie Właściwe odwodnienie powierzchniowe maja zapewnić spadki podłużne i poprzeczne. Dalszy bieg wód opadowych przejma urządzenia odwadniające. Do odwodnienia w miejscach spływu wód zastosowano kratki ściekowe na studniach O 500 z odstojnikiem min. 0,5m głębokości z odprowadzeniem przykanalikiem O 200 do nowej studni rewizyjnej średnicy 1200mm i dalej do istniejącej studni burzowej znajdującej sie na działce nr 523/1. Istniejąca siec burzowa na działce 523/1 należąca do Spółdzielni Inwalidów , powinna być sprawdzona , oczyszczona i w miarę potrzeby udrożniona sprzętem typu Wuko. Zjazdy W miejscach wskazanych na planie sytuacyjnym wykonać zjazdy o nawierzchni takiej samej jak na drodze . Zjazdy sięgają granic sąsiednich działek. W przypadku braku miejsca na zjazd wykonać jedynie obniżenie krawężnika w obszarze zjazdu. Zjazdy obramować krawężnikiem chowanym na ławie z oporem z betonu B-15. Oznakowanie Na wyjedzie na drogę powiatowa ustawić znak A-7.Na wjedzie ustawić znak pionowy B-36. Znak pionowy wykonać zgodnie z planem sytuacyjnym , mocując na słupie stalowym ocynkowanych na wysokości 2m ponad nawierzchnie drogi. W czasie prowadzenia robót należy stosować sie do zaleceń zawartych w treści uzgodnień. podczas ustawiania krawężnika , w pobliżu podziemnych kabli , nie stosować szpilek stalowych , a jedynie drewniane paliki , aby nie dopuścić do uszkodzenia kabla i porażenia pracownika . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zad. nr 2 Budowa parkingu na ulicy Armii Krajowej przy Przedszkolu nr 2 w Morągu Opis: Przedmiotem inwestycji jest budowy parkingu i chodnika przy Przedszkolu nr 2 w Morągu. Inwestycja polega na wykonaniu chodnika szerokości 2m od istniejącego chodnika na ulicy Armii Krajowej do ulicy powiatowej Mickiewicza oraz parkingu na 14 pojazdów osobowych ,a także poprawy parkingu przy aptece na 6 pojazdów osobowych i wykonaniu dwóch zjazdów na zaplecze apteki i przedszkola. Dane: - powierzchnia chodnika i parkingów 405,8 m2 Inwestycja obejmuje wykonanie chodnika z koski Polbruk gr. 6 o długości 93,7m oraz parkingu z kostki Polbruk grubości 8 cm . na 14 stanowisk postojowych. Istniejący parking przy aptece należy wykorzystać , poprawiając jedynie łuki poziome i uzupełniając nawierzchnie bitumiczna przy krawężniku. Parametry: - Podłoże G-1 - Szerokość chodnika 2m - Szerokość zatoki postojowej 4,5m - Szerokość stanowisk postojowych 2,3m Geometria pozioma Chodnik przebiega w linii prostej .Łuki poziome na wjazdach : 3,0m i 4,0m. Rzędne wysokościowe Rzędne wysokościowe , za wyjątkiem nielicznych i niewielkich zmian , pokrywają sie z istniejącymi rzędnymi , będąc związanymi z sąsiadującymi wysokościami przylegających ulic i chodników. Wartości rzędnych pokazano na profilu podłużnym. Konstrukcja nawierzchni zjazdów Przyjęto nawierzchnie o następującej budowie : - Nawierzchnia z kostki Polbruk 8cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki piaskowo - cementowej grubości 3-5cm. - Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-63mm grubości 15cm - Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. Na poszerzeniach istniejącej nawierzchni bitumicznej przyjęto nawierzchnie: - Warstwa ścieralna o strukturze zamkniętej z asfaltobetonu gr.6cm - Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-63mm grubości 15cm - Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. Krawężnik Krawężnik posadowić na ławie betonowej z oporem grubości 15 cm z betonu B-15.na wysokości 12 cm powyżej poziomu nawierzchni . Roboty rozbiórkowe Przed rozpoczęciem robót nawierzchniowych należy rozebrać istniejące nawierzchnie chodnika i parkingu znajdujące sie pod projektowanymi powierzchniami, wywożąc materiał w miejsce wskazane przez inwestora. W pobliżu nowych nawierzchni należy przełożyć nawierzchnie istniejące dopasowując je wysokościowo na szerokości 1,5m. Roboty ziemne Zagęszczenie gruntu w korycie powinno spełniać wymagania, dotyczące minimalnej wartości wskaźnika zagęszczenia (Is=1,0 ) Jeżeli grunty rodzime w wykopach i miejscach zerowych nie maja wymaganego wskaźnika zagęszczenia, to przed ułożeniem konstrukcji nawierzchni należy je dogęścić do wartości (Is ),podanych wyżej. (BN-72/9832-02 Budowle drogowe i kolejowe . Roboty ziemne) Warstwa odsączająca Warstwa podsypki o grubości 15cm powinna być wykonana z piasku, albo żwiru, spełniającego następujące warunki: a) wodoprzepuszczalności; wartość współczynnika wodoprzepuszczalności k powinna być większa od 8 m/dobę, b) zagęszczalności; użyte kruszywo powinno mieć wskaźnik różnoziarnistości U o wartości co najmniej 5 i umożliwiać uzyskanie wskaźnika zagęszczenia (Is) warstwy odsączającej równego 1.00 według normalnej próby Proctora (PN-88/B-04481, metoda I lub II) , badanego zgodnie z norma BN-77/8931-12. Grubość warstwy odsączającej 15cm. Podbudowa z kamienia łamanego Krzywa uziarnienia kruszywa, określona według PN-B-06714-15 powinna leżeć miedzy krzywymi granicznymi pól dobrego uziarnienia podanymi w projekcie. Odwodnienie Właściwe odwodnienie powierzchniowe maja zapewnić spadki podłużne i poprzeczne. Dalszy bieg wód opadowych przejma urządzenia odwadniające. Do odwodnienia w miejscach spływu wód zastosowano kratki ściekowe na studniach O 500 z odstojnikiem min. 0,5m głębokości z odprowadzeniem przykanalikiem O 200 do studni kanalizacji burzowej. Kratki wykonać w miejscach występowania kratek istniejących z niewielka korekta położenia związana ze zmianami krawędzi jezdni. Oznakowanie Znaki pionowe wykonać zgodnie z planem sytuacyjnym , mocując na słupach stalowych ocynkowanych na wysokości 2m ponad nawierzchnie chodnika. W czasie prowadzenia robót należy stosować sie do zaleceń zawartych w treści uzgodnień. Podczas ustawiania krawężnika , w pobliżu podziemnych kabli , nie stosować szpilek stalowych , a jedynie drewniane paliki , aby nie dopuścić do uszkodzenia kabla i porażenia pracownika . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zad. nr 3 Przebudowa ciągu pieszego od ulicy Pułaskiego do ulicy Mickiewicza w Morągu Opis: Przedmiotem opracowania jest przebudowa ciągu pieszego od ulicy Pułaskiego do ulicy Mickiewicza w Morągu. Inwestycja polega na rozebraniu istniejącego chodnika i drogi betonowej i wykonaniu nowej nawierzchni z Polbruku obejmującej chodnik i ciąg pieszo-jezdny. Dane: - powierzchnia chodnika i parkingów wynosi 330,8 m2 Inwestycja obejmuje wykonanie chodnika z koski Polbruk gr. 6 o długości 28m i szerokości 2m oraz ciągu pieszego z kostki Polbruk grubości 8 cm o długości 60,8 m i szerokości 4m oddzielone od siebie pasem zieleni. Parametry: - Podłoże G-1 - Szerokość chodnika 2 m - Szerokość ciągu pieszego 4 m Geometria pozioma Chodnik i ciągu pieszego przebiega w linii prostej . Łuki poziome na wjazdach : 3,0m i 9,0m. Rzędne wysokościowe Rzędne wysokościowe , za wyjątkiem nielicznych i niewielkich zmian , pokrywają sie z istniejącymi rzędnymi , będąc związanymi z sąsiadującymi wysokościami przylegających ulic i chodników. Wartości rzędnych pokazano na planie sytuacyjnym i na profilu podłużnym. Spadki poprzeczne jednostronne 2,5% kierunku środkowym. Konstrukcja nawierzchni ciągu pieszego Przyjęto nawierzchnie o następującej budowie : - Nawierzchnia z kostki Polbruk 8cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki piaskowo - cementowej grubości 3-5cm. - Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8cm - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-63mm grubości 15cm - Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. Konstrukcja nawierzchni z masy bitumicznej - Warstwa ścieralna gr. 4 cm. - Warstwa wiążąca gr. 4 cm . - Górna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-32,5 mm grubości 8 cm - Dolna warstwa podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0-63mm grubości 15cm - Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. 4.6. Konstrukcja nawierzchni chodnika - Nawierzchnia z kostki Polbruk 6cm na warstwie wyrównawczej z mieszanki piaskowo - cementowej grubości 3-5cm. - Warstwa odsączająca z piasku grubości 15cm po zagęszczeniu. Krawężnik Krawężnik posadowić na ławie betonowej z oporem grubości 15 cm z betonu B-15. na wysokości 12 cm powyżej poziomu nawierzchni po prawej stronie i na wysokości 3cm po lewej stronie ciągu pieszego. Obrzeże chodnika 30x8 posadowić na ławie żwirowej grubości 10 cm . Roboty rozbiórkowe Przed rozpoczęciem robót nawierzchniowych należy rozebrać istniejące nawierzchnie chodnika i ciągu pieszego znajdujące sie pod projektowanymi powierzchniami, wywożąc materiał w miejsce wskazane przez inwestora. Roboty ziemne Zagęszczenie gruntu w korycie powinno spełniać wymagania, dotyczące minimalnej wartości wskaźnika zagęszczenia (Is=1,0 ) Jeżeli grunty rodzime w wykopach i miejscach zerowych nie maja wymaganego wskaźnika zagęszczenia, to przed ułożeniem konstrukcji nawierzchni należy je dogęścić do wartości (Is ),podanych wyżej. (BN-72/9832-02 Budowle drogowe i kolejowe . Roboty ziemne) Warstwa odsączająca Warstwa podsypki o grubości 15cm powinna być wykonana z piasku, albo żwiru, spełniającego następujące warunki: a) wodoprzepuszczalności; wartość współczynnika wodoprzepuszczalności k powinna być większa od 8 m/dobę, b) zageszczalności; użyte kruszywo powinno mieć wskaźnik różnoziarnistości U o wartości co najmniej 5 i umożliwiać uzyskanie wskaźnika zagęszczenia (Is) warstwy odsączającej równego 1.00 według normalnej próby Proctora (PN-88/B-04481, metoda I lub II) , badanego zgodnie z norma BN-77/8931-12. Grubość warstwy odsączającej 15cm. Podbudowa z kamienia łamanego Krzywa uziarnienia kruszywa, określona według PN-B-06714-15 powinna leżeć miedzy krzywymi granicznymi pól dobrego uziarnienia podanymi w projekcie. Odwodnienie Właściwe odwodnienie powierzchniowe maja zapewnić spadki podłużne i poprzeczne. Dalszy bieg wód opadowych przejma urządzenia odwadniające - kratki ściekowe w ulicy Pułaskiego , spełniające te zadania do chwili obecnej. Urządzenia zabezpieczające W połowie długości ciągu pieszego ustawić wzdłuż dwie bariery (ogrodzenie segmentowe) w kolorze żółtym długości 4,5m każda o rozstawie 2 m . W czasie prowadzenia robót należy stosować sie do zaleceń zawartych w treści uzgodnień. Moment odkrycia , lub zbliżenia do tych urządzeń należy zgłosić właścicielowi lub zarządcy zgodnie z treścią uzgodnienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 200853.64 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budowa drogi wewnętrznej od ulicy Warmińskiej w Morągu

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe BAZALT Zbigniew Hrynkiewicz, Jagiełły 47a, 82-400 Sztum, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 94990.30
  • Oferta z najniższą ceną: 94990.30 oferta z najwyższą ceną: 126263.38
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Budowa parkingu na ulicy Armii Krajowej przy Przedszkolu nr 2 w Morągu

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo Budowlane DRO-BUD, 3 Maja 11/4, 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 62093.34
  • Oferta z najniższą ceną: 62093.34 oferta z najwyższą ceną: 103072.89
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przebudowa ciągu pieszego od ulicy Pułaskiego do ulicy Mickiewicza w Morągu

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlowo - Usługowy Zdzisław Tobiasz, Sierakowskiego 1, 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 43770
  • Oferta z najniższą ceną: 43770 oferta z najwyższą ceną: 68039.42
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.