eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Utworzenie trzech placów zabaw przy szkołach w Morawicy, Dębskiej Woli i Bilczy w gm. Morawica w ramach programu Radosna Szkoła

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Morawica: Utworzenie trzech placów zabaw przy szkołach w Morawicy, Dębskiej Woli i Bilczy w gm. Morawica w ramach programu Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 231884 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174122 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Morawicy, ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3114691, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie trzech placów zabaw przy szkołach w Morawicy, Dębskiej Woli i Bilczy w gm. Morawica w ramach programu Radosna Szkoła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - Zadanie nr 1 Utworzenie placu zabaw przy ZPO w Morawicy w ramach programu Radosna Szkoła - duży plac zabaw - Zadnie nr 2 Plac zabaw dla dzieci przy szkole w Dębskiej Woli w ramach programu Radosna Szkoła - mały plac zabaw - Zadanie nr3 Utworzenie szkolnego placu zabaw przy ZS w Bilczyw ramach programu Radosna Szkoła - mały plac zabaw 2. Zakres robót obejmuje wykonanie 1.) nawierzchni, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, amortyzującej upadek dziecka z wysokości do 1,5 m, syntetycznej (piankowej lub gumowej) na podbudowie mineralnej z kruszywa łamanego, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE 152 C, RAL 2011-Tieforange, zgodną z Polskimi Normami EN 1177:2009; EN 1177:2008 charakteryzujące się dużą trwałością kolorów oraz odpornością na ścieranie jak i odpornością na działanie warunków atmosferycznych, jak wilgoć, mróz czy duże skoki temperatury. Pokrycie winno posiadać atest PZH. 2.) nawierzchni amortyzującej upadek dziecka z wysokości do 1,50 m syntetycznej w kolorze niebieskim na podbudowie mineralnej z kruszywa łamanego w odcieniu PANTONE 540 C, RAL 5003 - Saphirblau zgodną z Polskimi Normami charakteryzujące się dużą trwałością kolorów oraz odpornością na ścieranie jak i odpornością na działanie warunków atmosferycznych, jak wilgoć, mróz czy duże skoki temperatury. Pokrycie winno posiadać atest PZH. 3.) nawierzchni trawiastej na podłożu organicznym. 4.) żywopłotu odgradzającego. 5.) dostarczenie i montaż urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury. Urządzenia na placu zabaw muszą odpowiadać maksymalnej wysokości swobodnego upadku do 1,5 m. Urządzenia placu zabaw muszą posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, zgodnie z obowiązującymi normami, w tym PN-EN 1176, oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Certyfikaty lub Deklaracje Zgodności z normami. Drewno rdzeniowe, impregnacja ciśnieniowo - próżniowa, dodatkowo malowane np. na tico Urządzenia powinny być posadowione na stopach stalowych zakotwionych w gruncie przez zabetonowanie. Wszystkie urządzenia przed montażem muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. 6.) wykonanie i zainstalowanie na terenie szkolnego placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz napis o treści Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA 3. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) dokumentacja projektowa stanowiąca: - załącznik nr 5/1 do niniejszej siwz (dla zadania nr 1), - załącznik nr 5/2 do niniejszej siwz (dla zadania nr 2), - załącznik nr 5/3 do niniejszej siwz (dla zadania nr 3), b) przedmiary robót, stanowiące: - załącznik nr 6/1 do niniejszej siwz (dla zadania nr 1), - załącznik nr 6/2 do niniejszej siwz (dla zadania nr 2), - załącznik nr 6/3 do niniejszej siwz (dla zadania nr 3), c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej siwz. . 4. Załączone do dokumentacji przedmiary robót nie stanowią elementu dokumentacji projektowej mają charakter orientacyjny i pomocniczy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień. 5. Jeżeli dostarczona przez Zamawiającego dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót będzie zawierała wady, które uniemożliwią prawidłowe wykonanie robót, albo jeżeli zajdą inne okoliczności, niezależne od Wykonawcy, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Zamawiający dokona wówczas analizy zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta, inspektora nadzoru będzie uprawniony do modyfikacji zakresu świadczenia wykonawcy, w taki sposób aby był zrealizowany cel umowy z zachowaniem obowiązujących przepisów. 6. W przypadku gdy nastąpi konieczność istotnej modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy, strony dokonają zmiany umowy w formie aneksu. Dokonując modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy, strony wyodrębnią: a) roboty zamienne, przez które rozumie się roboty, które Wykonawca wykona w zamian robót zawartych w pierwotnej dokumentacji projektowej , b) roboty zaniechane przez które rozumie się roboty objęte pierwotną dokumentacją projektową, a których wykonanie stało się zbędne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.24 - 45.11.27.24 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Utworzenie placu zabaw przy ZPO w Morawicy w ramach programu Radosna Szkoła - duży plac zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU RADEK Krzysztof Tarnowski, Radków 27, 29-135 Radków, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180327,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 164700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 227632,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Plac zabaw dla dzieci przy szkole w Dębskiej Woli w ramach programu Radosna Szkoła - mały plac zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Place Zabaw RODEO Piotr Sławiński, Zgodna 2, 27-200 starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98442,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115778,00

  • Oferta z najniższą ceną: 115778,00 / Oferta z najwyższą ceną: 137731,89

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Utworzenie szkolnego placu zabaw przy ZS w Bilczy w ramach programu Radosna Szkoła - mały plac zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Place Zabaw RODEO Piotr Sławiński, ul. Zgodna 2, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98360,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105586,00

  • Oferta z najniższą ceną: 105586,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126520,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.