eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa specjalistycznych materiałów do kontynuacji badań realizowanych w ramach grantów naukowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Olsztyn: Dostawa specjalistycznych materiałów do kontynuacji badań realizowanych w ramach grantów naukowych
Numer ogłoszenia: 231686 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169722 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk, ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Naukowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznych materiałów do kontynuacji badań realizowanych w ramach grantów naukowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Dostawa specjalistycznych materiałów do kontynuacji badań realizowanych w ramach grantów naukowych 2.Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć na każdą część tylko jedną ofertę. 3.Ze względu na zapewnienie powtarzalności wyników w prowadzonych badaniach naukowych Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. specjalistyczne materiały zużywalne, wskazał oprócz opisu, także producenta oraz numery katalogowe. Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę sukcesywnej dostawy. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany uzyskaniem i realizacją zamówienia. 4.Pozycje z opisem aktualnie używanych materiałów zużywalnych w badaniach - Wykonawca przy oferowaniu produktu zgodnego z numerem katalogowym nie musi załączać materiałów producenta. 5.W specyfikacji zaznaczono pozycje, do których w przypadku produktu równoważnego oprócz materiałów producenta należy dostarczyć próbkę. 6.Jednocześnie Zamawiający informuje, że: a.dołączona do oferty próbka musi zawierać minimum 14 sztuk oferowanych końcówek do pipet; b.końcówki do pipet muszą być dostarczone w zbiorczym opakowaniu (osobna koperta lub inne opakowanie, poza złożona ofertą), z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i znaku sprawy postępowania, z dopiskiem-próbki do testów potwierdzających równoważność; c.każde opakowanie musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację z nr Części, nr poz. wyspecyfikowanego produktu zgodnie z numerami w załączniku nr 1 i 3, nazwą oferowanego produktu zgodnie z załącznikiem nr 3; d.ocena równoważności próbki: kompatybilność z pipetą, zrzut końcówki, dokładność-powtarzalność pobierania materiału do badań. 7.Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza możliwość ofert równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego. W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do: a)załączenia wraz z ofertą karty charakterystyki i-lub specyfikację jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne; b)załączenia certyfikatów analizy jakościowej lub innych równoważnych, w zakresie oferowanych przedmiotów zamówienia w j. polskim. Dokument musi zawierać co najmniej: nazwę producenta, nr katalogowy, opis potwierdzający parametry wyspecyfikowane w załączniku nr 1 do siwz; 8.Ocena spełniania równoważności zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów, wskazanych w pkt. II.1.3) 4 a-b. Nie wykazanie spełniania równoważności spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania na mocy art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów, jako nie odpowiadających treści SIWZ. 9.Powyżej opisana ocena równoważności będzie przeprowadzona na zasadzie 0 - 1 (spełnia-nie spełnia). 10.Oferowane materiały zużywalne muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP lub UE. 11.Termin gwarancji na materiały zużywalne nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 12.Dostawa sukcesywna przez 12 miesięcy dla każdej części od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowania zamówienia tj. Część 1 - 90000,00 zł; Część 2 - 50000,00 zł; Część 3 - 130000,00 zł. Termin dostawy cząstkowej: do 14 dni od daty wysłania zamówienia lub 21 dni od daty wysłania zamówienia w przypadku towarów sprowadzanych od zagranicznego producenta - Wykonawca wpisuje odpowiednio do Formularza ofertowego i w przypadku wyboru 21 dni na dostawę cząstkową podpisuje oświadczenie. Wielkość każdej dostawy będzie każdorazowo wyspecyfikowana i przekazywana do Wykonawcy mailowo lub faksem, ze wskazaniem adresu, zakładu i osoby, do której należy dostarczyć odczynniki. Zamówienia cząstkowe będą składane 1-2 razy w miesiącu. 13.Zamówienie będzie przekazywane do Wykonawcy mailowo lub faksem, ze wskazaniem adresu, zakładu i osoby, do której należy dostarczyć materiały do badań..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 38.43.71.10 - Końcówki pipet 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.19.25.00 - Probówki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mettler-Toledo Sp. z o.o., ul. Poleczki 21, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polgen Sp. z o.o. - Sp.K., ul. Puszkina 80, 92-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 130000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.