To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-04
Warszawa: Dostawa mebli biurowych do 21 siedzib
Urzędu Dozoru Technicznego w 2014 roku, znak sprawy: ZP-AP-32/14
Numer ogłoszenia: 231611 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308460 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do 21 siedzib Urzędu Dozoru Technicznego w 2014 roku, znak sprawy: ZP-AP-32/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został opisany w podziale na dwie części, zgodnie z poniższym: a) część I - Dostawa mebli biurowych do Urzędu Dozoru Technicznego, b) część II- Dostawa krzeseł i foteli biurowych do Urzędu Dozoru Technicznego 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, w podziale na dwie ww. części. 3. Przedmiot zamówienia w części I stanowi dostawa mebli biurowych do UDT, która obejmuje: dostawę, montaż i ustawienie mebli biurowych w siedzibach Urzędu Dozoru Technicznego, a także demontaż i wyniesienie starego wyposażenia meblowego przeznaczonego do likwidacji (wg wskazania upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego) z pomieszczeń w których będą montowane nowe meble oraz jego wywiezienie i utylizację. 4. Przedmiot zamówienia w części II stanowi dostawa krzeseł i foteli biurowych do UDT, która obejmuje: dostawę, montaż i ustawienie krzeseł i foteli biurowych oraz akcesoriów meblowych, w siedzibach Urzędu Dozoru Technicznego, a także wyniesienie starych krzeseł i foteli przeznaczonych do likwidacji (wg. wskazania upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego) z pomieszczeń, w których będą ustawione nowe meble oraz ich wywiezienie i utylizację. 6. Przedmiot zamówienia został opisany w: Specyfikacjach asortymentowych zamówienia - odpowiednio dla części I i II opisu przedmiotu zamówienia, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ oraz we wzorach umów (wraz z załącznikami) - odpowiednio dla części I i II opisu przedmiotu zamówienia), stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.10.00 - Siedziska 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.14.13.00 - Szafy 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.14.31.22 - Komody 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.15.10.00 - Meble różne 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli biurowych do Urzędu Dozoru Technicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY JAWOR, Linowiec 22, 83-200 Stargard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93424,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 104340,00
Oferta z najniższą ceną: 104340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104340,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa krzeseł i foteli biurowych do Urzędu Dozoru Technicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Office Interior Małgorzata Dydecka, ul. Krzywińska 4B, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202376,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 234160,02
Oferta z najniższą ceną: 234160,02 / Oferta z najwyższą ceną: 238266,99
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu (część 2).
- Przewóz osób na trasie Płock - Modlin w dniu 23.05.2024 r. oraz na trasie Modlin - Płock w dniu 30.05.2024 r.
- Wykonanie ewaluacji pn. "Ocena śródokresowa działań podejmowanych w ramach Priorytetów III - V Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS) 2021-2027"
- RZP-19/OC/2024 - "Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów - Bloty i panele alergologiczne"
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych dla SGGW w Warszawie przez okres 16-tu miesięcy.
- WYKONANIE PRZYŁĄCZY WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD STOŁÓWKĘ KONTENEROWĄ NR SW5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie Meble, w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Bibliotek i Sportu w miejscowości Łagiewniki
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 - EDYCJA 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec
- Dostawa i montaż mebli w zabudowie
- Zakup wyposażenia żłobka w ramach zadania pn.: "Zakup lokalu i jego adaptacja do potrzeb dzieci w celu utworzenia żłobka" z podziałem na części:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.