eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych do 21 siedzib Urzędu Dozoru Technicznego w 2014 roku, znak sprawyZP-AP-32/14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-04

Warszawa: Dostawa mebli biurowych do 21 siedzib Urzędu Dozoru Technicznego w 2014 roku, znak sprawy: ZP-AP-32/14
Numer ogłoszenia: 231611 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308460 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych do 21 siedzib Urzędu Dozoru Technicznego w 2014 roku, znak sprawy: ZP-AP-32/14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został opisany w podziale na dwie części, zgodnie z poniższym: a) część I - Dostawa mebli biurowych do Urzędu Dozoru Technicznego, b) część II- Dostawa krzeseł i foteli biurowych do Urzędu Dozoru Technicznego 2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, w podziale na dwie ww. części. 3. Przedmiot zamówienia w części I stanowi dostawa mebli biurowych do UDT, która obejmuje: dostawę, montaż i ustawienie mebli biurowych w siedzibach Urzędu Dozoru Technicznego, a także demontaż i wyniesienie starego wyposażenia meblowego przeznaczonego do likwidacji (wg wskazania upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego) z pomieszczeń w których będą montowane nowe meble oraz jego wywiezienie i utylizację. 4. Przedmiot zamówienia w części II stanowi dostawa krzeseł i foteli biurowych do UDT, która obejmuje: dostawę, montaż i ustawienie krzeseł i foteli biurowych oraz akcesoriów meblowych, w siedzibach Urzędu Dozoru Technicznego, a także wyniesienie starych krzeseł i foteli przeznaczonych do likwidacji (wg. wskazania upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego) z pomieszczeń, w których będą ustawione nowe meble oraz ich wywiezienie i utylizację. 6. Przedmiot zamówienia został opisany w: Specyfikacjach asortymentowych zamówienia - odpowiednio dla części I i II opisu przedmiotu zamówienia, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ oraz we wzorach umów (wraz z załącznikami) - odpowiednio dla części I i II opisu przedmiotu zamówienia), stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.10.00 - Siedziska 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.14.13.00 - Szafy 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.14.31.22 - Komody 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.15.10.00 - Meble różne 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli biurowych do Urzędu Dozoru Technicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY JAWOR, Linowiec 22, 83-200 Stargard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93424,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 104340,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104340,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa krzeseł i foteli biurowych do Urzędu Dozoru Technicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Office Interior Małgorzata Dydecka, ul. Krzywińska 4B, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202376,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 234160,02

  • Oferta z najniższą ceną: 234160,02 / Oferta z najwyższą ceną: 238266,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.