eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Remont sali rozpraw nr 30 i wymiana posadzki w korytarzu II piętra w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 30.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Starogard Gdański: Remont sali rozpraw nr 30 i wymiana posadzki w korytarzu II piętra w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 30.
Numer ogłoszenia: 231503 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210873 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 30, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5625631, 5625632, 5625633, faks 058 5623959.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali rozpraw nr 30 i wymiana posadzki w korytarzu II piętra w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 30..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Wykonanie prac remontowo-budowlanych Sali rozpraw nr 30 i posadzki korytarza II piętra w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gd. przy ul. Kościuszki 30 obejmujących roboty tynkarskie, malarskie, roboty instalacyjne (centralne ogrzewanie), roboty układania posadzki z płytek. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, będącymi załącznikiem do SIWZ. Część II Wykonanie robót związanych z repliką 2 kompletów skrzydeł drzwi wraz z opaskami z litego drzewa sosny w sali rozpraw - nr 30 na II piętrze w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gd. przy ul. Kościuszki 30 i renowacją stolarki jednych drzwi dwuskrzydłowych w korytarzu parteru budynku. W zakres wchodzą roboty ogólnobudowlane obejmujące: - demontaż skrzydeł drzwiowych, - demontaż zamków, klamek i pozostałych okuć metalowych, - usunięcie starej farby, - gruntowne oszlifowanie elementów stolarki, - wykonanie bądź naprawa brakujących i zniszczonych elementów drewnianych, - roboty malarskie i lakiernicze. - replika drzwi z litego drzewa sosny w ilości 2 szt. drzwi przejściowych i opasek wokół drzwi. Wymiary skrzydeł: -113 cm.x 211 cm. -108 cm.x 221 cm. Oryginalna konstrukcja tych drzwi to konstrukcja ramowo-płycinowa z wyraźnie zaznaczonym wysokim dolnym, poziomym ramiakiem. Wypełnienie konstrukcji to 6 płycin 2 stronnie odsadzonych w kształcie delikatnej koperty. Obramowanie płycin wykonane jest z delikatnie profilowanych listew o wymiarach 28x15 mm. Ponadto wykończeniem drzwi są głęboko profilowane opaski o przekroju 16,5 cm x 3,2 cm. oraz niskie cokoliki o przekroju 17.0 cm x 3.o cm. Oryginalne drzwi mają charakterystyczne przekroje, jak również głębokie profilowania oraz charakterystyczne cokoły.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Prace remontowo-budowlane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe STELLA Andrzej Stella, ul. Hallera 16, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25016,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32122,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Prace renowacyjne (stolarskie).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Stolarki Budowlanej mgr inż. Adam Musiał, Ul. Bitwy pod Lenino 28, 80-809 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5609,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.