Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-10
Starogard Gdański: Remont sali rozpraw nr 30 i wymiana posadzki w korytarzu II piętra w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 30
Numer ogłoszenia: 210873 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Starogardzie Gdańskim , ul. Kościuszki 30, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5625631, 5625632, 5625633, faks 058 5623959.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali rozpraw nr 30 i wymiana posadzki w korytarzu II piętra w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 30.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Wykonanie prac remontowo-budowlanych Sali rozpraw nr 30 i posadzki korytarza II piętra w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gd. przy ul. Kościuszki 30 obejmujących roboty tynkarskie, malarskie, roboty instalacyjne (centralne ogrzewanie), roboty układania posadzki z płytek. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, będącymi załącznikiem do SIWZ. Część II Wykonanie robót związanych z repliką 2 kompletów skrzydeł drzwi wraz z opaskami z litego drzewa sosny w sali rozpraw - nr 30 na II piętrze w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gd. przy ul. Kościuszki 30 i renowacją stolarki jednych drzwi dwuskrzydłowych w korytarzu parteru budynku. W zakres wchodzą roboty ogólnobudowlane obejmujące: - demontaż skrzydeł drzwiowych, - demontaż zamków, klamek i pozostałych okuć metalowych, - usunięcie starej farby, - gruntowne oszlifowanie elementów stolarki, - wykonanie bądź naprawa brakujących i zniszczonych elementów drewnianych, - roboty malarskie i lakiernicze. - replika drzwi z litego drzewa sosny w ilości 2 szt. drzwi przejściowych i opasek wokół drzwi. Wymiary skrzydeł: -113 cm.x 211 cm. -108 cm.x 221 cm. Oryginalna konstrukcja tych drzwi to konstrukcja ramowo-płycinowa z wyraźnie zaznaczonym wysokim dolnym, poziomym ramiakiem. Wypełnienie konstrukcji to 6 płycin 2 stronnie odsadzonych w kształcie delikatnej koperty. Obramowanie płycin wykonane jest z delikatnie profilowanych listew o wymiarach 28x15 mm. Ponadto wykończeniem drzwi są głęboko profilowane opaski o przekroju 16,5 cm x 3,2 cm. oraz niskie cokoliki o przekroju 17.0 cm x 3.o cm. Oryginalne drzwi mają charakterystyczne przekroje, jak również głębokie profilowania oraz charakterystyczne cokoły..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.42.21.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I - zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże wykonanie w okresie minionych 5 lat od daty ogłoszenia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 roboty polegające na remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości nie niższej niż 50 tys zł brutto każda. W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie (1+1). Dla części II - zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże wykonanie w okresie minionych 5 lat od daty ogłoszenia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 roboty polegające na rekonstrukcji i renowacji stolarki drzwiowej w budynku użyteczności publicznej. W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie (1+1).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I - zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej. W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.starogard-gd.sr.gov.pl/index.php/zamowienia.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego pokój nr 6...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 09:45, miejsce: Siedziba zamawiajacego pokój nr 6..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace remontowo-budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac remontowo-budowlanych Sali rozpraw nr 30 i posadzki korytarza II piętra w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gd. przy ul. Kościuszki 30 obejmujących roboty tynkarskie, malarskie, roboty instalacyjne (centralne ogrzewanie), roboty układania posadzki z płytek. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, będącymi załącznikiem do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace renowacyjne (stolarskie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z repliką 2 kompletów skrzydeł drzwi wraz z opaskami z litego drzewa sosny w sali rozpraw - nr 30 na II piętrze w budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gd. przy ul. Kościuszki 30 i renowacją stolarki jednych drzwi dwuskrzydłowych w korytarzu parteru budynku. W zakres wchodzą roboty ogólnobudowlane obejmujące: - demontaż skrzydeł drzwiowych, - demontaż zamków, klamek i pozostałych okuć metalowych, - usunięcie starej farby, - gruntowne oszlifowanie elementów stolarki, - wykonanie bądź naprawa brakujących i zniszczonych elementów drewnianych, - roboty malarskie i lakiernicze. - replika drzwi z litego drzewa sosny w ilości 2 szt. drzwi przejściowych i opasek wokół drzwi. Wymiary skrzydeł: -113 cm.x 211 cm. -108 cm.x 221 cm. Oryginalna konstrukcja tych drzwi to konstrukcja ramowo-płycinowa z wyraźnie zaznaczonym wysokim dolnym, poziomym ramiakiem. Wypełnienie konstrukcji to 6 płycin 2 stronnie odsadzonych w kształcie delikatnej koperty. Obramowanie płycin wykonane jest z delikatnie profilowanych listew o wymiarach 28x15 mm. Ponadto wykończeniem drzwi są głęboko profilowane opaski o przekroju 16,5 cm x 3,2 cm. oraz niskie cokoliki o przekroju 17.0 cm x 3.o cm. Oryginalne drzwi mają charakterystyczne przekroje, jak również głębokie profilowania oraz charakterystyczne cokoły..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Realizacja zadań wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim w okresie od września do grudnia 2024
- Remont korytarza i holu na II piętrze, gabinetu pielęgniarki szkolnej, oraz 2 sal lekcyjnych (202 i 237) w budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Starogardzie Gdańskim.
- Remont boiska szkolnego - wykonanie boiska wielofunkcyjnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym z siedzibą w Starogardzie Gdańskim przy ul. Chojnickiej 70 (2/B/SOSW/2024).
- Remont budynku Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim w celu dostosowania do potrzeb lokalowych
- Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem oraz budowa dwóch wind w istniejącej części szkoły
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej SOSW nr 3 w Krakowie
- Remont garaży na terenie MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23A i 21 w Warszawie
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Krasieniec Stary
- Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goleszowie
- Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie przy ul. Składowej 5 do wymagań ochrony przeciwpożarowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.