eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przetarg nieograniczony wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej całodobowo we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2014, poz. 1 099 z późn. zm.) oraz usług portierskich w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej, położonym przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-04

Kraków: Przetarg nieograniczony wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej całodobowo we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2014, poz. 1 099 z późn. zm.) oraz usług portierskich w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej, położonym przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 231229 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213027 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie, ul. Straszewskiego 21-22, 31-109 Kraków, woj. , tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej całodobowo we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2014, poz. 1 099 z późn. zm.) oraz usług portierskich w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej, położonym przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej całodobowo we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2014, poz. 1 099 z późn. zm.) oraz usług portierskich w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej, położonym przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie. 2. Budynek PWST, w którym mają być świadczone usługi wynikające z zakresu przedmiotowego zamówienia, pełni funkcję dydaktyczną oraz domu studenckiego, a w okresie letnim (VII - IX) funkcję hostelu. 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 12 miesięcy, liczonych od udzielenia zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych wymagań zakresowych i funkcjonalnych: a) Wykonywanie z należytą starannością usługi dozoru przez 1 pracownika ochrony na terenie obiektu, codziennie w systemie całodobowym, w godz. 7.00 - 19.00 i 19.00 - 7.00. Zamawiający, w przypadku zaistnienia wyjątkowej potrzeby, może zwiększyć liczbę pracowników ochrony, podając zapotrzebowanie ilości osób i godzin w sposób i w terminie określonym w umowie. b) Wydawanie i ewidencjonowanie kluczy: od sal dydaktycznych wydawanych pracownikom Uczelni oraz studentom, od biur i magazynów wydawanych wyłącznie pracownikom Uczelni. c) Przyjmowanie i wydawanie kluczy mieszkańcom akademika po sprawdzeniu na wykazie, w którym pokoju dana osoba mieszka. d) Przyjmowanie korespondencji, paczek i przekazów pieniężnych dla pracowników Zamawiającego i mieszkańców akademika, prowadzenie ich ewidencji i wydawanie za potwierdzeniem odbioru. e) Przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie sprzętów AGD i RTV - prowadzenie ich ewidencji i kontroli w/w sprzętów pobieranych przez pedagogów i studentów. f) Prowadzenie ewidencji usterek powstałych na terenie budynku i zgłaszanie ich kierownikowi obiektu. g) Obchód budynku i sal, zwłaszcza po zajęciach oraz w ciągu nocy, według harmonogramu określonego przez kierownika obiektu (kontrola zamknięcia okien, sprawdzenie w koszach i za kotarami, czy nie znajdują się tam niedopałki papierosów, wyłączanie zbędnego oświetlenia, sprawdzenie, czy w toaletach i innych pomieszczeniach nie nastąpił wyciek wody lub inna awaria). h) W razie stwierdzenia nieprawidłowości pracownik zobowiązany jest do podjęcia stosownych działań zabezpieczających miejsce występowania usterki oraz zapobiegających powstawaniu dalszych szkód lub zwiększeniu rozmiarów szkody. i) Prowadzenie książki dyżurów portierni stanowiącej rejestr wszystkich dyżurów. j) Obsługa centrali telefonicznej i ewidencja rozmów telefonicznych z aparatu portierni oraz obsługa systemów wspomagających ochronę: systemu sygnalizacji włamania, systemu sygnalizacji pożaru, systemu nadzoru wizyjnego (włącznie z kopiowaniem nagrań na płyty na polecenie kierownika obiektu), systemu kontroli dostępu (domofonowy), systemu zabezpieczeń dróg ewakuacyjnych. k) Kontrola bezpieczeństwa i porządku w obiekcie, wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie obiektu albo stwierdzenia zakłóceń przez nie porządku publicznego. l) Prowadzenie ewidencji osób odwiedzających mieszkańców akademika (osoba odwiedzająca zobowiązana jest pozostawić w portierni dokument tożsamości) i kontrolowanie, czy po godz.22°°goście opuścili akademik. m) Dbanie o zachowanie ciszy nocnej w akademiku po godz. 23°°. n) Po godzinach urzędowania administracji domu studenckiego kwaterowanie gości w pokojach akademika (meldowanie, pobieranie opłat). o) Dbanie o czystość i estetykę w portierni. p) W dni ustawowo wolne od pracy oraz w soboty, a także w pozostałe dni w godzinach od 18.00 do 6.00 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić utrzymanie w czystości pasa chodnika przed budynkiem przy użyciu materiałów Zamawiającego. r) Przestrzeganie zasad dotyczących utrzymania porządku i bezpieczeństwa na terenie Uczelni, określonych w art.227 ustawy z dn. 27.07.2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (t.j. Dz U. 2012 poz. 572, z późn. zm.). s) Zamykanie bramy wejściowej na teren Uczelni wg zasad określonych przez kierownika obiektu. t) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedopuszczenia do pełnienia usług lub spowodowanie natychmiastowego usunięcia z terenu obiektu każdego pracownika Wykonawcy, który rażąco narusza obowiązujące przepisy prawa i zapisy umowy. u) Pracownicy ochrony skierowani do pracy przez Wykonawcę w obiekcie Zamawiającego nie mogą posiadać orzeczenia o niepełnosprawności. Wykonawca zobowiązany jest skierować do pracy osoby w pełni sprawne zarówno fizycznie jak i psychicznie, charakteryzujące się nienagannym i schludnym wyglądem zewnętrznym, o wysokiej kulturze osobistej. Od skierowanych pracowników Wykonawcy oczekujemy ponadto asertywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Zastosowanie wymienionych w treści SIWZ wymagań wynika ze specyfiki obiektu Zamawiającego i zakresu jego funkcji. w) Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w materiały piśmienne niezbędne do prowadzenia dokumentacji ochrony obiektu oraz wyposaży ochronę w estetyczne umundurowanie. x) Wykonawca musi udzielić skutecznego wsparcia grupie ochronnej obiektu w oparciu o zmotoryzowane załogi (grupy) interwencyjne, co należy uwzględnić w cenie oferty, gdyż dojazdy grup interwencyjnych nie będą dodatkowo płatne, przy czym radiowóz z grupą interwencyjną ma przybyć do obiektu na wezwanie, w czasie do 20 minut w godzinach od 7.00 do 19.00, oraz w czasie do 10 minut w godzinach od 19.00 do 7.00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.30 - Usługi stróżowania 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOTRADE sp. zo.o., ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96015,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107532,50

  • Oferta z najniższą ceną: 96649,96 / Oferta z najwyższą ceną: 107532,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.