eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › USŁUGA W ZAKRESIE PRZENIESIENIA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO I URZĄDZEŃ Z KATOWIC DO CHORZOWA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Katowice: USŁUGA W ZAKRESIE PRZENIESIENIA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO I URZĄDZEŃ Z KATOWIC DO CHORZOWA
Numer ogłoszenia: 231187 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153215 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE PRZENIESIENIA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO I URZĄDZEŃ Z KATOWIC DO CHORZOWA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeniesienia sprzętu specjalistycznego oraz urządzeń, z Katowic do Chorzowa oraz ich demontażu, ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawierają załączniki nr 2A-2C do SIWZ stanowiące Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: część A: Demontaż, przeniesienie oraz ponowny montaż sprzętu/urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ; część B: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ, część C: Demontaż oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ, część D: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ, część E: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ, część F: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ, część G: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ, część H: Demontaż oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ, część I: Demontaż oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ, część J: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ, część K: Demontaż oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ, część L: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ. 3. W zakresie części A: Uwaga: pod pojęciem sprzętu/urządzeń Zamawiający rozumie wszelkie wskazane w Załączniku nr 2A do SIWZ. 1) Zakres prac obejmuje w szczególności: a. demontaż, zapakowanie, zafoliowanie lub inne zabezpieczenie urządzeń/sprzętu w przypadku takiej konieczności, b. zniesienie urządzeń/sprzętu do samochodu, którym zostaną przetransportowane, prawidłowe zabezpieczenie przenoszonych urządzeń/sprzętu podczas transportu, ich transport i wniesienie do docelowych, nowych pomieszczeń, c. montaż i rozstawienie urządzeń/sprzętu w nowej lokalizacji, d. transport samochodami wyposażonymi w szczególności w niezbędne zabezpieczenia do przewozu urządzeń/sprzętu będących przedmiotem zamówienia. Realizacja usługi nastąpi przy udziale osób nadzorujących, wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku 2A do SIWZ. 2) Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a. realizacji usługi w sposób płynny, bez zbędnych przestojów, b. dostarczenia odpowiedniej ilości wytrzymałych pudeł/pojemników, oraz folii zabezpieczającej, taśm, sznurków etc., niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, c. demontażu, o ile jest to konieczne (przy udziale wskazanych osób nadzorujących ze strony Zamawiającego) elementów sprzętu/urządzeń oraz odpowiedniego ich zabezpieczenia w czasie transportu, d. pakowania sprzętu/urządzeń w obecności wskazanych osób nadzorujących ze strony Zamawiającego, e. załadunku, w obecności wskazanych osób nadzorujących ze strony Zamawiającego do środków transportu przystosowanych do przewożenia poszczególnych kategorii sprzętów/urządzeń, f. bezpośredniego przetransportowania, rozładunku i przeniesienia sprzętu/urządzeń do odpowiednich pomieszczeń w obecności osób nadzorujących ze strony Zamawiającego, g. zabezpieczenia sprzętu/urządzeń w taki sposób, aby nie uległy zniszczeniu czy uszkodzeniu wskutek transportu, a także warunków atmosferycznych, h. montażu, o ile jest to konieczne, zdemontowanych na czas transportu elementów sprzętu/urządzeń i ich ustawienia w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach, i. skutecznego zabezpieczenia np. wind, ciągów komunikacyjnych, oraz pomieszczeń przed zniszczeniem, uszkodzeniem podczas realizacji umowy, j. ubezpieczenie powierzonego mienia na czas demontażu, załadunku, transportu, rozładunku i montażu, k. dbania o ład i porządek w czasie realizacji umowy. Wykonawca odpowiada za wszelkie zniszczenia i zabrudzenia obiektu, spowodowane wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca naprawi uszkodzenia, powstałe podczas przeprowadzki i doprowadzi do stanu pierwotnego na własny koszt, pod nadzorem Zamawiającego, l. zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników, sprzętu, narzędzi i środków transportu, w tym samochodów z zamkniętą skrzynią ładunkową np. kontenerową, m. nadzoru nad sprzętem i urządzeniami znajdującymi się w samochodzie. Niedopuszczalne jest pozostawienie załadowanego samochodu bez dozoru osoby odpowiedzialnej za przewożone mienie ze strony Wykonawcy, n. zapewnienia imiennych identyfikatorów swoim pracownikom, zgodnie z wcześniej przedstawioną Zamawiającemu imienną listą, o. wykonywania przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby powierzone urządzenia/sprzęt nie uległy zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu, p. wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności BHP i ppoż., q. wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi i wskazaniami Zamawiającego. 4. W zakresie części B-L: 1) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności demontaż, pakowanie i przygotowanie sprzętu do transportu wraz z jego zabezpieczeniem na czas transportu oraz, w zakresie części B, E, F, G, J, L jego transport z Instytutu Fizyki, ul. Uniwersytecka 4, Katowice, w zakresie części D: Instytutu Nauki o Materiałach, ul. Bankowa 14, Katowice (dalej: dotychczasowa lokalizacja), a także rozładunek, wniesienie sprzętu (o ile w opisie przedmiotu zamówienia nie wskazano inaczej), oraz jego montaż, przyłączenie i uruchomienie w pomieszczeniach Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie, ul. 75 Pułku Piechoty 1 (dalej: miejsca docelowe) a także inne czynności w zakresie danej części, opisane w załącznikach nr 2B oraz 2C. Szczegółowy wykaz pomieszczeń oraz sprzętu, który zostanie przeniesiony w ramach niniejszej usługi znajduje się w załącznikach nr 2B oraz 2C do niniejszej SIWZ. 2) Montaż, przyłączenie i uruchomienie sprzętu polegać będzie na dokonaniu wszelkich czynności niezbędnych do funkcjonowania sprzętu, zgodnie z jego przeznaczeniem tak, aby sprzęt zachował wszelkie cechy i właściwości umożliwiające jego pracę w nowym miejscu bez zmiany, w tym pogorszenia jego funkcjonalności. 3)Zamawiający wymaga, aby w zakresie części C-L demontaż, ponowny montaż, przyłączenie oraz uruchomienie sprzętu zostały przeprowadzone przez oficjalnego partnera producenta sprzętu. 4) Podstawą przystąpienia do realizacji przedmiotu umowy w zakresie danej części jest protokół przekazania sprzętu podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy oraz użytkownika. 5) Wykonawca, realizując przedmiotowe zamówienie, zobowiązany będzie do: a. oględzin sprzętu przed demontażem, potwierdzonych wpisaniem do protokołu przekazania sprzętu informacji o stanie technicznym sprzętu w chwili oględzin, podpisanego przez użytkownika i Wykonawcę, b. przygotowania sprzętu do demontażu i jego zdemontowania, c. przygotowania zdemontowanego sprzętu do wyniesienia z zajmowanych pomieszczeń, w szczególności jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem, d. transportu sprzętu z dotychczasowej lokalizacji w miejsce docelowe pod stałym nadzorem przedstawiciela Wykonawcy . Zapis ten nie dotyczy części C, H, I, K niniejszego postępowania, e. montażu, podłączenia sprzętu do niezbędnych mediów oraz uruchomienia sprzętu w miejscu docelowym, f. podjęcia innych, niezbędnych czynności wymaganych do prawidłowego uruchomienia sprzętu, w tym: czyszczenia elementów sprzętu, kalibracji, g. zapewnienia części niezbędnych do przeprowadzenia ponownego montażu, podłączenia sprzętu do niezbędnych mediów oraz jego uruchomienia, w szczególności: kabli, przewodów wodnych, złączek, zaworów. h. sprawdzenia poprawności działania sprzętu po dokonanym jego montażu, podłączeniu oraz uruchomieniu, i. wykonywania przedmiotu umowy w taki sposób, aby sprzęt nie uległ uszkodzeniu, zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu, j. uporządkowania dotychczasowej lokalizacji oraz miejsca docelowego. UWAGA: W zakresie części C, H, I transport sprzętu zostanie zrealizowany przez Zamawiającego. W zakresie części L, Wykonawca zobowiązany będzie do demontażu, przeniesienia oraz ponownego montażu urządzenia wskazanego w tej części, a także transportu urządzenia wskazanego w części K postępowania. 5. W ramach wszystkich części Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 miesiące obejmującej wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru. 6. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: umowa w danej części zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące, przy czym maksymalny czas wykonania danej usługi wynosi (z wyłączeniem cz. G): 1) w zakresie części A: 2 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego, 2) w zakresie części B: 4 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego, 3) w zakresie części C: 6 tygodni od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego, 4) w zakresie części D: 3 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego, 5) w zakresie części E: 5 tygodni od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego, 6) w zakresie części F: 4 miesiące od daty zawarcia umowy, 7) w zakresie części G: 6 miesięcy od daty zawarcia umowy. 8) w zakresie części H-L: 4 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego. 7. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: 1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w pkt 4 na sumę gwarancyjną co najmniej: a. w zakresie części A: 500.000,00 PLN, b. w zakresie części B: 20.000,00 PLN, c. w zakresie części C: 700.000,00 PLN, d. w zakresie części D: 100.000,00 PLN, e. w zakresie części E: 1.200.000,00 PLN f. w zakresie części F: 850.000,00 PLN, g. w zakresie części G: 80.000,00 PLN, h. w zakresie części H: 900.000,00 PLN, i. w zakresie części I: 550.000,00 PLN, j. w zakresie części J: 500.000,00 PLN, k. w zakresie części K: 1.130.000,00 PLN, l. w zakresie części L: 5.000.000,00 PLN, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 2) ubezpieczenia sprzętu na czas jego transportu z jego dotychczasowego miejsca lokalizacji w miejsce nowej lokalizacji na rzecz Zamawiającego na zasadach ubezpieczenia ładunku w transporcie krajowym w pełnym zakresie, tj. z ryzykiem kradzieży i rabunku wraz z rozszerzeniem o ryzyko załadunku i rozładunku na kwotę co najmniej: a. w zakresie części A: 500.000,00 PLN, b.w zakresie części B: 20.000,00 PLN, c. w zakresie części D: 100.000,00 PLN, d. w zakresie części E: 1.200.000,00 PLN e. w zakresie części F: 850.000,00 PLN, f. w zakresie części G: 80.000,00 PLN, g. w zakresie części J: 500.000,00 PLN, h. w zakresie części L: 5.000.000,00 PLN. 8. Zamawiający, w celu ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, w których obecnie znajduje się sprzęt oraz urządzenia, a także pomieszczenia, w którym zostanie zamontowany po przewiezieniu. Pomieszczenia będą udostępniane w dni robocze w godzinach 9:00-14:00, na wniosek Wykonawcy złożony do Zamawiającego w formie pisemnej bądź faksem na adres określony w rozdziale VII ust. 11 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wyznaczy termin, w jakim będzie możliwe dokonanie wizji oraz powiadomi o tym Wykonawcę. 9.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: część D: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERCK Sp. zo. o., Al. Jerozolimskie 178, 02-486 Warszawa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2042,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3126,66

  • Oferta z najniższą ceną: 3126,66 / Oferta z najwyższą ceną: 3126,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: część E: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • mgr Grażyna Glenc Zakład Produkcyjno-Usługowy TESTCHEM, ul. Niepodległości 82d, 44-370 Pszów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32515,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43537,50

  • Oferta z najniższą ceną: 43537,50 / Oferta z najwyższą ceną: 43537,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: część G: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • mgr inż. Zbigniew Dalkowski EPRAD, ul. Folwarczna 30, 62-081 Przeźmierowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18211,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: część I: Demontaż oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROTEK International Sp. z o. o., ul. Aleja Lotników 32/46, 02-668 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3936,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3936,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: część J: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • mgr Grażyna Glenc, Zakład Produkcyjno-Usługowy TESTCHEM, ul. Niepodległości 82d, 44-370 Pszów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10901,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14993,70

  • Oferta z najniższą ceną: 14993,70 / Oferta z najwyższą ceną: 14993,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: część L: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2C do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERVAC Sp. zo. o., ul. Raciborska 61, 44-362 Rogów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 241052,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 296494,40

  • Oferta z najniższą ceną: 296494,40 / Oferta z najwyższą ceną: 296494,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.