eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Morskiego w Szczecinie i na terenach przyległych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Szczecin: Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Morskiego w Szczecinie i na terenach przyległych
Numer ogłoszenia: 23091 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11663 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4403423, 4403523, faks 091 4403441.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Morskiego w Szczecinie i na terenach przyległych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Morskiego w Szczecinie - Czerwony Ratusz, Kapitanat Portu Szczecin, Kapitanat Portu Świnoujście o łącznej powierzchni 9 774,03 m2 w tym: I. Budynek Czerwonego Ratusza Pl. Batorego 4; 70-207 Szczecin A - powierzchnia sprzątana w budynku 7198,23 m2 ,w tym: a) powierzchnia typu terakota /gres - 3193,11 m2 b) powierzchnia typu parkiet - 2790,00 m2 c) powierzchnia wykładzin dywanowych - 151,80 m2 d) powierzchnia lastriko - 222,00 m2 e) powierzchnia typu panele - 250,00m2 f) powierzchnia typu Linoleum PCV - 208,20 m2 g) powierzchnia ścian typu lamperia - 17 m2 h) powierzchnia ścian z płytek glazurowanych - 1010,91 m2 i) powierzchnia okien - 959 m2 B - powierzchnia terenu zielonego - brak C- powierzchnia terenu utwardzonego - 2076,00 m2 II. Budynek Kapitanatu Portu Szczecin ul. Jana z Kolna 9; 71- 603 Szczecin A - powierzchnia sprzątana w budynku 1475,90 m2, w tym: a) powierzchnia typu terakota /gres/lastriko - 240,40 m2 b) powierzchnia typu parkiet - 188 m2 c/ powierzchnia typu panele - 24,80 m2 d) powierzchnia wykładzin dywanowych - 367,00 m2 e) powierzchnia typu Linoleum PCV - 645,00 m2 f) powierzchnia ścian z płytek glazurowanych - 171,90 m2 g) powierzchnia okien - 402,70 m2 h) teren przyległy B - powierzchnia terenu zielonego - ok. 3439 m2 C- powierzchnia terenu utwardzonego - ok. 3762 m2 III. Budynek Kapitanatu Portu Świnoujście ul. Wybrzeże Władysława IV 7; 72-600 Świnoujście; A- powierzchnia sprzątana w budynku 1099,90 m2, w tym: a) powierzchnia typu terakota/gres/płytki - 256,70 m2 b) powierzchnia typu parkiet - 474,40 m2 c) powierzchnia typu granit /lastriko - 75,50 m2 d) powierzchnia typu panele - 145,60 m2 e)powierzchnia typu Linoleum PCV - 23,20 m2 f) posadzka cementowa - 101,90 m2 g) powierzchnia ścian z płytek glazurowanych - 124,30 m2 h) powierzchnia okien - 130,68 m2 B - powierzchnia terenu zielonego - 1250,36 m2 C- powierzchnia terenu utwardzonego - 1210,64 m2 3. Wykaz czynności wchodzących w skład usług sprzątania oraz częstotliwość ich wykonywania: I. Budynek Czerwonego Ratusza Lp. Rodzaj czynności Częstotliwość Uwagi 1. Zamiatanie i odkurzanie wykładzin i chodników dywanowych od poniedziałku do piątku 2. Mycie podłóg i posadzek zmywalnych - terakota, parkiet etc. przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 3. Konserwacja podłóg (pastowanie) zapewniająca ich nienaganny wygląd, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 4. Utrzymanie w czystości ścian glazurowanych oraz lamperii, usuwanie pajęczyn, czyszczenie kratek wentylacyjnych, poręczy , balustrad, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 5. Odkurzanie i czyszczenie przy użyciu odpowiednich środków blatów, parapetów, mebli, luster, radioodbiorników, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 6. Usuwanie wszelkich zabrudzeń z listew przypodłogowych i ściennych - odbojnic, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 7. Utrzymanie czystości na balkonach, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 8. Opróżnianie koszy na odpady i wymiana worków LPD i wynoszenie ich do punktu zbiorczego oraz opróżnianie pojemników z niszczarek /worki zapewnia Wykonawca/ od poniedziałku do piątku 9. Czyszczenie drzwi, ościeżnic, drzwi szklanych, szklane elementy w górnych częściach ścian dziełowych, czyszczenie grzejników, włączników światła, gniazd elektrycznych, wszelkich punktów oświetleniowych : klosze, żyrandole, lampy, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 10. Utrzymanie w czystości obrazów, tablic, gablot i elementów dekoracyjnych, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 11. Omiatanie pajęczyn i mycie okien (szyby, ramy, parapety), przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych 4x rok - jeden raz na kwartał 12. Czyszczenie blatów biurek (pod warunkiem, że nie znajdują się na nich dokumenty), przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 13. Czyszczenie wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury, luster, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 14. Bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, kostek zapachowych do WC oraz utrzymanie w czystości: dozowników, podajników, suszarek do rąk /papier, ręczniki, kostki, mydło zapewnia i Wykonawca/, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 15. Opróżnianie innych drobnych pojemników na odpadki od poniedziałku do piątku 16. Opróżnianie innych drobnych pojemników na odpadki od poniedziałku do piątku 17. Utrzymanie czystości w windach, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 18. Zbieranie papierów i usuwanie zanieczyszczeń od poniedziałku do piątku 19. Zamiatanie powierzchni utwardzonych , zamiatanie i czyszczenie dziedzińców przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 20. Utrzymanie w należytym stanie dostępów do hydrantów w razie potrzeby 21. Pastowanie sali konferencyjnej nr 118 o powierzchni 194,8 m2 1 raz w miesiącu I.a. Utrzymanie terenów utwardzonych Odśnieżanie 7 dni w tygodniu w sposób, który umożliwi nieprzerwane poruszanie się w rejonie obiektu. Prace w zależności od warunków atmosferycznych polegają na: a) odśnieżaniu- cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody; parkingi b)odladzaniu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody, parkingi; c) odkuwaniu lodu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody, parkingi; d) posypywanie solą i piaskiem /sól, piasek- zapewnia Wykonawca/ e)usuwanie sopli z dachów Wykonawca zabezpiecza wywóz śniegu i lodu f) utrzymanie czystości wokół budynku, g) zamiatanie parkingu, h) grabienie liści i ich wywóz Uwaga: pobór energii, oraz wody Zamawiający zapewnia nieodpłatnie II. Budynek Kapitanatu Portu w Szczecinie Lp. Rodzaj czynności Częstotliwość Uwagi 1. Zamiatanie i odkurzanie wykładzin i chodników dywanowych, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 2. Mycie podłóg i posadzek zmywalnych - terakota, parkiet etc., przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 3. Konserwacja podłóg (pastowanie) zapewniająca ich nienaganny wygląd, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 4. Utrzymanie w czystości ścian glazurowanych oraz lamperii, usuwanie pajęczyn, czyszczenie kratek wentylacyjnych, poręczy , balustrad, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 5. Odkurzanie i czyszczenie przy użyciu odpowiednich środków blatów, parapetów, mebli, luster, radioodbiorników, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 6. Usuwanie wszelkich zabrudzeń z listew przypodłogowych i ściennych - odbojnic, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 7. Utrzymanie czystości na balkonach przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 8. Opróżnianie koszy na odpady i wymiana worków LPD i wynoszenie ich do punktu zbiorczego oraz opróżnianie pojemników z niszczarek /worki zapewnia Wykonawca/ od poniedziałku do piątku 9. Czyszczenie drzwi, ościeżnic, drzwi szklanych, szklane elementy w górnych częściach ścian dziełowych, czyszczenie grzejników, włączników światła, gniazd elektrycznych, wszelkich punktów oświetleniowych : klosze, żyrandole, lampy, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 10. Utrzymanie w czystości obrazów, tablic, gablot i elementów dekoracyjnych, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 11. Omiatanie pajęczyn i mycie okien (szyby, ramy, parapety), przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych 4x rok - jeden raz na kwartał 12. Czyszczenie blatów biurek (pod warunkiem, że nie znajdują się na nich dokumenty), przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 13. Czyszczenie wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury, luster, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 14. Bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, kostek zapachowych do WC oraz utrzymanie w czystości: dozowników, podajników, suszarek do rąk /papier, ręczniki, kostki, mydło zapewnia i Wykonawca/, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 15. Opróżnianie innych drobnych pojemników na odpadki od poniedziałku do piątku 16. Usuwanie zanieczyszczeń z wierzchów skrzynek elektrycznych, listew maskujących okablowanie, wierzchów skrzynek z gaśnicami przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 17. Zbieranie papierów i usuwanie zanieczyszczeń od poniedziałku do piątku 18. Zamiatanie powierzchni utwardzonych od poniedziałku do piątku 19. Utrzymanie w należytym stanie dostępów do hydrantów w razie potrzeby 20. Utrzymanie terenów zielonych: usuwanie opadłego listowia, koszenie trawy, usuwanie siana, przycinanie: żywopłotów, krzewów, klombów. Podlewanie i pielęgnacja roślin przy użyciu sprzętu Wykonawcy Sezonowo, koszenie trawy:6 x sezon* *sezon od maja do października II.a. Utrzymanie terenów utwardzonych Odśnieżanie 7 dni w tygodniu w sposób, który umożliwi nieprzerwane poruszanie się w rejonie obiektu. Prace w zależności od warunków atmosferycznych polegają na: a) odśnieżaniu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody; parkingi b) odladzaniu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody, parkingi; c) odkuwaniu lodu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody, parkingi; d) posypywanie solą i piaskiem /sól, piasek- zapewnia Wykonawca/ e) usuwanie sopli z dachów Wykonawca zabezpiecza wywóz śniegu i lodu. f) utrzymanie czystości wokół budynku, g) zamiatanie parkingu, h) grabienie liści i ich wywóz i) utrzymanie czystości na dziedzińcach Uwaga: pobór energii, oraz wody Zamawiający zapewnia nieodpłatnie III. Budynek Kapitanatu Portu w Świnoujściu Lp. Rodzaj czynności Częstotliwość Uwagi 1. Zamiatanie i odkurzanie wykładzin i chodników dywanowych, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 2. Mycie podłóg i posadzek zmywalnych - terakota, parkiet etc., przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 3. Konserwacja podłóg (pastowanie) zapewniająca ich nienaganny wygląd, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 4. Utrzymanie w czystości ścian glazurowanych oraz lamperii, usuwanie pajęczyn, czyszczenie kratek wentylacyjnych, poręczy , balustrad, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 5. Odkurzanie i czyszczenie przy użyciu odpowiednich środków blatów, parapetów, mebli, luster, radioodbiorników, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 6. Usuwanie wszelkich zabrudzeń z listew przypodłogowych i ściennych - odbojnic, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 7. Utrzymanie czystości na balkonach, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 8. Opróżnianie koszy na odpady i wymiana worków LPD i wynoszenie ich do punktu zbiorczego oraz opróżnianie pojemników z niszczarek /worki zapewnia Wykonawca/ od poniedziałku do piątku 9. Czyszczenie drzwi, ościeżnic, drzwi szklanych, szklane elementy w górnych częściach ścian dziełowych, czyszczenie grzejników, włączników światła, gniazd elektrycznych, wszelkich punktów oświetleniowych : klosze, żyrandole, lampy, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 10. Utrzymanie w czystości obrazów, tablic, gablot i elementów dekoracyjnych, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 11. Omiatanie pajęczyn i mycie okien (szyby, ramy, parapety), przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych 4x rok - jeden raz na kwartał 12. Czyszczenie blatów biurek (pod warunkiem, że nie znajdują się na nich dokumenty), przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 13. Czyszczenie wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury, luster, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 14. Bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, kostek zapachowych do WC oraz utrzymanie w czystości: dozowników, podajników, suszarek do rąk /papier, ręczniki, kostki, mydło zapewnia i Wykonawca/, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 15. Opróżnianie innych drobnych pojemników na odpadki od poniedziałku do piątku 16. Usuwanie zanieczyszczeń z wierchów skrzynek elektrycznych, listew maskujących okablowanie, z wierzchów skrzynek z gaśnicami, przy wykorzystaniu własnych środków chemicznych od poniedziałku do piątku 17. Zbieranie papierów i usuwanie zanieczyszczeń od poniedziałku do piątku 18. Zamiatanie powierzchni utwardzonych od poniedziałku do piątku 19. Utrzymanie w należytym stanie dostępów do hydrantów w razie potrzeby 20. Utrzymanie terenów zielonych: usuwanie opadłego listowia, koszenie trawy, usuwanie siana, przycinanie: żywopłotów, krzewów, klombów. Podlewanie i pielęgnacja roślin przy użyciu sprzętu Wykonawcy Sezonowo, koszenie trawy:6 x sezon* *sezon od maja do października III.a. Utrzymanie terenów utwardzonych Odśnieżanie 7 dni w tygodniu w sposób, który umożliwi nieprzerwane poruszanie się w rejonie obiektu. Prace w zależności od warunków atmosferycznych polegają na: a) odśnieżaniu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody; parkingi b) odladzaniu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody, parkingi; c) odkuwaniu lodu - cała szerokość chodnika, wejścia i wyjścia do budynku, schody, parkingi; d) posypywanie solą i piaskiem /sól, piasek- zapewnia Wykonawca/ e) usuwanie sopli z dachów Wykonawca zabezpiecza wywóz śniegu i lodu f) utrzymanie czystości wokół budynku, g) zamiatanie parkingu, h) grabienie liści i ich wywóz Uwaga: pobór energii, oraz wody Zamawiający zapewnia nieodpłatnie. Wizji lokalnej obiektów Zamawiającego: UMS- Czerwony Ratusz, Kapitanat Portu Szczecin, Kapitanat Portu Świnoujście można dokonać po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20b, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360817,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 289934,64

  • Oferta z najniższą ceną: 289934,64 / Oferta z najwyższą ceną: 584352,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.