eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana › Likwidacja i utylizacja azbestu w roku 2010



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Mszana: Likwidacja i utylizacja azbestu w roku 2010
Numer ogłoszenia: 230565 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mszana , ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana, woj. śląskie, tel. 032 4759740, 4759755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja i utylizacja azbestu w roku 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Demontaż wyrobów cementowo-azbestowych zastosowanych jako pokrycia dachowe oraz element ocieplania elewacji w budynkach mieszkalnych i gospodarczych zlokalizowanych na terenie gminy Mszana. Wystąpić mogą przypadki, kiedy właściciel budynku ma zdemontowane pokrycie azbestowe, zatem w tym przypadku Wykonawca obciąży Zamawiającego kosztami transportu i utylizacji pokrycia. 2. Wykonanie usługi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649), 3. Zabezpieczenie zdemontowanych wyrobów przed powtórnym pyleniem, 4. Udokumentowanie masy (ciężaru) zdemontowanych odpadów oddzielnie dla każdego zadania poprzez zważenie na zalegalizowanej wadze, 5. Transport odpadów zawierających azbest musi być prowadzony przez firmę posiadającą zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych, 6. Wywóz odpadów zawierających azbest na miejsce utylizacji. Ilość budynków przewidzianych do realizacji w roku 2010 - 11, co stanowi ok. 1645 m2 powierzchni eternitu falistego i płaskiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00 - 90.23.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń. - Posiadają decyzję Starosty Wodzisławskiego zatwierdzającą Program gospodarki odpadami, - Posiadają zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub mają podpisaną umowę z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie, - Posiadają umowę z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych posiadającym odpowiednie dopuszczenia w tym zakresie, na zdeponowanie odpadów azbestowo-cementowych. - Oferent musi udowodnić zrealizowanie w charakterze głównego wykonawcy w okresie 3 ostatnich lat zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia poprzez przedstawienie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy Wykonawcy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym (załącznik nr 4 Formularza oferty) 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 Formularza oferty). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt IV składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 7. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Decyzja Starosty Wodzisławskiego zatwierdzająca Program gospodarki odpadami. 10. Zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub umowę z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie. 11. Umowę na zdeponowanie odpadów azbestowo-cementowych podpisana z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych posiadającym odpowiednie dopuszczenia w tym zakresie. 12. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 6 Formularza oferty); 13. Dokumenty potwierdzające, że usługa spełniająca powyższy warunek i ujęta w wykazie, o którym mowa w pkt 8) zostały wykonana należycie; 14. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w szczególności osoby pełniącej funkcję kierownika budowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 7 Formularza oferty); 15. Podpisany projekt umowy wraz z załącznikiem - parafka na każdej stronie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mszana ul. 1 Maja 81 44-325 Mszana.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mszana ul. 1 Maja 81 44-325 Mszana sekretariat Urzędu pokój nr 16, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.