eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wydruk publikacji podsumowującej efekty Projektu pn. Wdrożenie aktów prawnych, szkoleń, doradztwa i platformy on-line do konsultacji społecznych związanych z budżetem partycypacyjnym w Sosnowcu, wydruk certyfikatów ukończenia szkolenia oraz wydruk ulotek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-09

Sosnowiec: Wydruk publikacji podsumowującej efekty Projektu pn. Wdrożenie aktów prawnych, szkoleń, doradztwa i platformy on-line do konsultacji społecznych związanych z budżetem partycypacyjnym w Sosnowcu, wydruk certyfikatów ukończenia szkolenia oraz wydruk ulotek.
Numer ogłoszenia: 230214 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179226 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk publikacji podsumowującej efekty Projektu pn. Wdrożenie aktów prawnych, szkoleń, doradztwa i platformy on-line do konsultacji społecznych związanych z budżetem partycypacyjnym w Sosnowcu, wydruk certyfikatów ukończenia szkolenia oraz wydruk ulotek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wydruku publikacji podsumowującej efekty Projektu pn. Wdrożenie aktów prawnych, szkoleń, doradztwa i platformy on line do konsultacji społecznych związanych z budżetem partycypacyjnym w Sosnowcu, wydruk certyfikatów ukończenia szkolenia oraz wydruk ulotek. 2. Zakres zamówienia obejmuje 3 części: I CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA - ZADANIE I: 1. Wydruk publikacji podsumowującej efekty projektu: szacowany nakład: 100 sztuk, format: A-5, kolor: 4+0,liczba stron: nie więcej niż 40 stron +okładka, papier i kolor środek: kreda błyszcząca 100 g., kolor 4+4, papier i kolor okładka: kreda błyszcząca 300 g., kolor 4+4, oprawa klejenie, częstotliwość dostawy: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego publikacji liczony od dnia dostarczenia projektu przez Zamawiającego: nie dłużej niż 4 dni robocze do godziny 14.00, projekt tekstu i grafiki przedstawi Zamawiający, transport zapewnia Wykonawca na swój koszt do siedziby Zamawiającego Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. II.CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA - ZADANIE II Wydruk certyfikatów: szacowany nakład: 120 sztuk, format: A-4, kolor:4+0,papier z fakturą skóry lub lnu w kolorze ecru 300 g., częstotliwość dostawy: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego publikacji liczony od dnia dostarczenia projektu przez Zamawiającego: nie dłużej niż 4 dni robocze do godziny 14.00, projekt tekstu i grafiki przedstawi Zamawiający,- transport zapewnia Wykonawca na swój koszt do siedziby Zamawiającego Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. III.CZĘŚĆ TRZECIA ZAMÓWIENIA - ZADANIE III Wydruk ulotek: szacowany nakład: 3000 sztuk x 5 edycji, format: A-4, składane na 3 części, kolor: 4+4, papier: kreda błyszcząca 115g, częstotliwość dostawy: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego ulotek liczony od dnia dostarczenia projektu przez Zamawiającego: nie dłużej niż 4 dni robocze do godziny 14.00,projekt tekstu i grafiki przedstawi Zamawiający, transport zapewnia Wykonawca na swój koszt do siedziby Zamawiającego Wydział Polityki Gospodarczej, ul. Małachowskiego 3, 41-200 Sosnowiec, pokój nr 37. 3. Druki nie mogą posiadać usterek: a) niedodruki, b) zaplamienia, c) błędy montażowe, d) źle położony kolor, e) błędy introligatorskie. CZĘŚĆ CZWARTA ZAMÓWIENIA - ZADANIE IV (zmiana ogłoszenia)- Wydruk informatora : szacowany nakład: 120 sztuk, format: A-5, kolor: 4+0, liczba stron: nie więcej niż 10 stron +okładka twarda, w tym minimum 4 strony ilustracji lub wykresy, papier i kolor środek: kreda błyszcząca 100 g., kolor 4+4, papier i kolor okładka: kreda błyszcząca 300 g., kolor 4+4, oprawa klejenie, termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego Informatora liczony od dnia dostarczenia projektu przez Zamawiającego: nie dłużej niż 4 dni robocze do godziny 14.00, projekt tekstu i grafiki przedstawi Zamawiający,transport zapewnia Wykonawca na swój koszt do siedziby Zamawiającego, Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20,41-200 Sosnowiec, pokój 405..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.20.00 - Usługi składu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część I, II i IV zamówienia są realizowane w ramach projektu pn.: Wdrożenie aktów prawnych, szkoleń, doradztwa i platformy on-line do konsultacji społecznych związanych z budżetem partycypacyjnym w Sosnowcu realizowanego w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie Działania 5.4. Rozwój potencjału trzeciego sektora Poddziałania 5.4.2. Rozwój dialogu obywatelskiego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wydruk publikacji odsumowujcej efekty projektu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski Spóka Jawna ul. Strażacka 35 43-382 Bielsko-Biała, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 830,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1021,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1021,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3444,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wydruk certyfikatów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia MIKOPOL Dariusz Mikolasek, ul. Nałkowskiej 51, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 211,20

  • Oferta z najniższą ceną: 211,20 / Oferta z najwyższą ceną: 855,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wydruk ulotek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia MIKOPOL Dariusz Mikolasek, u. Nałkowskiej 51, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wydruk informatorów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI-B Krzysztof Boiński i Adam Krokowski Spółka Jawna, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 466,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 573,60

  • Oferta z najniższą ceną: 573,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1785,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.