eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wydruk publikacji podsumowującej efekty Projektu pn. Wdrożenie aktów prawnych, szkoleń, doradztwa i platformy on-line do konsultacji społecznych związanych z budżetem partycypacyjnym w Sosnowcu, wydruk certyfikatów ukończenia szkolenia oraz wydruk ulotek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Sosnowiec: Wydruk publikacji podsumowującej efekty Projektu pn. Wdrożenie aktów prawnych, szkoleń, doradztwa i platformy on-line do konsultacji społecznych związanych z budżetem partycypacyjnym w Sosnowcu, wydruk certyfikatów ukończenia szkolenia oraz wydruk ulotek.
Numer ogłoszenia: 179226 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk publikacji podsumowującej efekty Projektu pn. Wdrożenie aktów prawnych, szkoleń, doradztwa i platformy on-line do konsultacji społecznych związanych z budżetem partycypacyjnym w Sosnowcu, wydruk certyfikatów ukończenia szkolenia oraz wydruk ulotek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wydruku publikacji podsumowującej efekty Projektu pn. Wdrożenie aktów prawnych, szkoleń, doradztwa i platformy on line do konsultacji społecznych związanych z budżetem partycypacyjnym w Sosnowcu, wydruk certyfikatów ukończenia szkolenia oraz wydruk ulotek. 2. Zakres zamówienia obejmuje 3 części: I CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA - ZADANIE I: 1. Wydruk publikacji podsumowującej efekty projektu: szacowany nakład: 100 sztuk, format: A-5, kolor: 4+0,liczba stron: nie więcej niż 40 stron +okładka, papier i kolor środek: kreda błyszcząca 100 g., kolor 4+4, papier i kolor okładka: kreda błyszcząca 300 g., kolor 4+4, oprawa klejenie, częstotliwość dostawy: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego publikacji liczony od dnia dostarczenia projektu przez Zamawiającego: nie dłużej niż 4 dni robocze do godziny 14.00, projekt tekstu i grafiki przedstawi Zamawiający, transport zapewnia Wykonawca na swój koszt do siedziby Zamawiającego Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. II.CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA - ZADANIE II Wydruk certyfikatów: szacowany nakład: 120 sztuk, format: A-4, kolor:4+0,papier z fakturą skóry lub lnu w kolorze ecru 300 g., częstotliwość dostawy: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego publikacji liczony od dnia dostarczenia projektu przez Zamawiającego: nie dłużej niż 4 dni robocze do godziny 14.00, projekt tekstu i grafiki przedstawi Zamawiający,- transport zapewnia Wykonawca na swój koszt do siedziby Zamawiającego Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. III.CZĘŚĆ TRZECIA ZAMÓWIENIA - ZADANIE III Wydruk ulotek: szacowany nakład: 3000 sztuk x 5 edycji, format: A-4, składane na 3 części, kolor: 4+4, papier: kreda błyszcząca 115g, częstotliwość dostawy: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego ulotek liczony od dnia dostarczenia projektu przez Zamawiającego: nie dłużej niż 4 dni robocze do godziny 14.00,projekt tekstu i grafiki przedstawi Zamawiający, transport zapewnia Wykonawca na swój koszt do siedziby Zamawiającego Wydział Polityki Gospodarczej, ul. Małachowskiego 3, 41-200 Sosnowiec, pokój nr 37. 3. Druki nie mogą posiadać usterek: a) niedodruki, b) zaplamienia, c) błędy montażowe, d) źle położony kolor, e) błędy introligatorskie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych polegających na powtórzeniu tego samego zamówienia określonego w Specyfikacji, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia do wartości 20% zamówienia podstawowego (zapis dotyczy części III zamówienia, zadanie III- wydruk ulotek).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I Zadanie I: Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczas wykonane usługi. Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu druku materiałów typu wydruk publikacji, książki, pozycji bibliograficznej o łącznej wartości tych usług 2.000,00 zł. brutto w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie /Załącznik Nr 4/. Część II Zadanie II: Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczas wykonane usługi. Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu druku materiałów typu wydruk certyfikatów, dyplomów o łącznej wartości tych usług 250,00 zł. brutto w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie /Załącznik Nr 4/. Część III Zadanie III: Weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dotychczas wykonane usługi. Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu druku materiałów typu ulotka, plakat, folder, zaproszenie, kalendarz, o łącznej wartości tych usług 2.000,00 zł. brutto w ciągu ostatnich trzech lat a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie /Załącznik Nr 4/.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca do podpisania oferty ustanowi swojego reprezentatnta wówczas zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać dokładny zakres umocowania w tym uprawnienie do podpisania oferty, być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I zamówienia (wydruk publikacji podsumowującej efekty projektu) oraz część II zamówienia (wydruk certyfikatów) są realizowane w ramach projektu pn.: Wdrożenie aktów prawnych, szkoleń, doradztwa i platformy on - line do konsultacji społecznych związanych z budżetem partycypacyjnym w Sosnowcu, realizowanego w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie Działania 5.4. Rozwój potencjału trzeciego sektora Poddziałania 5.4.2. Rozwój dialogu obywatelskiego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Lider Projektu: Fundacja Praw Podstawowych z siedzibą w Warszawie, Al. Ujazdowskie 20. Partner Projektu: Miasto Sosnowiec z siedzibą, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wydruk publikacji podsumowującej efekty projektu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia obejmuje: -szacowany nakład: 100 sztuk,- format: A-5,- kolor: 4+0,- liczba stron: nie więcej niż 40 stron +okładka,- papier i kolor środek: kreda błyszcząca 100 g., kolor 4+4,- papier i kolor okładka: kreda błyszcząca 300 g., kolor 4+4,- oprawa klejenie, - częstotliwość dostawy: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, - termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego publikacji liczony od dnia dostarczenia projektu przez Zamawiającego: nie dłużej niż 4 dni robocze do godziny 14.00,- projekt tekstu i grafiki przedstawi Zamawiający, - transport zapewnia Wykonawca na swój koszt do siedziby Zamawiającego Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. Druki nie mogą posiadać usterek: a. niedodruki, b. zaplamienia, c. błędy montażowe, d. źle położony kolor, e. błędy introligatorskie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wydruk certyfikatów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia obejmuje: szacowany nakład: 120 sztuk, - format: A-4,- kolor:4+0,- papier z fakturą skóry lub lnu w kolorze ecru 300 g., - częstotliwość dostawy: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego,- termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego publikacji liczony od dnia dostarczenia projektu przez Zamawiającego: nie dłużej niż 4 dni robocze do godziny 14.00, - projekt tekstu i grafiki przedstawi Zamawiający, - transport zapewnia Wykonawca na swój koszt do siedziby Zamawiającego Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. Druki nie mogą posiadać usterek: a. niedodruki, b. zaplamienia, c. błędy montażowe, d. źle położony kolor, e. błędy introligatorskie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydruk ulotek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia dla części III zamówienia obejmuje: - szacowany nakład: 3000 sztuk x 5 edycji, - format: A-4, składane na 3 części,- kolor: 4+4, - papier: kreda błyszcząca 115g,- częstotliwość dostawy: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego,- termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego ulotek liczony od dnia dostarczenia projektu przez Zamawiającego: nie dłużej niż 4 dni robocze do godziny 14.00,- projekt tekstu i grafiki przedstawi Zamawiający, - transport zapewnia Wykonawca na swój koszt do siedziby Zamawiającego Wydział Polityki Gospodarczej, ul. Małachowskiego 3, 41-200 Sosnowiec. Druki nie mogą posiadać usterek: a. niedodruki, b. zaplamienia,c. błędy montażowe, d. źle położony kolor,e. błędy introligatorskie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.