eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › II etap budowy sali sportowej z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Wilkanowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-02

Bystrzyca Kłodzka: II etap budowy sali sportowej z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Wilkanowie
Numer ogłoszenia: 230182 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150588 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117600, faks 074 8111588.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II etap budowy sali sportowej z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Wilkanowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje II etap, tj. dokończenie budowy sali sportowej z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Wilkanowie. Zamówienie nie obejmuje niżej wymienionego zakresu robót, który został już wykonany w ramach I etapu inwestycji: I. Roboty budowlane: 1. Pale fundamentowe CFA O 630 mm system Kellera: 1) Roboty przygotowawcze - wykonano 100 %; 2) Roboty ziemne - wykonano 100 %; 3) Pale fundamentowe - wykonano 100 %. 2. Roboty przygotowawcze pod fundamenty: 1) Wykopy pod fundamenty - wykonano 100 %; 2) Rozebranie słupów żelbetowych (cz. pali) - wykonano 100 %; 3) Podkłady z ubitych materiałów sypkich - wykonano 100 %; 4) Podkłady betonowe na podłożu gruntowym - wykonano 100 %. 3. Konstrukcje żelbetowe sali, zaplecza, łącznika: 1) Stopy fundamentowe żelbetowe o objętości 2,5 m3 - wykonano 100 %; 2) Stopy fundamentowe żelbetowe o objętości ponad 2,5 m3 - wykonano 100 %; 3) Stopy fundamentowe żelbetowe o objętości do 1,5 m3 - wykonano 100 %; 4) Ławy fundamentowe żelbetowe - wykonano 100 %; 5) Przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji żelbetowych - wykonano 75 %; 6) Słupy żelbetowe o wysokości do 4 m - wykonano 99 %. II. Roboty sanitarne: 4. Gruntowy wymiennik ciepła: 1) Roboty ziemne - wykonano 100 % 2) Izolacje - wykonano 100 % 3) Elementy gruntowego wymiennika ciepła (produkcja) - wykonano 100 % 4) Montaż elementów gruntowego wymiennika ciepła - wykonano 100 % 5) Wykonanie korpusu złoża gruntowego wymiennika ciepła - wykonano 100 % 6) Zasypanie wykopów - wykonano 75 % 5. Zbiornik PEHD przeciwpożarowy: 1) Roboty pomiarowe - wykonano 100 %; 2) Roboty ziemne - wykonano 100 %; 3) Zasypanie wykopów - wykonano 100 %; 4) Podkłady z ubitych materiałów sypkich - wykonano 100 %; 5) Fundamenty - wykonano 100 %; 6) Dostawa i montaż zbiornika - wykonano 100 %; 7) Zawór pływakowy - wykonano100 %. 6. Przyłącze wodociągowe - wykonano 10 % Pozostałe roboty ujęte w dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ, stanowią zakres robót do wykonania w ramach niniejszego zamówienia publicznego. Budynek sali to jednokondygnacyjna i niepodpiwniczona sala z dobudowanym budynkiem zaplecza. Budynek podstawowy sali sportowej mieści salę gimnastyczną o wymiarach wewn. areny: 35,70m x 18,70m, zawierającą boiska: do koszykówki, siatkówki, tenisa i badmintona. Arenę boiska podzielono na dwa boiska ćwiczebne do siatkówki i koszykówki. Sala wyposażona będzie w widownię na 100 miejsc. Jednokondygnacyjny budynek zaplecza, dobudowany do szczytowej ściany sali gimnastycznej zawiera następujące pomieszczenia: - zaplecze szatniowo - sanitarne z przebieralniami i węzłem sanitarnym oraz węzłem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych (w tym poruszających się na wózkach); - pomieszczenie trenerów wraz z zapleczem sanitarnym; - sanitariaty ogólne: męski, damski i dla niepełnosprawnych; - pomieszczenie porządkowe; - magazyn sprzętu sportowego i pomieszczenie techniczne w poddaszu z wyjściem przez strop; - pomieszczenie techniczno-gospodarcze, mieszczące hydrofor; - pomieszczenie kotłowni na paliwo olejowe oraz magazyn oleju; - komunikację ogólną z wiatrołapem; Powierzchnię poddasza nad budynkiem zaplecza przeznaczono na usytuowanie urządzeń technologicznych wentylacyjnych oraz przejście orurowań instalacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych, wod.-kan. i elektrycznych. Konstrukcja nośna sali gimnastycznej to słupy wykonane w konstrukcji żelbetowej monolitycznej z ociepleniem od zewnątrz warstwą termoizolacyjną. Sala przekryta jest dachem łupinowym o stalowej konstrukcji samonośnej w systemie ABM120, montowanym na rąbek stojący zwalcowany, z warstwą termiczną i izolacją dźwiękochłonną - tzw. system Steel Waves. Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany projektu konstrukcji dachu hali, pod warunkiem zachowania wysokości minimalnej sali jak w projekcie stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ - dotyczy wysokości użytkowej sali mierzonej od podłogi sali do najniższego punktu warstw konstrukcji dachu. Obiekt musi również spełniać wymogi Ministerstwa Sportu i Turystyki Departamentu Infrastruktury Sportowej, zawarte w Wytycznych Programowo - Funkcjonalnych dla pełnowymiarowych sal gimnastycznych w nowych obiektach kubaturowych (w tym wymogi dotyczące minimalnych wymiarów areny i jej wysokości). Warunkiem koniecznym zmiany projektu konstrukcji dachu sali jest zaakceptowanie projektu zamiennego przez Zamawiającego, wyrażenie pisemnej zgody Projektanta obiektu oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z uzyskaniem zamiany pozwolenia na budowę i zatwierdzeniem projektu zamiennego przez właściwe instytucje, zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym. Wszelkie koszty związane z ewentualną zmianą konstrukcji dachu należą do Wykonawcy robót. Konstrukcja budynku zaplecza to konstrukcja mieszana: słupy, wieńce, belki, fundamenty - żelbetowe. Ściany zewnętrzne murowane z pustaków Porotherm z ociepleniem warstwą styropianu o gr. 10 cm. Strop gęstożebrowy. Dach łupinowy systemu ABM120 jak przekrycie sali. Powierzchnia zaprojektowanej sali: 995,50 m2. Powierzchnia użytkowa sali: 872,70 m2. Kubatura sali: 8 295,00 m3. Obiekt wyposażony jest w następujące instalacje: - sanitarne: wod.-kan., woda ciepła użytkowa, kanalizacja deszczowa; - przeciwpożarowa - system hydrantów wewnętrznych o średnicy: O 25mm; - wentylacyjno - grzewcza z uzyskiwaniem czynnika grzejnego poprzez własna kotłownię na paliwo olejowe; Obiekt wyposażony będzie w kocioł olejowy o mocy nominalnej 160 kW; - elektryczne: oświetlenie, gniazd wtykowych, oświetlenie awaryjne, oświetlenie kierunkowe połączeń wyrównawczych, zasilania układów wentylacyjnych - zabezpieczenia ochronne: przeciwpożarowe przed przepięciami; - instalacja odgromowa budynku; - instalacja sygnalizacji pożarowej w oparciu o centralę sygnalizacji pożaru. Obiekt sali sportowej posiada ponadto element wspomagający system ogrzewania i klimatyzacji, tj. gruntowy wymiennik ciepła typu wodno - żwirowego SWP/GWC/2008, umiejscowiony pod posadzką sali sportowej (w większości wykonany). Zamówienie obejmuje również wyposażenie sali sportowej w następujące elementy: - drabinki gimnastyczne o wysokości H = 2,6 m; - wyposażenie boiska głównego i 2 (dwóch) boisk treningowych do koszykówki; - wyposażenie boiska głównego i 2 (dwóch) boisk treningowych do siatkówki; - piłkochwyt grodzący - kotara grodząca demontowalna; - piłkochwyt - siatka ochronna według wymiarów ujętych w kalkulacji załączonej do SIWZ - profesjonalna tablica wyników sportowych z linią tekstową i zegarem; - wyposażenie ruchome do gimnastyki: skrzynia gimnastyczna, kozioł gimnastyczny, ławeczki gimnastyczne, odskocznia gimnastyczna, materace, wózek na materace, - wyposażenie do tenisa stołowego: stół do tenisa i rakiety; - piłki i akcesoria typu: szarfy, skakanki, siatki do noszenia piłek, szafki metalowe z ławkami itp.; - trybuna składana 3-rzędowa na 100 miejsc; Wykonawca w ramach udzielonego mu zamówienia wykona 2 (dwa) warianty projektu kolorystyki podłogi sportowej boiska wielofunkcyjnego wraz z kolorystyką linii boisk i przedłoży powyższe projekty Zamawiającemu w celu zaakceptowania jednego z nich przed wykonaniem nawierzchni boisk. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym kolor płytek ściennych i płytek z gresu, przed zamontowaniem ich w obiekcie. Obiekt zasilany będzie w wodę i wodę p.poż. z istniejącej, na terenie sąsiedniej działki Nr 295, studni głębinowej. Ścieki sanitarne i opadowe odprowadzone będą do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. Teren przy sali sportowej oświetlany będzie lampami zawieszonymi na ścianach budynku sali. Zasilanie energetyczne obiektu: z istniejącej stacji transformatorowej, znajdującej się na działce Nr 298 w Wilkanowie. Odcinek linii energetycznej od stacji transformatorowej do granicy działki, na której zaprojektowano salę sportową, zaprojektował i wykonał Zakład Energetyczny EnergiaPro. Odcinek linii energetycznej od złącza pomiarowego, znajdującego się na granicy działki, do budynku sali wraz z wyłącznikiem p.pożarowym wykonuje Wykonawca robót. Zamówienie obejmuje również zagospodarowanie terenu, tj. wykonanie drogi dojazdowej i przeciwpożarowej, parkingu i chodników - o nawierzchni z kostki betonowej. Zamówienie obejmuje również: wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej budowy przez uprawnione służby geodezyjne, w tym geodezyjne wytyczenie parkingu, drogi, chodników i przyłączy oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w 5 egzemplarzach; inwentaryzacja musi być zatwierdzona przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii. Zamówienie obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej w 2 egzemplarzach oraz opracowanie operatu kolaudacyjnego w 2 egzemplarzach, zawierającego m.in. sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe i aprobaty techniczne, dziennik budowy, rozliczenie końcowe, oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo budowlane - art. 57; instrukcje obsługi urządzeń, DTR; Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; (art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 tekst jednolity).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wałbrzyskie Konsorcjum Budowlane Sp. z o.o., ul. Ludowa 60, 58-304 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3670151,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3501891,86

  • Oferta z najniższą ceną: 3501891,86 / Oferta z najwyższą ceną: 3990780,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.