eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i konserwacja wielofunkcyjnych urządzeń biurowych dla MOPS w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Kraków: Zakup i konserwacja wielofunkcyjnych urządzeń biurowych dla MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 229342 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 211538 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, fax 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i konserwacja wielofunkcyjnych urządzeń biurowych dla MOPS w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Pierwsza część zamówienia: 1) Zakup, dostawa i konserwacja 5 sztuk wielofunkcyjnego urządzenia cyfrowego przeznaczonego do pracy w nowoczesnych środowiskach biurowych. Urządzenia ma posiadać funkcje kopiarki, drukarki oraz skanera. a) Specyfikacja techniczna: - Szybkość działania: min 31 kopii/stron A4/min., minimum 15 kopii/stron A3/min., - czas otrzymania pierwszej strony: do 5 s - rozdzielczość: skanowanie /drukowanie min. 400 x 600 dpi - pamięć min. 160 MB z możliwością rozbudowania do co najmniej 1056 MB - zoom: co najmniej w zakresie 25-400 % - kopiowanie ciągłe: co najmniej 1-999 kopii - rozmiar dokumentów: co najmniej w zakresie od A5 do A3 - kasety na papier: minimum dwie: A4 na co najmniej 500 kartek oraz A3 na co najmniej 500 kartek - podajnik boczny na co najmniej 100 arkuszy - dupleks - automatyczny odwracający podajnik dokumentów - gramatura papieru: co najmniej w przedziale: 60-200 g/m² - czas nagrzewania: do 25 s - przystosowane do pracy przy zasilaniu z polskiej sieci energetycznej - drukowanie i skanowanie sieciowe - obsługiwane systemy operacyjne: Windows 95, 98, Me, 2000, NT 4.0, XP i nowsze - instrukcja obsługi w języku polskim - wbudowana karta sieciowa 10Base-T/100 Base-TX, - sieciowe drukowanie z pamięcią min 32 MB z możliwością rozbudowy, - port USB. 2.0, - podstawa/szafka pod urządzenie o wysokości umożliwiającej obsługę urządzenia przez osoby dorosłe w pozycji stojącej. b) Konserwacja i wymiana części eksploatacyjnych zakupionych urządzeń będzie wykonywana w okresie od 01.01.2008 r. do końca okresu gwarancyjnego (tj. minimum 24 miesiące od daty dostarczenia urządzeń do Zamawiającego) w następującym zakresie: - wymiana tonera* - wymiana bębna* - wymiana developera* - wykonywanie konserwacji - wymiana listwy czyszczącej* - wymiana listwy olejowej utrwalacza* - wymiana wałka górnego* - wymiana wałka dolnego* - wymiana odrywacza papieru* - wymiana tulejki wałka grzejnego* - wymiana rolki pobierającej* - wymiana rolki pobierającej podajnika bocznego* * w przypadku, gdy dane części podlegające wymianie ze względu na zużycie eksploatacyjne nie występują w oferowanym urządzeniu należy podać inne spełniające ich funkcję. W przypadku, gdy w oferowanym urządzeniu w okresie gwarancyjnym istnieje konieczność wymiany jakichkolwiek innych elementów eksploatacyjnych, niż wyżej wymienione, należy je uwzględnić w kalkulacji kosztów usług serwisowych. W przypadku nie wyszczególnienia tych elementów Zamawiający przyjmuje, że w razie awarii będą one wymieniane bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji, chyba że urządzenia wykonają więcej kopii, niż przewiduje Zamawiający i elementy te ulegną zużyciu. 2) Zakup, dostawa i konserwacja cyfrowego urządzenia wielofunkcyjnego typu podręcznego (biurkowego). Urządzenia ma posiadać funkcje kopiarki, drukarki i skanera. a) Specyfikacja techniczna: - szybkość działania: min 12 kopii/stron A4/min., - czas otrzymania pierwszej strony: do 10 s - rozdzielczość: skanowanie /drukowanie min. 400 x 600 dpi - pamięć min. 8 MB - zoom: co najmniej w zakresie 25-400 % - kopiowanie ciągłe: co najmniej 1-99 kopii - rozmiar dokumentów: co najmniej w zakresie od A6 do A4 - kaseta na papier na min. 250 arkuszy - podajnik ręczny na minimum 50 arkuszy - gramatura papieru: co najmniej w przedziale: 60-120 g/m² - czas nagrzewania: do 10 s - przystosowane do pracy przy zasilaniu z polskiej sieci energetycznej - obsługiwane systemy operacyjne: Windows 95, 98, Me, 2000, NT 4.0, XP - instrukcja w języku polskim - skaner kolorowy z protokołem TWAIN b) Konserwacja i wymiana części eksploatacyjnych zakupionych urządzeń będzie wykonywana w okresie od 01.01.2008 r. do końca okresu gwarancyjnego (tj. minimum 24 miesiące od daty dostarczenia urządzeń do Zamawiającego) w następującym zakresie: - wymiana tonera* - wymiana bębna* - wymiana developera* - wykonywanie konserwacji - wymiana listwy czyszczącej* - wymiana wałka górnego* - wymiana wałka dolnego* - wymiana odrywacza papieru* * w przypadku, gdy dane części podlegające wymianie ze względu na zużycie eksploatacyjne nie występują w oferowanym urządzeniu należy podać inne spełniające ich funkcję. W przypadku, gdy w oferowanym urządzeniu w okresie gwarancyjnym istnieje konieczność wymiany jakichkolwiek innych elementów eksploatacyjnych, niż wyżej wymienione, należy je uwzględnić w kalkulacji kosztów usług serwisowych. W przypadku nie wyszczególnienia tych elementów Zamawiający przyjmuje, że w razie awarii będą one wymieniane bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji, chyba że urządzenia wykonają więcej kopii, niż przewiduje Zamawiający i elementy te ulegną zużyciu. 3) Miejsca dostaw: a) Urządzenia wielofunkcyjne 5szt., po 1 sztuce: Komórki organizacyjne MOPS w Krakowie: Dział Personalny, ul. Józefińska 14, Dział Finansowo - Księgowy, ul. Józefińska 14, Dział Obsługi Gospodarczej, ul. Józefińska 14, Dział Pomocy Bezdomnym, os. Teatralne 24, Filia Nr 1 ul. Rzeźnicza 2 b) Urządzenie wielofunkcyjne podręczne 1 szt.: Klub Integracji Społecznej MOPS w Krakowie ul. Miśnieńska 58. 2. Druga część zamówienia: Obsługa serwisowa wielofunkcyjnych urządzeń biurowych używanych w komórkach organizacyjnych MOPS w Krakowie. Przedmiotem drugiej części zamówienia jest konserwacja, naprawa i wymiana części eksploatacyjnych urządzeń wielofunkcyjnych Sharp ARM 205-RSPF stanowiących wyposażenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w następującym zakresie: - wymiana tonera, - wymiana bębna, - wymiana developera, - wykonywanie konserwacji, - wymiana listwy czyszczącej, - wymiana listwy olejowej utrwalacza, - wymiana wałka górnego, - wymiana wałka dolnego, - wymiana odrywacza papieru, - wymiana tulejki wałka grzejnego, - wymiana rolki pobierającej, - wymiana rolki pobierającej podajnika bocznego, - naprawa awaryjna. Uwaga: wykonanie napraw z poza wymienionego powyżej zakresu Zamawiający będzie zlecał w postaci odrębnego pisemnego zamówienia na podstawie ekspertyzy sporządzonej przez Wykonawcę. Usługi serwisowe w ramach II części zamówienia będą świadczone w następujących komórkach organizacyjnych MOPS w Krakowie: 1. Dział Pomocy Bezdomnym na os. Teatralnym 24, 2. Filia Nr 9 na os. Teatralnym 24, 3. Dział Rodzin Zastępczych przy ul. Rzeźniczej 2, 4. Dział Planowania Projektów i Informatyzacji przy ul. Józefińskiej 14, 5. Dział Koordynacji Pracy Filii przy ul. Józefińskiej 14. 3. Warunki dodatkowe 1) Okres gwarancji na każde urządzenie będzie wynosił minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia urządzenia do Zamawiającego (dotyczy I części zamówienia). 2) Wykonawca każdorazowo na wystawionej fakturze poda stan licznika kopii urządzenia będącego przedmiotem usługi serwisowej (dotyczy I i II części zamówienia). 3) Wykonawca zobowiąże się każdorazowo do uzyskania pisemnego potwierdzenia wykonania usługi serwisowej od przedstawiciela jednostki organizacyjnej MOPS, w której ta usługa została wykonana, potwierdzenie to ma być dołączone do faktury (dotyczy I i II części zamówienia). 4) Wymiana części i wykonanie usług z poza określonego zakresu Zamawiający zleci w postaci odrębnego pisemnego zamówienia na podstawie ekspertyzy sporządzonej bezpłatnie przez Wykonawcę (dotyczy II części zamówienia). 5) Wszystkie urządzenia mają być dostarczone z materiałami eksploatacyjnymi o pełnej wydajności i być gotowe do pracy z przeznaczeniem do jakiej zostały zakupione, bez konieczności dokupowania przez Zamawiającego dodatkowych części i elementów (dotyczy I części zamówienia). 6) W przypadku gdy wykonawca będzie świadczył usługi serwisowe przy użyciu części eksploatacyjnych o krótszej żywotności, niż założono przy szacowaniu wartości zamówienia, zobowiązany jest do zwiększenia ilości przewidywanych do wymiany części eksploatacyjnych (dotyczy I i II części zamówienia). 7) Podane ilości materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie oraz ilość wykonywanych konserwacji, dojazdów i napraw awaryjnych są wartościami minimalnymi (dotyczy II części zamówienia). 8) Dokumenty gwarancyjne będą przechowywane przez Wykonawcę. Podstawą do realizacji usług gwarancyjnych jest zgłoszenie awarii przez Zamawiającego, w tym również telefonicznie (dotyczy I części zamówienia). 9) Zlecenia usług serwisowych będą dokonywane telefonicznie przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt 4. Czas realizacji usług: do 24 godz. od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego, za wyjątkiem bardziej skomplikowanych napraw z poza zakresu wymienionego w załączniku nr 1 do specyfikacji. Wówczas Wykonawca określi na piśmie czas realizacji naprawy (jednak nie dłużej niż 14 dni). Przedłużenie terminu realizacji usługi jest możliwe wyłącznie jeżeli taka konieczność nie będzie zależna od Wykonawcy (dotyczy I i II części zamówienia). 10) Usługi serwisowe będą świadczone przy zapewnieniu przez Wykonawcę własnej siły roboczej i własnych środków technicznych w miejscach, w których znajdują się urządzenia za wyjątkiem bardziej skomplikowanych napraw z poza zakresu wymienionego w załączniku nr 1 do specyfikacji w przypadku, których będzie można zabrać maszynę do serwisu (dotyczy I i II zamówienia).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 85415 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Expert Poland Sp. zo.o., ul. Szlak 24, 31-153 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 81090
  • Oferta z najniższą ceną: 81090 / oferta z najwyższą ceną: 81090
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Konserwacja urządzeń wielofunkcyjnych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Expert Poland Sp. zo.o., ul. Szlak 24, 31-153 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4325
  • Oferta z najniższą ceną: 4325 / oferta z najwyższą ceną: 4325
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.