eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i konserwacja wielofunkcyjnych urządzeń biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-02

Kraków: Zakup i konserwacja wielofunkcyjnych urządzeń biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 211538 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, fax 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i konserwacja wielofunkcyjnych urządzeń biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pierwsza część zamówienia: 1) Zakup, dostawa i konserwacja 5 sztuk wielofunkcyjnego urządzenia cyfrowego przeznaczonego do pracy w nowoczesnych środowiskach biurowych. Urządzenia ma posiadać funkcje kopiarki, drukarki oraz skanera. a) Specyfikacja techniczna: - Szybkość działania: min 31 kopii/stron A4/min., minimum 15 kopii/stron A3/min., - czas otrzymania pierwszej strony: do 5 s - rozdzielczość: skanowanie /drukowanie min. 400 x 600 dpi - pamięć min. 160 MB z możliwością rozbudowania do co najmniej 1056 MB - zoom: co najmniej w zakresie 25-400 % - kopiowanie ciągłe: co najmniej 1-999 kopii - rozmiar dokumentów: co najmniej w zakresie od A5 do A3 - kasety na papier: minimum dwie: A4 na co najmniej 500 kartek oraz A3 na co najmniej 500 kartek - podajnik boczny na co najmniej 100 arkuszy - dupleks - automatyczny odwracający podajnik dokumentów - gramatura papieru: co najmniej w przedziale: 60-200 g/m² - czas nagrzewania: do 25 s - przystosowane do pracy przy zasilaniu z polskiej sieci energetycznej - drukowanie i skanowanie sieciowe - obsługiwane systemy operacyjne: Windows 95, 98, Me, 2000, NT 4.0, XP i nowsze - instrukcja obsługi w języku polskim - wbudowana karta sieciowa 10Base-T/100 Base-TX, - sieciowe drukowanie z pamięcią min 32 MB z możliwością rozbudowy, - port USB. 2.0, - podstawa/szafka pod urządzenie o wysokości umożliwiającej obsługę urządzenia przez osoby dorosłe w pozycji stojącej. b) Konserwacja i wymiana części eksploatacyjnych zakupionych urządzeń będzie wykonywana w okresie od 01.01.2008 r. do końca okresu gwarancyjnego tj. minimum 24 miesiące od daty dostarczenia urządzeń do Zamawiającego) w następującym zakresie: - wymiana tonera* - wymiana bębna* - wymiana developera* - wykonywanie konserwacji - wymiana listwy czyszczącej* - wymiana listwy olejowej utrwalacza* - wymiana wałka górnego* - wymiana wałka dolnego* - wymiana odrywacza papieru* - wymiana tulejki wałka grzejnego* - wymiana rolki pobierającej* - wymiana rolki pobierającej podajnika bocznego* * w przypadku, gdy dane części podlegające wymianie ze względu na zużycie eksploatacyjne nie występują w oferowanym urządzeniu należy podać inne spełniające ich funkcję. W przypadku, gdy w oferowanym urządzeniu w okresie gwarancyjnym istnieje konieczność wymiany jakichkolwiek innych elementów eksploatacyjnych, niż wyżej wymienione, należy je uwzględnić w kalkulacji kosztów usług serwisowych. W przypadku nie wyszczególnienia tych elementów Zamawiający przyjmuje, że w razie awarii będą one wymieniane bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji, chyba że urządzenia wykonają więcej kopii, niż przewiduje Zamawiający i elementy te ulegną zużyciu. 2) Zakup, dostawa i konserwacja cyfrowego urządzenia wielofunkcyjnego typu podręcznego biurkowego. Urządzenia ma posiadać funkcje kopiarki, drukarki i skanera. a) Specyfikacja techniczna: - szybkość działania: min 12 kopii/stron A4/min., - czas otrzymania pierwszej strony: do 10 s - rozdzielczość: skanowanie /drukowanie min. 400 x 600 dpi - pamięć min. 8 MB - zoom: co najmniej w zakresie 25-400 % - kopiowanie ciągłe: co najmniej 1-99 kopii - rozmiar dokumentów: co najmniej w zakresie od A6 do A4 - kaseta na papier na min. 250 arkuszy - podajnik ręczny na minimum 50 arkuszy - gramatura papieru: co najmniej w przedziale: 60-120 g/m² - czas nagrzewania: do 10 s - przystosowane do pracy przy zasilaniu z polskiej sieci energetycznej - obsługiwane systemy operacyjne: Windows 95, 98, Me, 2000, NT 4.0, XP - instrukcja w języku polskim - skaner kolorowy z protokołem TWAIN b) Konserwacja i wymiana części eksploatacyjnych zakupionych urządzeń będzie wykonywana w okresie od 01.01.2008 r. do końca okresu gwarancyjnego tj. minimum 24 miesiące od daty dostarczenia urządzeń do Zamawiającego) w następującym zakresie: - wymiana tonera* - wymiana bębna* - wymiana developera* - wykonywanie konserwacji - wymiana listwy czyszczącej* - wymiana wałka górnego* - wymiana wałka dolnego* - wymiana odrywacza papieru* * w przypadku, gdy dane części podlegające wymianie ze względu na zużycie eksploatacyjne nie występują w oferowanym urządzeniu należy podać inne spełniające ich funkcję. W przypadku, gdy w oferowanym urządzeniu w okresie gwarancyjnym istnieje konieczność wymiany jakichkolwiek innych elementów eksploatacyjnych, niż wyżej wymienione, należy je uwzględnić w kalkulacji kosztów usług serwisowych. W przypadku nie wyszczególnienia tych elementów Zamawiający przyjmuje, że w razie awarii będą one wymieniane bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji, chyba że urządzenia wykonają więcej kopii, niż przewiduje Zamawiający i elementy te ulegną zużyciu. 3) Miejsca dostaw: a) Urządzenia wielofunkcyjne 5szt., po 1 sztuce: Komórki organizacyjne MOPS w Krakowie: Dział Personalny, ul. Józefińska 14, Dział Finansowo - Księgowy, ul. Józefińska 14, Dział Obsługi Gospodarczej, ul. Józefińska 14, Dział Pomocy Bezdomnym, os. Teatralne 24, Filia Nr 1 ul. Rzeźnicza 2 b) Urządzenie wielofunkcyjne podręczne 1 szt.: Klub Integracji Społecznej MOPS w Krakowie ul. Miśnieńska 58. 2. Druga część zamówienia: Obsługa serwisowa wielofunkcyjnych urządzeń biurowych używanych w komórkach organizacyjnych MOPS w Krakowie. Przedmiotem drugiej części zamówienia jest konserwacja, naprawa i wymiana części eksploatacyjnych urządzeń wielofunkcyjnych Sharp ARM 205-RSPF stanowiących wyposażenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w następującym zakresie: - wymiana tonera, - wymiana bębna, - wymiana developera, - wykonywanie konserwacji, - wymiana listwy czyszczącej, - wymiana listwy olejowej utrwalacza, - wymiana wałka górnego, - wymiana wałka dolnego, - wymiana odrywacza papieru, - wymiana tulejki wałka grzejnego, - wymiana rolki pobierającej, - wymiana rolki pobierającej podajnika bocznego, - naprawa awaryjna. Uwaga: wykonanie napraw z poza wymienionego powyżej zakresu Zamawiający będzie zlecał w postaci odrębnego pisemnego zamówienia na podstawie ekspertyzy sporządzonej przez Wykonawcę. Usługi serwisowe w ramach II części zamówienia będą świadczone w następujących komórkach organizacyjnych MOPS w Krakowie: 1. Dział Pomocy Bezdomnym na os. Teatralnym 24, 2. Filia Nr 9 na os. Teatralnym 24, 3. Dział Rodzin Zastępczych przy ul. Rzeźniczej 2, 4. Dział Planowania Projektów i Informatyzacji przy ul. Józefińskiej 14, 5. Dział Koordynacji Pracy Filii przy ul. Józefińskiej 14. 3. Warunki dodatkowe 1) Okres gwarancji na każde urządzenie będzie wynosił minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia urządzenia do Zamawiającego (dotyczy I części zamówienia). 2) Wykonawca każdorazowo na wystawionej fakturze poda stan licznika kopii urządzenia będącego przedmiotem usługi serwisowej (dotyczy I i II części zamówienia). 3) Wykonawca zobowiąże się każdorazowo do uzyskania pisemnego potwierdzenia wykonania usługi serwisowej od przedstawiciela jednostki organizacyjnej MOPS, w której ta usługa została wykonana, potwierdzenie to ma być dołączone do faktury (dotyczy I i II części zamówienia). 4) Wymiana części i wykonanie usług z poza określonego zakresu Zamawiający zleci w postaci odrębnego pisemnego zamówienia na podstawie ekspertyzy sporządzonej bezpłatnie przez Wykonawcę (dotyczy II części zamówienia). 5) Wszystkie urządzenia mają być dostarczone z materiałami eksploatacyjnymi o pełnej wydajności i być gotowe do pracy z przeznaczeniem do jakiej zostały zakupione, bez konieczności dokupowania przez Zamawiającego dodatkowych części i elementów (dotyczy I części zamówienia). 6) W przypadku gdy wykonawca będzie świadczył usługi serwisowe przy użyciu części eksploatacyjnych o krótszej żywotności, niż założono przy szacowaniu wartości zamówienia, zobowiązany jest do zwiększenia ilości przewidywanych do wymiany części eksploatacyjnych (dotyczy I i II części zamówienia). 7) Podane ilości materiałów eksploatacyjnych podlegających wymianie oraz ilość wykonywanych konserwacji, dojazdów i napraw awaryjnych są wartościami minimalnymi (dotyczy II części zamówienia). 8) Dokumenty gwarancyjne będą przechowywane przez Wykonawcę. Podstawą do realizacji usług gwarancyjnych jest zgłoszenie awarii przez Zamawiającego, w tym również telefonicznie (dotyczy I części zamówienia). 9) Zlecenia usług serwisowych będą dokonywane telefonicznie przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem pkt 4. Czas realizacji usług: do 24 godz. od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego, za wyjątkiem bardziej skomplikowanych napraw z poza zakresu wymienionego w załączniku nr 1 do specyfikacji. Wówczas Wykonawca określi na piśmie czas realizacji naprawy (jednak nie dłużej niż 14 dni). Przedłużenie terminu realizacji usługi jest możliwe wyłącznie jeżeli taka konieczność nie będzie zależna od Wykonawcy (dotyczy I i II części zamówienia). 10) Usługi serwisowe będą świadczone przy zapewnieniu przez Wykonawcę własnej siły roboczej i własnych środków technicznych w miejscach, w których znajdują się urządzenia za wyjątkiem bardziej skomplikowanych napraw z poza zakresu wymienionego w załączniku nr 1 do specyfikacji w przypadku, których będzie można zabrać maszynę do serwisu (dotyczy I i II zamówienia).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nd.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku: 1) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. 2) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, gdy zaciągnięcie zobowiązania z tytułu realizacji zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągania zobowiązań, a w przypadku gdy umowa spółki stanowi inaczej, umowę spółki wraz ze wskazanym w niej dokumentem upoważniającym do zaciągania w/w zobowiązań o ile dokument taki w umowie spółki jest wymagany (art. 230 kodeksu spółek handlowych), 4) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujacych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, UWAGA: Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert. W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym. Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?id=9652

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraków, ul. Józefińska 14, pok. 002.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nd

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nd

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szczegółowe okreslenie terminu realizacji zamówienia: 1. Pierwsza część zamówienia: 1) dostawa urządzeń wielofunkcyjnych: do 25 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, 2) konserwacja i wymiana części eksploatacyjnych od dnia 01.01.2008 r. do końca okresu gwarancji (tj, min. 24 miesiące od daty dostarczenia urządzeń). 2. Druga część zamówienia: obsługa serwisowa wielofunkcyjnych urządzeń biurowych: od dnia 01.01.2008 do dnia 31.12.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa wielofunkcyjnych urządzeń biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pierwsza część zamówienia: 1) Zakup, dostawa i konserwacja 5 sztuk wielofunkcyjnego urządzenia cyfrowego przeznaczonego do pracy w nowoczesnych środowiskach biurowych. Urządzenia ma posiadać funkcje kopiarki, drukarki oraz skanera. a) Specyfikacja techniczna: - Szybkość działania: min 31 kopiistron A4min., minimum 15 kopii stron A3min., - czas otrzymania pierwszej strony: do 5 s - rozdzielczość: skanowanie drukowanie min. 400 x 600 dpi - pamięć min. 160 MB z możliwością rozbudowania do co najmniej 1056 MB - zoom: co najmniej w zakresie 25-400 % - kopiowanie ciągłe: co najmniej 1-999 kopii - rozmiar dokumentów: co najmniej w zakresie od A5 do A3 - kasety na papier: minimum dwie: A4 na co najmniej 500 kartek oraz A3 na co najmniej 500 kartek - podajnik boczny na co najmniej 100 arkuszy - dupleks - automatyczny odwracający podajnik dokumentów - gramatura papieru: co najmniej w przedziale: 60-200 g m² - czas nagrzewania: do 25 s - przystosowane do pracy przy zasilaniu z polskiej sieci energetycznej - drukowanie i skanowanie sieciowe - obsługiwane systemy operacyjne: Windows 95, 98, Me, 2000, NT 4.0, XP i nowsze - instrukcja obsługi w języku polskim - wbudowana karta sieciowa 10Base-T 100 Base-TX, - sieciowe drukowanie z pamięcią min 32 MB z możliwością rozbudowy, - port USB. 2.0, - podstawa szafka pod urządzenie o wysokości umożliwiającej obsługę urządzenia przez osoby dorosłe w pozycji stojącej. b) Konserwacja i wymiana części eksploatacyjnych zakupionych urządzeń będzie wykonywana w okresie od 01.01.2008 r. do końca okresu gwarancyjnego (tj. minimum 24 miesiące od daty dostarczenia urządzeń do Zamawiającego) w następującym zakresie: - wymiana tonera* - wymiana bębna* - wymiana developera* - wykonywanie konserwacji - wymiana listwy czyszczącej* - wymiana listwy olejowej utrwalacza* - wymiana wałka górnego* - wymiana wałka dolnego* - wymiana odrywacza papieru* - wymiana tulejki wałka grzejnego* - wymiana rolki pobierającej* - wymiana rolki pobierającej podajnika bocznego* * w przypadku, gdy dane części podlegające wymianie ze względu na zużycie eksploatacyjne nie występują w oferowanym urządzeniu należy podać inne spełniające ich funkcję. W przypadku, gdy w oferowanym urządzeniu w okresie gwarancyjnym istnieje konieczność wymiany jakichkolwiek innych elementów eksploatacyjnych, niż wyżej wymienione, należy je uwzględnić w kalkulacji kosztów usług serwisowych. W przypadku nie wyszczególnienia tych elementów Zamawiający przyjmuje, że w razie awarii będą one wymieniane bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji, chyba że urządzenia wykonają więcej kopii, niż przewiduje Zamawiający i elementy te ulegną zużyciu. 2) Zakup, dostawa i konserwacja cyfrowego urządzenia wielofunkcyjnego typu podręcznego (biurkowego). Urządzenia ma posiadać funkcje kopiarki, drukarki i skanera. a) Specyfikacja techniczna: - szybkość działania: min 12 kopiistron A4min., - czas otrzymania pierwszej strony: do 10 s - rozdzielczość: skanowanie drukowanie min. 400 x 600 dpi - pamięć min. 8 MB - zoom: co najmniej w zakresie 25-400 % - kopiowanie ciągłe: co najmniej 1-99 kopii - rozmiar dokumentów: co najmniej w zakresie od A6 do A4 - kaseta na papier na min. 250 arkuszy - podajnik ręczny na minimum 50 arkuszy - gramatura papieru: co najmniej w przedziale: 60-120 g/m² - czas nagrzewania: do 10 s - przystosowane do pracy przy zasilaniu z polskiej sieci energetycznej - obsługiwane systemy operacyjne: Windows 95, 98, Me, 2000, NT 4.0, XP - instrukcja w języku polskim - skaner kolorowy z protokołem TWAIN b) Konserwacja i wymiana części eksploatacyjnych zakupionych urządzeń będzie wykonywana w okresie od 01.01.2008 r. do końca okresu gwarancyjnego (tj. minimum 24 miesiące od daty dostarczenia urządzeń do Zamawiającego) w następującym zakresie: - wymiana tonera* - wymiana bębna* - wymiana developera* - wykonywanie konserwacji - wymiana listwy czyszczącej* - wymiana wałka górnego* - wymiana wałka dolnego* - wymiana odrywacza papieru* * w przypadku, gdy dane części podlegające wymianie ze względu na zużycie eksploatacyjne nie występują w oferowanym urządzeniu należy podać inne spełniające ich funkcję. W przypadku, gdy w oferowanym urządzeniu w okresie gwarancyjnym istnieje konieczność wymiany jakichkolwiek innych elementów eksploatacyjnych, niż wyżej wymienione, należy je uwzględnić w kalkulacji kosztów usług serwisowych. W przypadku nie wyszczególnienia tych elementów Zamawiający przyjmuje, że w razie awarii będą one wymieniane bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji, chyba że urządzenia wykonają więcej kopii, niż przewiduje Zamawiający i elementy te ulegną zużyciu. 3) Miejsca dostaw: a) Urządzenia wielofunkcyjne 5szt., po 1 sztuce: Komórki organizacyjne MOPS w Krakowie: Dział Personalny, ul. Józefińska 14, Dział Finansowo - Księgowy, ul. Józefińska 14, Dział Obsługi Gospodarczej, ul. Józefińska 14, Dział Pomocy Bezdomnym, os. Teatralne 24, Filia Nr 1 ul. Rzeźnicza 2 b) Urządzenie wielofunkcyjne podręczne 1 szt.: Klub Integracji Społecznej MOPS w Krakowie ul. Miśnieńska 58..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa serwisowa wielofunkcyjnych urządzeń biurowych używanych w komórkach organizacyjnych MOPS w Krakowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Druga część zamówienia: Obsługa serwisowa wielofunkcyjnych urządzeń biurowych używanych w komórkach organizacyjnych MOPS w Krakowie. Przedmiotem drugiej części zamówienia jest konserwacja, naprawa i wymiana części eksploatacyjnych urządzeń wielofunkcyjnych Sharp ARM 205-RSPF stanowiących wyposażenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie w następującym zakresie: - wymiana tonera, - wymiana bębna, - wymiana developera, - wykonywanie konserwacji, - wymiana listwy czyszczącej, - wymiana listwy olejowej utrwalacza, - wymiana wałka górnego, - wymiana wałka dolnego, - wymiana odrywacza papieru, - wymiana tulejki wałka grzejnego, - wymiana rolki pobierającej, - wymiana rolki pobierającej podajnika bocznego, - naprawa awaryjna. Uwaga: wykonanie napraw z poza wymienionego powyżej zakresu Zamawiający będzie zlecał w postaci odrębnego pisemnego zamówienia na podstawie ekspertyzy sporządzonej przez Wykonawcę. Usługi serwisowe w ramach II części zamówienia będą świadczone w następujących komórkach organizacyjnych MOPS w Krakowie: 1. Dział Pomocy Bezdomnym na os. Teatralnym 24, 2. Filia Nr 9 na os. Teatralnym 24, 3. Dział Rodzin Zastępczych przy ul. Rzeźniczej 2, 4. Dział Planowania Projektów i Informatyzacji przy ul. Józefińskiej 14, 5. Dział Koordynacji Pracy Filii przy ul. Józefińskiej 14..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.