eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › DOSTAWA ŹRÓDEŁ ŚWIATŁA, KLOSZY I OPRAW ORAZ APARATURY MODUŁOWEJ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-14

Katowice: DOSTAWA ŹRÓDEŁ ŚWIATŁA, KLOSZY I OPRAW ORAZ APARATURY MODUŁOWEJ.
Numer ogłoszenia: 229116 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112662 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŹRÓDEŁ ŚWIATŁA, KLOSZY I OPRAW ORAZ APARATURY MODUŁOWEJ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji źródeł światła, kloszy i opraw oraz aparatury modułowej, zwanych dalej artykułami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 2A -2C, stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Część A -Źródła światła - opis przedmiotu zamówienia oraz ilosci wskazano w załączniku 2A do SIWZ
Część B- Klosze i oprawy przemysłowe - opis przedmiotu zamówienia oraz ilosci wskazano w załączniku 2B do SIWZ
Część C - Aparatura modułowa - opis przedmiotu zamówienia oraz ilosci wskazano w załączniku 2C do SIWZ
3. Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem artykułów w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
4. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia:
a) umowa realizowana będzie na podstawie zamówień wystawianych przez Zamawiającego i przesyłanych w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy;
b) termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni od daty przesłania zamówienia przez Zamawiającego faksem, pocztą, pocztą elektroniczną lub dostarczonego osobiście.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki 2A-2C do siwz), a tym samym pełnej kwoty umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
6. Wymagany termin gwarancji:
a) Część A - zgodny z gwarancją udzielaną przez producenta oferowanego artykułu,
b) Część B i C - minimum 12 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w siwz. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wszelkie wskazania określonego typu aparatury należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów technicznych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
11. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.73.11.00 - Moduły 31.53.23.10 - Kompaktowe świetlówki kuliste 31.52.41.00 - Oprawy oświetleniowe sufitowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Cz. C - współfinansowana przez UE w ramach EFS ze środków projektu: Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy (UPGOW) - projekt realizowany przez Uniwersytet Śląski na podstawie umowy Nr UDA-POKL.04.01.01-00-215/08-00 z dnia 19.09.2008r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IV Szkolnictwo Wyższe, Działanie 4.1 , Poddziałanie 4.1.1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A: Żródła światła.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polamp Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 1, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3902,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6095,88

  • Oferta z najniższą ceną: 4873,20 / Oferta z najwyższą ceną: 12769,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część B: Klosze i oprawy przemysłowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lemar Electric Sp. z o.o., ul. Stadionowa 4, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1507,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1507,29

  • Oferta z najniższą ceną: 1325,89 / Oferta z najwyższą ceną: 1842,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.