eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › I CZĘŚĆ - WYKONANIE MEBLI WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM DLA DOMU STUDENCKIEGO NR 6 II CZĘŚĆ - WYKONANIE MEBLI WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM DLA WYDZIAŁU FILOLOGICZNO-HISTORYCZNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Gdańsk: I CZĘŚĆ - WYKONANIE MEBLI WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM DLA DOMU STUDENCKIEGO NR 6 II CZĘŚĆ - WYKONANIE MEBLI WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM DLA WYDZIAŁU FILOLOGICZNO-HISTORYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 228862 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, fax 058 5232484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I CZĘŚĆ - WYKONANIE MEBLI WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM DLA DOMU STUDENCKIEGO NR 6 II CZĘŚĆ - WYKONANIE MEBLI WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM DLA WYDZIAŁU FILOLOGICZNO-HISTORYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Część I - Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli do Domu Studenckiego nr 6, Gdańsk ul. Podwale Przedmiejskie 20 tel. 301-68-01 administrator obiektu - p. Małgorzata Turzyńska Część II - Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli szkolnych i biurowych dla Wydziału Folologiczno-Historycznego, Gdańsk ul. Wita Stwosza 55, tel. 523-21-19 administrator obiektu- p. Ewa Sztander 2. Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. 3 Wyceniając meble robione na wymiar - z płyty meblowej - z Załącznika nr 1 i 2 należy wziąć pod uwagę odstępstwo w wymiarach do 10% oraz należy uwzględnić poniższe uwagi: 1.Wymiary mebli zawarte w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ podane są w milimetrach - szer. x gł. x wys. 2.Szafy, szafki, regały, biurka, kontenerki, stoliki pod komputer i stoliki należy wykonać z jednolitej płyty wiórowej pokrytej melaminą typu Pfheiderer - Grajewo, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 3.Szafy, szafki, regały, zabudowy winny posiadać - plecy - wykonane z płyty pilśniowej o gr. 3,2 mm w kolorze białym , chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 4.Blaty w biurkach i stolikach winny być wykonane z jednolitej płyty wiórowej o gr. 25 mm pokrytej melaminą typu Pfheiderer - Grajewo i wykończone listwą PCV o gr. 2mm, pozostałe elementy mebli mają być wykonane z płyty meblowej o gr. 18 mm pokrytej melaminą i wykończone listwą o gr. 1 mm., chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 5.Biurka, biurka -panel, stoliki pod komputer powinny posiadać - blend- na jednej długości do ¾ wysokości mebla wykonany z jednolitej płyty wiórowej o gr. 18 mm. pokrytej melaminą, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 6.Szuflady w biurkach i kontenerkach winny być zamykane na centralny zamek, chyba że z opisu mebli wynika inaczej . 7.Drzwiczki w szafach, szafkach, biurkach, powinny posiadać zamki patentowe, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 8.Wszelkie szuflady w meblach winny być osadzone na prowadnicach rolkowych - metalowych domykanych grawitacyjnie. 9.Kontenerki winny posiadać kółka przystosowane do powierzchni dywanowych. 10.Zamki patentowe, prowadnice rolkowe, zawiasy z funkcją samo domykania się mają być zastosowane typu Blum, 11.Szafki, szafy i szuflady winny posiadać uchwyty meblowe typu DACTER - 50.12.034/035/036 - metalowe - satyna, L -128 dotyczy tylko części II - Załącznik nr 2, kolor płyty oraz uchwyty w meblach z Załącznika Nr 1 do SIWZ - część I winny być dopasowane do koloru i rodzaju w wykonanych już zabudowach, 12.Szafy, regały, szafki stojące powinny być na stopkach umożliwiających wypoziomowanie mebla oraz posiadać cokół o wys. 70 mm, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 13.Biurka, stoliki pod komputer winny posiadać otwory wykończone PCV pozwalające na doprowadzenie przewodów do komputera. 14. Półki w szafach, szafkach, regałach winny posiadać możliwość regulacji wysokości, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 15. Wszystkie szafy, szafki, kontenerki winny być zamknięte drzwiczkami, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 16. Określenie - biurko - panel - oznacza rodzaj stolika na stelażu z płyty z blendą po jednej długości, 17. Stelaże w stołach, biurkach, biurkach-panel, stolikach pod komputer powinny być wykonane z płyty meblowej ( pkt 2 ), chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 18. wszelkie stelaże metalowe winny być pomalowane proszkowo na kolor podany, chyba że z opisu mebli wynika inaczej, 19. Wyceniając meble należy mięć na względzie transport, rozładunek i rozmieszczenie mebli do poszczególnych pomieszczeń wraz z ich montażem ( uwaga - meble część I - Załącznik nr 1 do SIWZ winny być wstawione w poszczególnych pokojach 10- piętrowego akademika gdzie do dyspozycji są dwie windy o wielkości kabiny 1000x1110x2000 o udźwigu 450kg i 1000kg i drzwiami szybowymi o wym. 800x2000). 4 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże nie gorsze jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi skreślić (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł proponowany przez Zamawiającego i wpisać - rubryka 3 - odpowiednio pozycjami proponowany artykuł równoważny z dokładnym opisem parametrów technicznych i cech jakościowych. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.13.12.00 - Regały Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.11.00 - Regały Oryginalny kod CPV: 36.13.13.00 - Blaty Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.12.00 - Blaty Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.13.31.22 - Komody Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.22 - Komody Oryginalny kod CPV: 36.13.33.10 - Biurka i stoły Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.10.00 - Biurka i stoły Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.przedstawią ofertę zgodną z wymogami Prawa Zamówień Publicznych z 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 i spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawy oraz charakterem zamówienia i prowadzą działalność, tożsamą z niniejszym zamówieniem, 4 oświadczą że dostarczone meble biurowe i szkolne wg załącznika nr 1 i 2 do SIWZ, spełniają warunki określone w PN, PN - EN i udzielą na wykonany, zamontowany i dostarczony asortyment 2- letniej gwarancji. 5 wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie niższą niż: 200.000PLN (brutto, każde) dla części I i 100.000PLN (brutto, każde) dla części II usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi niniejsze zostały wykonane należycie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania danej firmy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny (umożliwiający identyfikacje osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 2.strona tytułowa oferty do części I lub części II lub do części I i II - (do SIWZ) - wg. załączonych wzorów oferty, wypełnione i podpisane, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant ). 3.załączniki nr 1 do części I i Załącznik nr 2 do części II - (do SIWZ), wypełnione i podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant). 4 załącznik nr 3 - (do SIWZ), oświadczenie Wykonawcy że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 5. załącznik nr 5 (do SIWZ) - oświadczenie że dostarczone meble wg załączników nr 1 i 2 do SIWZ, spełniają warunki określone w PN, PN- EN i, że wykonawca udziela na dostarczony i zamontowany asortyment 2 - letniej gwarancji, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant ). 6 Załącznik nr 6 - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie niższą niż: 200.000 PLN (brutto, każde) dla części I i 100.000PLN (brutto, każde) dla części II usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi niniejsze zostały wykonane należycie, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania danej firmy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). Zamawiający przypomina o konieczności podpisania wymienionych powyżej dokumentów przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. § 4. (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Zamawiający przypomina o konieczności dostarczenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.23 ust.2 ustawy). W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) - (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone pełnomocnictwo - załącznik nr 4 do SIWZ - (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożenie wymaganych dokumentów w niewłaściwej formie (np. bez poświadczenia przez Wykonawcę odpisu lub kopii za zgodność z oryginałem) spowoduje konieczność wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego, do ich uzupełnienia w wyznaczanym terminie, dopiero ich nie uzupełnienie, czyli ostateczny brak lub ponownie złożenie w niewłaściwej formie, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty lub odrzuceniem jego oferty w wypadku braku stosownego pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pdzp.univ.gda.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, pok. nr 122, w godzinach od 7:00 do 15:00; e-mail: e.jakubowska@univ.gda.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, 80 - 952 Gdańsk Oliwa, ul. Bażyńskiego 1A w pokoju nr 122, w godzinach 7°°-15°°.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w budynku Rektoratu Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1 A, pokój 122 I piętro dnia 03.12.2007 r. o godz. 11:15.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONANIE MEBLI WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM DLA DOMU STUDENCKIEGO NR 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Część I - Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli do Domu Studenckiego nr 6, Gdańsk ul. Podwale Przedmiejskie 20 tel. 301-68-01 administrator obiektu - p. Małgorzata Turzyńska. 2. Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. 3 Wyceniając meble robione na wymiar -z płyty meblowej- z Załącznika nr 1 i 2należy wziąć pod uwagę odstępstwo w wymiarach do 10% oraz należy uwzględnić poniższe uwagi: 1.Wymiary mebli zawarte w załączniku nr 1i 2 do SIWZ podane są w milimetrach -szer. x gł. x wys.- 2.Szafy, szafki, regały, biurka, kontenerki, stoliki pod komputer i stoliki należy wykonać z jednolitej płyty wiórowej pokrytej melaminą typu Pfheiderer - Grajewo, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 3.Szafy, szafki, regały, zabudowy winny posiadać - plecy- wykonane z płyty pilśniowej o gr. 3,2 mm w kolorze białym, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 4.Blaty w biurkach i stolikach winny być wykonane z jednolitej płyty wiórowej o gr. 25 mm pokrytej melaminą typu Pfheiderer - Grajewo i wykończone listwą PCV o gr. 2mm, pozostałe elementy mebli mają być wykonane z płyty meblowej o gr. 18 mm pokrytej melaminą i wykończone listwą o gr. 1 mm., chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 5.Biurka, biurka -panel, stoliki pod komputer powinny posiadać -blend- na jednej długości do ¾ wysokości mebla wykonany z jednolitej płyty wiórowej o gr. 18 mm. pokrytej melaminą, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 6.Szuflady w biurkach i kontenerkach winny być zamykane na centralny zamek, chyba że z opisu mebli wynika inaczej . 7.Drzwiczki w szafach, szafkach, biurkach, powinny posiadać zamki patentowe, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 8.Wszelkie szuflady w meblach winny być osadzone na prowadnicach rolkowych - metalowych domykanych grawitacyjnie. 9.Kontenerki winny posiadać kółka przystosowane do powierzchni dywanowych. 10.Zamki patentowe, prowadnice rolkowe, zawiasy z funkcją samo domykania się mają być zastosowane typu Blum, 11.Szafki, szafy i szuflady winny posiadać uchwyty meblowe typu DACTER - 50.12.034/035/036 - metalowe - satyna, L -128 dotyczy tylko części II - Załącznik nr 2, kolor płyty oraz uchwyty w meblach z Załącznika Nr 1 do SIWZ - część I winny być dopasowane do koloru i rodzaju w wykonanych już zabudowach, 12.Szafy, regały, szafki stojące powinny być na stopkach umożliwiających wypoziomowanie mebla oraz posiadać cokół o wys. 70 mm, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 13.Biurka, stoliki pod komputer winny posiadać otwory wykończone PCV pozwalające na doprowadzenie przewodów do komputera. 14. Półki w szafach, szafkach, regałach winny posiadać możliwość regulacji wysokości, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 15. Wszystkie szafy, szafki, kontenerki winny być zamknięte drzwiczkami, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 16. Określenie - biurko - panel - oznacza rodzaj stolika na stelażu z płyty z blendą po jednej długości, 17. Stelaże w stołach, biurkach, biurkach-panel, stolikach pod komputer powinny być wykonane z płyty meblowej ( pkt 2 ), chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 18. wszelkie stelaże metalowe winny być pomalowane proszkowo na kolor podany, chyba że z opisu mebli wynika inaczej, 19. Wyceniając meble należy mięć na względzie transport, rozładunek i rozmieszczenie mebli do poszczególnych pomieszczeń wraz z ich montażem ( uwaga - meble część I - Załącznik nr 1 do SIWZ winny być wstawione w poszczególnych pokojach 10- piętrowego akademika gdzie do dyspozycji są dwie windy o wielkości kabiny 1000x1110x2000 o udźwigu 450kg i 1000kg i drzwiami szybowymi o wym. 800x2000). 4 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże nie gorsze jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi skreślić (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł proponowany przez Zamawiającego i wpisać - rubryka 3 - odpowiednio pozycjami proponowany artykuł równoważny z dokładnym opisem parametrów technicznych i cech jakościowych. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.13.12.00-0, 36.13.13.00-1, 36.13.14.00-2, 36.13.31.22-3, 36.13.33.10-8, 36.11.22.00-1, 36.11.23.00-2, 36.11.50.00-0, 36.14.71.00-7, 36.15.00.00-4, 36.15.11.00-4, 36.62.00.00-3, 36.62.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.05.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE MEBLI WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM DLA WYDZIAŁU FILOLOGICZNO-HISTORYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Część II - Wykonanie wraz z dostawą i montażem mebli szkolnych i biurowych dla Wydziału Folologiczno-Historycznego, Gdańsk ul. Wita Stwosza 55, tel. 523-21-19 administrator obiektu- p. Ewa Sztander 2. Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. 3 Wyceniając meble robione na wymiar -z płyty meblowej- z Załącznika nr 1 i 2należy wziąć pod uwagę odstępstwo w wymiarach do 10% oraz należy uwzględnić poniższe uwagi: 1.Wymiary mebli zawarte w załączniku nr 1i 2 do SIWZ podane są w milimetrach -szer. x gł. x wys.- 2.Szafy, szafki, regały, biurka, kontenerki, stoliki pod komputer i stoliki należy wykonać z jednolitej płyty wiórowej pokrytej melaminą typu Pfheiderer - Grajewo, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 3.Szafy, szafki, regały, zabudowy winny posiadać - plecy- wykonane z płyty pilśniowej o gr. 3,2 mm w kolorze białym, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 4.Blaty w biurkach i stolikach winny być wykonane z jednolitej płyty wiórowej o gr. 25 mm pokrytej melaminą typu Pfheiderer - Grajewo i wykończone listwą PCV o gr. 2mm, pozostałe elementy mebli mają być wykonane z płyty meblowej o gr. 18 mm pokrytej melaminą i wykończone listwą o gr. 1 mm., chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 5.Biurka, biurka -panel, stoliki pod komputer powinny posiadać -blend- na jednej długości do ¾ wysokości mebla wykonany z jednolitej płyty wiórowej o gr. 18 mm. pokrytej melaminą, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 6.Szuflady w biurkach i kontenerkach winny być zamykane na centralny zamek, chyba że z opisu mebli wynika inaczej . 7.Drzwiczki w szafach, szafkach, biurkach, powinny posiadać zamki patentowe, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 8.Wszelkie szuflady w meblach winny być osadzone na prowadnicach rolkowych - metalowych domykanych grawitacyjnie. 9.Kontenerki winny posiadać kółka przystosowane do powierzchni dywanowych. 10.Zamki patentowe, prowadnice rolkowe, zawiasy z funkcją samo domykania się mają być zastosowane typu Blum, 11.Szafki, szafy i szuflady winny posiadać uchwyty meblowe typu DACTER - 50.12.034/035/036 - metalowe - satyna, L -128 dotyczy tylko części II - Załącznik nr 2, kolor płyty oraz uchwyty w meblach z Załącznika Nr 1 do SIWZ - część I winny być dopasowane do koloru i rodzaju w wykonanych już zabudowach, 12.Szafy, regały, szafki stojące powinny być na stopkach umożliwiających wypoziomowanie mebla oraz posiadać cokół o wys. 70 mm, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 13.Biurka, stoliki pod komputer winny posiadać otwory wykończone PCV pozwalające na doprowadzenie przewodów do komputera. 14. Półki w szafach, szafkach, regałach winny posiadać możliwość regulacji wysokości, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 15. Wszystkie szafy, szafki, kontenerki winny być zamknięte drzwiczkami, chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 16. Określenie - biurko - panel - oznacza rodzaj stolika na stelażu z płyty z blendą po jednej długości, 17. Stelaże w stołach, biurkach, biurkach-panel, stolikach pod komputer powinny być wykonane z płyty meblowej ( pkt 2 ), chyba że z opisu mebli wynika inaczej. 18. wszelkie stelaże metalowe winny być pomalowane proszkowo na kolor podany, chyba że z opisu mebli wynika inaczej, 19. Wyceniając meble należy mięć na względzie transport, rozładunek i rozmieszczenie mebli do poszczególnych pomieszczeń wraz z ich montażem ( uwaga - meble część I - Załącznik nr 1 do SIWZ winny być wstawione w poszczególnych pokojach 10- piętrowego akademika gdzie do dyspozycji są dwie windy o wielkości kabiny 1000x1110x2000 o udźwigu 450kg i 1000kg i drzwiami szybowymi o wym. 800x2000). 4 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże nie gorsze jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi skreślić (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł proponowany przez Zamawiającego i wpisać - rubryka 3 - odpowiednio pozycjami proponowany artykuł równoważny z dokładnym opisem parametrów technicznych i cech jakościowych. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.00.00-5, 36.13.12.00-0, 36.13.13.00-1, 36.13.14.00-2, 36.13.31.22-3, 36.13.33.10-8, 36.11.22.00-1, 36.11.23.00-2, 36.11.50.00-0, 36.14.71.00-7, 36.15.00.00-4, 36.15.11.00-4, 36.61.00.00-3, 36.62.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.