eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa i montaż mebli do nowych pomieszczeń biurowych dla PGMiKM w Polkowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Polkowice: Dostawa i montaż mebli do nowych pomieszczeń biurowych dla PGMiKM w Polkowicach
Numer ogłoszenia: 228454 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej, ul. H. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 746 79 60, faks 0-76 746 79 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli do nowych pomieszczeń biurowych dla PGMiKM w Polkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa i montaż mebli do nowych pomieszczeń biurowych dla PGMiKM w Polkowicach. 1. Wszystkie meble objęte przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 2. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć gotowe elementy lub dokonać ich montażu na miejscu dostawy na swój koszt w nowej siedzibie firmy przy ul. Małej 1, 59-100 Polkowice. 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego. 4. Kolor tapicerki krzeseł, foteli - zostanie ustalony po podpisaniu umowy na podstawie wzorników przedstawionych przez Dostawcę. 5. Meble powinny charakteryzować się wysoką trwałością, odpornością na zarysowania i temperaturę oraz spełniać wymagania do eksploatacji w biurach. Meble muszą spełniać wymagania BHP oraz ergonomii, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998, Dz.U. Nr 148, poz. 973 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. 6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu zabudowy poszczególnych pomieszczeń wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SIWZ oraz do przedstawienia projektu do akceptacji Zamawiającemu, przed przystąpieniem do realizacji zadania. 7. Dopuszczalne odstępstwo od podanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 4 do SIWZ, wymiarów może wynieść +/- 5 mm. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla wymagających takich instrukcji mebli. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone meble na co najmniej 24 miesiące, licząc od dnia ich odbioru. 10. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o gotowości do odbioru dostarczonych mebli w terminie najpóźniej trzy dni przed terminem, o którym mowa w rozdziale II lit. b) SIWZ. 11. W okresie gwarancji meble objęte będą bezpłatnym serwisem gwarancyjnym obejmującym odbiór uszkodzonych mebli od Zamawiającego i dostarczenie z powrotem sprawnych mebli do Zamawiającego lub dokonanie napraw bezpośrednio u Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.10.00 - Meble różne 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 41748.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meble Biurowe i Szkolne Efekt Biuro Handlowe, ul. Galileusza 18, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 41748,00
  • Oferta z najniższą ceną: 41748,00 oferta z najwyższą ceną: 55679,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.