eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Warszawa: Dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 228380 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej , ul. Krasińskiego 54/56, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852689, faks 022 6852689, 6852715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych oraz sprzętu komputerowego i oprogramowania - wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 1: ARTYKUŁY BIUROWE A Zadanie nr 2: ARTYKUŁY BIUROWE B Zadanie nr 3: ARTYKUŁY BIUROWE C Zadanie nr 4: ARTYKUŁY BIUROWE D Zadanie nr 5: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE Zadanie nr 6: OPROGRAMOWANIE A Zadanie nr 7: OPROGRAMOWANIE B Zadanie nr 8: OPROGRAMOWANIE C Zadanie nr 9: OPROGRAMOWANIE D Zadanie nr 10: KOMPUTER Zadanie nr 11: DYSK TWARDY Zadanie nr 12: URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE Zadanie nr 13: MATERIAŁY TELEINFORMATYCZNE Zadanie nr 14: SPRZĘT KOMPUTEROWY.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zadanie nr 5 a. Oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego, że oferowane kasety z tonerem i/lub tusze są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów kasety z tonerem i/lub tuszu nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu. b. Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne będą oznakowane indywidualnym kodem producenta, umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia będą umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszu - załącznik nr 5 do SIWZ. c. Oświadczenie Wykonawcy, że kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera) - załącznik nr 6 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. b. Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość, po uprzednim odpowiednim uzasadnieniu oraz za zgodą Zamawiającego, dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, pod następującymi warunkami i we wskazanym zakresie: a) zmian personaliów osób upoważnionych do reprezentowania Zamawiającego/Wykonawcę; b) zmian danych adresowych firmy; c) zmian ilościowych w poszczególnych grupach asortymentowych, przy czym cena jednostkowa danego asortymentu i całkowita wartość przedmiotu umowy nie mogą ulec zmianie (dot. zad. 2, 3, 4, 5); d) w przypadku wycofania asortymentu z produkcji możliwość zaoferowania innego produktu o nie gorszych parametrach, w cenach nie przekraczających cen określonych w umowie; e) inne zmiany niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wyniknęły podczas realizacji umowy; f) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. g) zmian stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiml.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, bud. nr 5, pokój nr 28 - Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, bud. nr 2, pok. nr 37- Punkt Ewidencyjny WIML.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ARTYKUŁY BIUROWE A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyszczególnione i opisane w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ARTYKUŁY BIUROWE B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyszczególnione i opisane w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ARTYKUŁY BIUROWE C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyszczególnione i opisane w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ARTYKUŁY BIUROWE D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyszczególnione i opisane w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.36-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyszczególnione i opisane w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: OPROGRAMOWANIE A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyszczególnione i opisane w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: OPROGRAMOWANIE B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyszczególnione i opisane w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: OPROGRAMOWANIE C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyszczególnione i opisane w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: OPROGRAMOWANIE D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyszczególnione i opisane w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: KOMPUTER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opisany w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: DYSK TWARDY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opisany w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opisane w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: MATERIAŁY TELEINFORMATYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyszczególnione i opisane w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyszczególniony i opisany w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.23.21.30-4, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.