eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Aktywna Integracja realizowana w ramach projektu systemowego pn. Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej V

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Dąbrowa Tarnowska: Aktywna Integracja realizowana w ramach projektu systemowego pn. Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej V
Numer ogłoszenia: 228348 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej , ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 14 642 44 15, faks 14 642 44 15.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.pcprdt.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywna Integracja realizowana w ramach projektu systemowego pn. Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej V.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest zadanie o nazwie: Aktywna Integracja realizowana w ramach projektu systemowego pn. Dobra Przyszłość - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej V. Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle w jednym zadaniu Aktywna Integracja z podziałem na instrumenty aktywnej integracji. Wsparciem w ramach projektu objęta zostanie jedna grupa beneficjentów: osoby nieaktywne zawodowo zagrożone wykluczeniem społecznym z problemami w sprawach opiekuńczo - wychowawczych lub z rodzin w kryzysie w tym będące członkami rodzin zastępczych oraz osoby nieaktywne zawodowo zagrożone wykluczeniem społecznym - nieaktywne zawodowo z uwagi na opiekę nad dzieckiem niepełnosprawnym. Razem 30 osób. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wobec wyżej wymienionej grupy następujących instrumentów: 1. organizacja i przeprowadzenie zajęć rehabilitacyjnych przy wykorzystaniu Metody Integracji Sensorycznej (SI) opartej na neurofizjologicznych podstawach klinicznej obserwacji i standaryzowanych testach. Zajęcia w ilości: 15 godzin (1 godzina - 60 min) Ilość Uczestników: 1 osoba nieaktywna zawodowo, zagrożona wykluczeniem społecznym, Miejsce realizacji zajęć: Kraj: Polska, województwo: Małopolska, miasto: Tarnów Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 rok. Cel zajęć: Pokazanie Uczestnikowi Projektu w jaki sposób dostarczać dziecku z orzeczoną niepełnosprawnością stymulacji przedsionkowej, proprioceptywnej oraz dotykowej, słuchowej, węchowej, wzrokowej, poprawiać poczucie równowagi i koordynacji oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej, jak również: poprawiać motorykę dużą i małą, poprawiać umiejętność czytania, pisania i inne umiejętności szkolne lub stwarza dobrą bazę do pojawienia się tych umiejętności, sprawiać, że bodźce dotykowe i inne (słuchowe, węchowe, smakowe, wzrokowe) na które dziecko jest nadwrażliwe, mniej zaburzają działania dziecka, sprawiać, że dziecko lepiej słucha, wypełnia polecenia, koncentruje się, sprawiać, że dziecko chętniej podejmuje się nowych i trudnych zadań, sprawiać, że poprawia się mowa i sposób wyrażania się dziecka, sprawiać, że stopniowo maleje nadpobudliwość - dziecko zaczyna kontrolować swoje nadmierne nasilone reakcje na otoczenie. Dzięki informacjom i rzetelnym poradom Uczestnik Projektu będzie miał możliwość usamodzielnienia osoby zależnej - dziecka a tym samym będzie miał możliwość zaktywizowania siebie społecznie iż zawodowo. Wykonawca będzie mieć obowiązek dostarczenia wszelkich materiałów niezbędnych w trakcie spotkań ze specjalistą, w tym materiałów dla Uczestnika Projektu. 2.Instrument aktywności społecznej - organizacja i przeprowadzenie poradnictwa i wsparcia indywidualnego diabetologa w zakresie podniesienia kompetencji życiowych. Zajęcia w ilości: 20 godzin (1 godzina - 60 min). Ilość Uczestników: 2 osoby nieaktywne zawodowo, zagrożone wykluczeniem społecznym, Miejsce realizacji zajęć: w Polsce, na terenie Powiatu Dąbrowskiego. Okres realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 rok. Cel porad: Edukacja Uczestnika Projektu w pracy z dzieckiem z cukrzycą i orzeczoną niepełnosprawnością, określenie długoterminowych celów terapeutycznych oraz możliwości ich realizacji. Dzięki informacjom i rzetelnym poradom Uczestnik Projektu będzie miał możliwość usamodzielnienia osoby zależnej - dziecka a tym samym będzie miał możliwość zaktywizowania siebie społecznie iż zawodowo. Wykonawca będzie mieć obowiązek dostarczenia wszelkich materiałów niezbędnych w trakcie spotkań ze specjalistą, w tym materiałów dla Uczestnika Projektu. 3.Instrument aktywności społecznej - organizacja i przeprowadzenie poradnictwa i wsparcia grupowego lekarza pediatry w zakresie podniesienia kompetencji życiowych. Zajęcia w ilości: 6 godzin (1 godzina - 60 min). Ilość Uczestników: 30 osób nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, Miejsce realizacji zajęć: w Polsce, na terenie Powiatu Dąbrowskiego. Okres realizacji: do dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 rok. Cel porad: Edukacja Uczestników Projektu w pracy z dzieckiem, poprzez ocenę stopnia rozwoju psychometrycznego dziecka, rozpoznawanie zaburzeń rozwojowych, udzielanie rodzicom niezbędnych informacji odnośnie opieki nad dziećmi i zalecanie wykonywania ćwiczeń korekcyjnych jeśli zachodzi taka potrzeba. 4.Instrument aktywności zdrowotnej - organizacja i przeprowadzenie poradnictwa i wsparcia indywidualnego lekarza psychiatry w zakresie podniesienia kompetencji życiowych. Zajęcia w ilości: 10 godzin (1 godzina - 60 min). Ilość Uczestników: 2 osoby nieaktywne zawodowo, zagrożone wykluczeniem społecznym, Miejsce realizacji zajęć: w Polsce, na terenie Powiatu Dąbrowskiego. Okres realizacji: do dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 rok. Cel porad: Mają na celu lepsze poznanie siebie, swych słabości oraz mocnych stron. Ich zadaniem może być również nabycie umiejętności prawidłowej komunikacji interpersonalnej czy negocjacji z ludźmi, 5.Instrument aktywności społecznej - organizacja i przeprowadzenie poradnictwa i wsparcia grupowego pedagoga w zakresie podniesienia kompetencji życiowych. Zajęcia w ilości: 10 godzin (1 godzina - 60 min). Ilość Uczestników: 30 osób nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, Miejsce realizacji zajęć: w Polsce, na terenie Powiatu Dąbrowskiego. Okres realizacji: do dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 rok. Cel porad: Czuwanie i budowanie integracji pomiędzy rodzicami a dziećmi, wspieranie rodziców dzieci poprzez: kształtowanie prawidłowej postawy rodzicielskiej wobec własnego dziecka, udzielanie codziennych instruktaży dotyczących pracy z dzieckiem, udzielanie porad związanych z koniecznością skorzystania z dodatkowej pomocy innych specjalistów czy instytucji społecznych (i wskazywanie ich). Przywracanie powierzonym swej opiece jednostkom w taki czy inny sposób uszkodzonym lub niedostosowanym społecznie, normy możliwej do osiągnięcia przez wielokierunkowe oddziaływanie na ich zaburzone warunki bio - psycho - społeczne dla umożliwienia im znalezienia należnego im miejsca w społeczeństwie i w życiu osobistym 6.Instrument aktywności zdrowotnej - organizacja i przeprowadzenie zajęć rehabilitacyjnych przy wykorzystaniu arteterapii. Zajęcia w ilości: 20 godzin (1 godzina - 60 min). Ilość Uczestników: 25 osób nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, Miejsce realizacji zajęć: w Polsce, na terenie Powiatu Dąbrowskiego. Okres realizacji: do dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 rok. Cel porad: Umożliwienie Uczestnikowi Projektu dokonania zmiany, wzrostu, rozwoju osobistego poprzez stosowanie materiałów artystycznych w bezpiecznych i sprzyjających temu warunkach, II. Zamawiający zastrzega, iż podana powyżej liczba godzin lub badań jest wartością szacunkową i liczba godzin lub badań ostatecznie zamawianych będzie uzależniona od rzeczywistego zapotrzebowania przez beneficjentów projektu, przez co rozumieć należy, że może ona być zmniejszona, a zapłacie podlegać będą świadczenia realnie wykonane. Zmniejszenie liczby godzin lub badań nie będzie powodować po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. III. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia spotkań indywidualnych z psychiatrą, i diabetologiem w miejscu zamieszkania Uczestnika Projektu, chyba, że Uczestnik Projektu wyrazi zgodę na spotkania w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę. W tej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi Projektu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania na miejsce spotkania ze specjalistą. Miejsce to Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. Ze spotkań indywidualnych z psychiatrą i diabetologiem Wykonawca jest zobowiązany przedkładać Zamawiającemu do ostatniego dnia każdego miesiąca realizacji projektu, listę obecności oraz informację o podjętych w stosunku do poszczególnych Uczestników Projektu działaniach, zamierzonych i osiągniętych efektach, planach na kolejny miesiąc. IV. Wykonawca jest zobowiązany do organizacji i przeprowadzenia poradnictwa i wsparcia grupowego lekarza pediatry i pedagoga dla Uczestników Projektu w zakresie podniesienia kompetencji życiowych w Polsce na terenie Powiatu Dąbrowskiego. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania warsztatów grupowych w miejscowości Szczucin, z wykorzystaniem sal wykładowych mogących pomieścić wszystkich Uczestników Projektu, wyposażonych w odpowiedni sprzęt multimedialny (rzutnik, laptop), nagłośnienie. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie warsztatów opieki i rozrywki dla małoletnich osób zależnych od Uczestników Projektu (nie więcej niż 30 osób). Osoby te powinny mieć zagwarantowaną opiekę, minimalnie dwóch opiekunów. W trakcie spotkań, kiedy realizowane będą spotkania grupowe Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Uczestnikom Projektu i osobom od nich zależnych usługę cateringową w postaci ciepłego jednodaniowego posiłku, drożdżówek (różne smaki) po 2 sztuki na uczestnika spotkania, kawa, herbata, napoje zimne (soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana), cukier, śmietanka w proszku, kubki jednorazowe, talerzyki jednorazowe, serwetki, łyżeczki jednorazowe, paluszki słone, ciastka kruche, owoce (mandarynki, banany, jabłka, winogrono). Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego Uczestnika Projektu w trakcie warsztatów grupowych w materiały piśmiennicze (długopis, notatnik) oraz materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym zajęć, jak również do przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych (do zajęć teoretycznych) dla Zamawiającego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę kursu koszt przeznaczonego dla Zamawiającego zestawu materiałów dydaktycznych). Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. Materiały powinny być oznaczone logo POKL i przekazane Uczestnikom Projektu za potwierdzeniem odbioru. Oznakowanie materiałów powinno być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki - Warszawa, 4 luty 2009r. Z warsztatów grupowych Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do ostatniego dnia miesiąca, w którym miały miejsce listę obecności. IV. Wykonawca jest zobowiązany do organizacji i przeprowadzenia zajęć rehabilitacyjnych przy wykorzystaniu arteterapii oraz zapewnić Uczestnikom wszelkie niezbędne materiały wykorzystywane w trakcie zajęć. Zajęcia rehabilitacyjne przy wykorzystaniu arteterapii obejmować winny różnorodne techniki malarskie, graficzne oraz autorskie z wykorzystaniem tworzyw nietypowych: odpadowych, ekologicznych, masy solnej, masy papierowej, gliny, techniki zaczerpnięte ze sztuki ludowej, rzemiosła i rękodzieła. Zajęcia te powinny być przeprowadzone z zakresu technik tradycyjnych jak: haft, koronki i technik hobbistycznych jak: filcowanie, decoupage, zdobienie papieru. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania zajęć rehabilitacyjnych przy wykorzystaniu arteterapii w odpowiednio przystosowanej do tego sali, mogącej swobodnie pomieścić wszystkich Uczestników Projektu, wyposażonej w odpowiedni sprzęt, znajdującej się na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska. Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Uczestnikowi Projektu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania na miejsce realizacji zajęć rehabilitacyjnych przy wykorzystaniu arteterapii. Miejsce to Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie zajęć rehabilitacyjnych przy wykorzystaniu arteterapii opieki i rozrywki dla małoletnich osób zależnych od Uczestników Projektu (nie więcej niż 30 osób). Osoby te powinny mieć zagwarantowaną opiekę, minimalnie dwóch opiekunów. W trakcie zajęć rehabilitacyjnych przy wykorzystaniu arteterapii Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Uczestnikom Projektu i osobom od nich zależnych usługę cateringową w postaci ciepłego jednodaniowego posiłku, drożdżówek (różne smaki) po 2 sztuki na uczestnika spotkania, kawa, herbata, napoje zimne (soki owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana), cukier, śmietanka w proszku, kubki jednorazowe, talerzyki jednorazowe, serwetki, łyżeczki jednorazowe, paluszki słone, ciastka kruche, owoce (mandarynki, banany, jabłka, winogrono). Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego Uczestnika Projektu w trakcie warsztatów grupowych w materiały piśmiennicze (długopis, notatnik) oraz materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym zajęć, jak również do przekazania jednego kompletu materiałów dydaktycznych (do zajęć teoretycznych) dla Zamawiającego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę kursu koszt przeznaczonego dla Zamawiającego zestawu materiałów dydaktycznych). Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. Materiały powinny być oznaczone logo POKL i przekazane Uczestnikom Projektu za potwierdzeniem odbioru. Oznakowanie materiałów powinno być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki - Warszawa, 4 luty 2009r. Z warsztatów grupowych Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do ostatniego dnia miesiąca, w którym miały miejsce listę obecności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Usługi o charakterze analogicznym do zamówienia podstaowego o wartosci 50% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy - według załącznika nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zleceniodawca zastrzega, iż podana powyżej liczba godzin lub badań jest wartością szacunkową i liczba godzin lub badań ostatecznie zamawianych będzie uzależniona od rzeczywistego zapotrzebowania przez beneficjentów projektu, przez co rozumieć należy, że może ona być zmniejszona, a zapłacie podlegać będą świadczenia realnie wykonane. Zmniejszenie liczby godzin lub badań nie będzie powodować po stronie Zleceniobiorcy jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Zleceniodawca przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w zakresie dotyczącym 1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okolicznosci, na które strony nie miały wpływu a które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie, 2) sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umoy w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okolicznosci powodujacej, że wykonanie częsci przedmiotu umowy nie lezy w interesie publicznym, czego nie mozna było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiana jest korzystana dla Zamawiajacego i nie powoduje koniecznosci zwiększenia wynagrodzenia. Zmiany umowy wymagają dochowania formy pisemnej pod rygorem nieważnosci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcprdt.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej, adres: ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej, adres: ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europesjkiej w ramamch Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.