Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-24
Stargard Szczeciński: Remont budynków technicznych przy ul. Bogusława IV 15 , 73- 110 Stargard Szczeciński.
Numer ogłoszenia: 228193 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, faks 091 5772128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków technicznych przy ul. Bogusława IV 15 , 73- 110 Stargard Szczeciński..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: Remont budynków technicznych przy ul. Bogusława IV 15 , 73 110 Stargard Szczeciński, będących własnością Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Zakres robót: 1.1 budynek warsztatowy (1 - 19; nr inwentarzowy) 40,10 x 19,60 = 785,96 m2 a/ przycięcie gałęzi z drzew wiszących nad dachem b/ oczyszczenie istniejącego pokrycia, przecięcie pęcherzy, zakitowanie uszkodzeń c/ przełożenie wieszaków bram garażowych mocowanych w dachu z mocowaniem do wiązarów hali, np. przez spawanie d/ wykonanie nowego pokrycia hali z papy termozgrzewalnej gr. min 5,2 mm modyfikowanej SBS na wkładce poliestrowej e/ oczyszczenie i uszczelnienie rynien i rur spustowych f/ malowanie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich farbą epoksydową i poliuretanową g/ wymiana instalacji odgromowej na dachu wraz z pomiarami oporności uziemienia h/ montaż zewnętrznej drabiny stalowej z kabłąkami 1.2 budynek (1 - 23; nr inwentarzowy), (część wyższa i niższa) niska 12,20 x 29,70 = 362,34 m2 wysoka 12,20 x 27,10 = 330,62 m2 razem = 692,96 m2 a/ przycięcie gałęzi z drzew wiszących nad dachem b/ oczyszczenie istniejącego pokrycia z zakitowaniem uszkodzeń c/ posmarowanie powierzchni dachu środkiem konserwującym, np. Abizol D d/ oczyszczenie i uszczelnienie rynien i rur spustowych e/ naprawa i uszczelnienie obróbek blacharskich f/ malowanie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich farbą epoksydową i poliuretanową g/ uzupełnienie tynków na kominach h/ wymiana instalacji odgromowej na dachu wraz z pomiarami oporności uziemienia i/ montaż zewnętrznych drabin stalowych z kabłąkami 1.3 budynek (1 - 36; nr inwentarzowy), (część wyższa i niższa) 19,00 x 4,00 m= 76 m2 a/ przycięcie gałęzi z drzew wiszących nad dachem b/ oczyszczanie istniejącego pokrycia z zakitowaniem uszkodzeń c/ posmarowanie powierzchni dachu środkami konserwującymi, np. Abizol D - (część niższa) d/ wykonanie nowego pokrycia hali z papy termozgrzewalnej gr. min. 5,2 mm modyfikowanej SBS na wkładce poliestrowej - (część wyższa) e/ oczyszczenie i uszczelnienie rynien i rur spustowych f/ naprawa i uszczelnienie obróbek blacharskich 1.4 budynek gospodarczy - z tyłu budynku (1 - 23, nr inwentarzowy) 2,80 x 13,00 = 36,40 m2 6,00 x 3,00 = 18,00 m2 razem = 54,40 m2 a/ rozbiórka zasieków z drutu kolczastego (na długości budynku) wraz z betonowym przekryciem murów ogniowych najeżonym stłuczkami szklanymi b/ rozebranie istniejących obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych c/ podmurowanie muru ogniowego na długości ok. 13,0 m, wysokości od 0,40 cm do 60 cm, wraz z uzupełnieniem tynków nakrapianych d/ oczyszczenie istniejącego pokrycia, przecięcie pęcherzy, zakitowanie uszkodzeń e/ montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych f/ wykonanie nowego pokrycia hali z papy termozgrzewalnej gr. min. 5,2 mm modyfikowanej SBS na wkładce poliestrowej g/ wykonanie ścianki osłonowej, panelowej w ramach z ceownika zimnogiętego, montowanych na słupkach stalowych osadzonych w murze- ok. 30 mb na wys. 1,5 m h/ wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki i/ montaż zewnętrznej drabiny stalowej z kabłąkami 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zakres prac określonych w ust 1 zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami przepisami budowlanymi oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca zapozna się ze stanem technicznym budynków, ich lokalizacją i terenem budowy przed złożeniem oferty. 3. Pozostałe elementy składające się na przedmiot zamówienia: Sporządzenie i przedłożenie zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej, o której mowa w § 7 wzoru umowy (załącznika nr 3 do siwz), 4. Warunki i wymagania dotyczące zamówienia. 4.1. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. 4.2 Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego robót. 4.3 Warunki płatności: Faktura płatna, przelewem w ciągu min. 21 dni od dostarczenia faktury. Podstawą wystawienia faktury jest odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony protokołem odbioru. 4.4 Termin przystąpienia do usuwania awarii i usterek stwierdzonych w okresie trwania gwarancji jakości: w ciągu 2 dni roboczych od momentu telefonicznego wezwania do ich usunięcia (w razie potrzeby potwierdzonego następnie faksem)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego w SIWZ, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oświadczenia, dokument rejestrowy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz 2 wykonanych robót budowlanych - remontów zakresem prac zbliżonym do zakresu zamówienia, o wartości robót minimum 100.000,00 zł netto każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ul. Stefana Okrzei 6; 73-110 Stargard Szczeciński, pok nr 1, cena 50 złotych brutto..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ul. Stefana Okrzei 6; 73-110 Stargard Szczeciński, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac restauratorskich w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki przy ul. Jagiellońskiej 2 w Myślenicach
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Wykonanie prac restauratorskich w siedzibie głównej Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. Mikołaja Reja 13
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie - ołtarz główny z Kościoła pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.