eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów wykonawcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-30

Krapkowice: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów wykonawcy
Numer ogłoszenia: 228191 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214705 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 77 4074300, faks 77 4074332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów wykonawcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w powiecie krapkowickim przy wykorzystaniu sprzętu i materiałów wykonawcy. Zakresem prac przy zimowym utrzymaniu objęto: a) 143,45 km dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania. b) jednokrotny demontaż i montaż płotków: 700,00 mb - 350 szt. c) jednokrotny demontaż i montaż siatki: 3.125,00 mb d) jednokrotny demontaż i montaż palików: 1.400,00 szt. 1.2. Usługi polegać będą w szczególności na: 1.2.1. odśnieżaniu dróg pługami, 1.2.2. odśnieżaniu dróg pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej solarkami zainstalowanymi na skrzyni samochodu, 1.2.3. zwalczaniu śliskości zimowej dróg na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb solarkami przy użyciu solanki, soli z piaskiem lub mieszanki chipsów kokosowych i soli 1.2.4. odśnieżaniu dróg ładowarkami, 1.2.5. usuwaniu zwałowisk śnieżnych przy użyciu ładowarek, 1.2.6. wywożeniu zalegającego śniegu wraz z załadunkiem z terenu miasta (wyłącznie na pisemne polecenie Zamawiającego), na miejsce wskazane przez Zamawiającego, 1.2.7. usunięciu materiałów uszorstniających po sezonie zimowym z poboczy dróg, 1.2.8. zamontowaniu w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego zasłon przeciwśnieżnych będących własnością Zamawiającego, 1.2.9. stałym monitorowaniu ustawienia zasłon przeciwśnieżnych oraz ich bieżące prawidłowe utrzymanie, 1.2.10. demontażu zasłon przeciwśnieżnych oraz zwrot do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie 14 dni od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. 1.3. Zasłony przeciwśnieżne zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego do zamontowania protokołem zdawczo-odbiorczym. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o wszelkich uszkodzeniach, utracie lub kradzieży zasłon przeciwśnieżnych, a także o innych okolicznościach mających wpływ na ich ilość i stan techniczny. Po wykonaniu umowy i zdemontowaniu siatki przeciwśnieżne zostaną zwrócone Zamawiającemu w stanie niepogorszonym, z wyjątkiem zużycia wynikającego z normalnego ich używania. Zwrot zasłon przeciwśnieżnych nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym. 1.4. Szczegółowy zakres zamówienia określa specyfikacja techniczna zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Krapkowickiego będąca załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i stanowiąca jej integralną część. 1.5. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje: 1.5.1 udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia o których mowa w art. 151 a) ustawy Pzp, 1.5.2 zwołania zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści niniejszej siwz, 1.5.3 zawarcia umowy ramowej, 1.5.4 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 1.5.5 wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 1.5.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bartosz Szczepanek EKO-PROBUD, ul. Rolna 1, 47-320 Gogolin, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 416666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 437000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 437000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 437000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.