eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zimowe utrzymanie odcinka drogi BŁD (od ronda w Kamieńcu Wr. do skrzyżowania z drogą krajową nr 94).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Wrocław: Zimowe utrzymanie odcinka drogi BŁD (od ronda w Kamieńcu Wr. do skrzyżowania z drogą krajową nr 94).
Numer ogłoszenia: 22809 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35900 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, faks 071 3917105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie odcinka drogi BŁD (od ronda w Kamieńcu Wr. do skrzyżowania z drogą krajową nr 94)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie odcinka drogi BŁD (od ronda w Kamieńcu Wr.do skrzyżowania z drogą krajową nr 94 ) 1.Przedmiotowy odcinek należy utrzymywać w II standardzie zimowego utrzymania dróg ( zgodnie z wytycznymi). 2.Ilości godzin pracy, przyjęte do przetargu, są szacunkowe i uzależnione od warunków pogodowych. 3.Usługi planuje się realizować w terminie do 15 kwietnia 2013 Wymogi dotyczące sprzętu - Wykonawca, na potrzeby realizacji zadania zabezpieczy nośnik wraz z pługiem średnim i piaskarko-solarką, samochód samowyładowczy miń. 12 tonowy i maszynę z możliwością załadunku śniegu ( na potrzeby wywozu śniegu, jeśli zajdzie taka potrzeba, po intensywnych opadach - odl. do 10 km) - Wykonawca, w razie awarii sprzętu, zapewni równoważny sprzęt zastępczy - Wykonawca powinien dysponować pracownikami przeszkolonymi na stanowisku pracy, operatorzy powinni posiadać stosowne kwalifikacje i uprawnienia, wymagane przepisami prawa, upoważniające do realizacji zadania, za co całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca - operatorzy sprzętu powinni być wyposażeni w telefony komórkowe, w celu zapewnienia stałego kontaktu - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji powierzonych zadań - sprzęt powinien być podstawiony nie później niż: 1 godz. ( od 7 do 15 ) 2 godz ( od 15 do 7 ) od momentu wezwania - W celu zapewnienia bezpieczeństwa, sprzęt powinien być oznakowany i wyposażony w lampy błyskowe PONADTO: - Oferent w cenie oferty winien dysponować bazą oraz maszyną do załadunku - Odległość bazy od utrzymywanego odcinka nie większa niż 30 km - Wszystkie usługi i dostawy powinny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Wszyscy pracownicy realizujący ZUD powinni być przeszkoleni na swoich stanowiskach pracy oraz posiadać wymagane prawem szkolenia i uprawnienia, za co całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca. - Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Rozliczanie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych. - Oferenci wyrażają zgodę na zamontowanie urządzeń GPS ( zamawiającego), w celu monitoringu pracy sprzętu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.00.00 - Eksploatacja składowisk odpadów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Ogólnobudowlano - Drogowych PRO-D Lucjan Kucharski, Wierzbno 2, 55-216 Domaniow, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103032,00

  • Oferta z najniższą ceną: 103032,00 / Oferta z najwyższą ceną: 103032,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.