eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Przeprowadzenie form wsparcia dla uczestników projektu systemowego pt.:Nowe szanse integracji społecznej i zawodowej dla wychowanków rodzin zastępczych i osób z niepełnosprawnością z terenu powiatu zgorzeleckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Zgorzelec: Przeprowadzenie form wsparcia dla uczestników projektu systemowego pt.:Nowe szanse integracji społecznej i zawodowej dla wychowanków rodzin zastępczych i osób z niepełnosprawnością z terenu powiatu zgorzeleckiego
Numer ogłoszenia: 227537 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgorzelcu , ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 77 61 505, faks 75 77 61 505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie form wsparcia dla uczestników projektu systemowego pt.:Nowe szanse integracji społecznej i zawodowej dla wychowanków rodzin zastępczych i osób z niepełnosprawnością z terenu powiatu zgorzeleckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie form wsparcia w ramach projektu systemowego pt.: Nowe szanse integracji społecznej i zawodowej dla wychowanków rodzin zastępczych i osób z niepełnosprawnością z terenu powiatu zgorzeleckiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 2. Zamówienie realizowane będzie w formie kursów i szkoleń w różnych zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadanie. 1. Kurs archiwisty I - go stopnia, 2. Kurs spawacza metodą TIG (metoda 141), 3. Kurs opiekuna kolonii, 4. Kurs prawo jazdy kategorii C, 3. Uczestnikami szkolenia będą osoby z niepełnosprawnością i wychowankowie rodzin zastępczych i placówek w wieku 15 - 64 lata z terenu powiatu zgorzeleckiego 4. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursów/szkoleń opisanych w 4 częściach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykaże posiadanie aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził przynajmniej dwie usługi szkoleniowe o tematyce odpowiadającej tematyce szkolenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które będą przeprowadzały szkolenie i przeprowadziły, szkolenie lub kurs, których zakres tematyczny odpowiada tematowi szkolenia lub kursu z tej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę, z zastrzeżeniem iż wykładowcy przewidziani doprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych muszą posiadać minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy dydaktycznej, przez którą należy rozumieć pracę w jednostkach szkolących, szkołach, uczelniach, instytucjach i innych placówkach polegającą na prowadzeniu wykładów, ćwiczeń, seminariów, kursów, warsztatów, konferencji itp. Wymagania dotyczące kadry szkoleniowej musi spełniać każda osoba wskazana przez Wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Propozycję harmonogramu i programu szkolenia. Preliminarz kosztów szkolenia. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.). Oferta

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty na niżej określonych warunkach: a) zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności wydłużeniem się terminu rozstrzygnięcia procedury przetargowej, nieskompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego (np. działania siły wyższej - Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji usług, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę), b) zmiany w kadrze dydaktycznej za zgodą Zamawiającego, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ, c) zmiany miejsca realizacji zajęć za zgodą Zamawiającego, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ i zawartych w ofercie, d) zmiany harmonogramu zajęć - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego, e) w przypadku zmiany sposobu i zakresu realizacji zamówienia (np.: zmianę zakresu tematycznego zajęć na prośbę uczestników za zgodą dwóch stron przedmiotowej umowy), gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) w przypadku zmniejszenia liczby uczestników lub ich nieobecności z powodu niezależnego od Zamawiającego, w wyniku czego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości uczestników o koszty zmienne, g) w przypadku nie uzyskania przez uczestnika, orzeczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do uczestnictwa w kursie, wydanego przez lekarza uprawnionego do badań, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu, proporcjonalnie do kosztów, których Wykonawca nie poniósł. h) zmiany wynikające z nowelizacji przepisów prawa. i) w innych sytuacjach, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. obniży to koszty lub skróci czas realizacji zadania)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat.zgorzelec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgorzelcu, ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8, 59-900 Zgorzelec, pokój nr 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgorzelcu, ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8, 59-900 Zgorzelec, pokój nr 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pt.: Nowe szanse integracji społecznej i zawodowej dla wychowanków rodzin zastępczych i osób z niepełnosprawnością z terenu powiatu zgorzeleckiego jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane przez Wykonawców zapytania, w sprawach wymagających zachowania pisemności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia szkolenia metodą e- learning.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS ARCHIWISTY I - GO STOPNIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia 1 Termin realizacji szkolenia do 20.12.2013 r. Miejsce prowadzenia szkolenia Wykonawca przeprowadzi zajęcia w Zgorzelcu w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego, które zostaną udostępnione nieodpłatnie. Zamawiający zapewnia salę na zajęcia odpowiednio oznakowaną zgodnie z wytycznymi w zakresie oznaczania projektów realizowanych w ramach POKL wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc dla wszystkich uczestników danego szkolenia wraz z zapleczem sanitarnym, wentylacją i ogrzewaniem - odpowiednią temperaturą - stosownie do pory roku, materiały piśmiennicze dla uczestników. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia a uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe, egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Liczba godzin szkolenia 40 Oferta szkoleniowa winna uwzględniać - prawne podstawy postępowania z dokumentacją, - dokumentacja niejawna, - rodzaje i postać dokumentacji współczesnej, - kwalifikacja archiwalna dokumentacji i okresy przechowywania najważniejszych akt kat. archiwalnej B, - organizacja pracy kancelaryjnej w tym ćwiczenia z praktycznego posługiwania się wykazem akt, - organizacja i zakres działania archiwum zakładowego - w tym wycieczka do wzorcowego archiwum zakładowego, - archiwizowanie dokumentacji, w tym dokumentacji nieaktowej, - brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, - postępowanie z dokumentacją likwidowanych jednostek organizacyjnych, - komputerowe systemy zarządzania dokumentacją w archiwach zakładowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS SPAWACZA METODĄ TIG (METODA 141) - POZIOM PODSTAWOWY (SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia 1 Termin realizacji szkolenia do 20.12.2013 r. Miejsce prowadzenia szkolenia Wykonawca przeprowadzi zajęcia praktyczne i teoretyczne w pomieszczeniach, które zapewni i opłaci. Pomieszczenia powinny być oznakowane logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zawierające informację, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Kurs musi być zorganizowany i przeprowadzony w Zgorzelcu. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w innej miejscowości jednak odległość z miejscowości gdzie zostanie przeprowadzony kurs do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekroczyć 200 km a w cenę oferty należy wliczyć koszt dowozu uczestników (w obie strony).Wykonawca zapewni uczestnikom kursu odzież ochronną, jeżeli konieczność taka wynika z obowiązujących przepisów. Liczba godzin szkolenia 103 w tym: co najmniej 23 godzin zajęć teoretycznych oraz 80 godzin zajęć praktycznych. Oferta szkoleniowa winna uwzględniać Celem kursu spawania metodą TIG - 141 jest zdobycie przez Kursantów wiedzy teoretycznej oraz praktycznej umożliwiającej uzyskanie kwalifikacji w zawodzie spawacza blach i rur ze stali wysokostopowych spoinami pachwinowymi metodą TIG - 141 zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szkolenie zgodne z normą W - 12/IS-17 zakończone będzie uzyskaniem stosownego certyfikatu i zaświadczenia potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji spawacza w metodzie TIG - 141 - wg wymagań normy PN - EN 287 - 1:2011.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS OPIEKUNA KOLONII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia 4 Termin realizacji szkolenia do 20.12.2013 r. Miejsce prowadzenia szkolenia Wykonawca przeprowadzi zajęcia w Zgorzelcu w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego, które zostaną udostępnione nieodpłatnie. Zamawiający zapewnia salę na zajęcia odpowiednio oznakowaną zgodnie z wytycznymi w zakresie oznaczania projektów realizowanych w ramach POKL wyposażoną w odpowiednią liczbę miejsc dla wszystkich uczestników danego szkolenia wraz z zapleczem sanitarnym, wentylacją i ogrzewaniem - odpowiednią temperaturą - stosownie do pory roku oraz zapewnia sprzęt audiowizualny, projektor i ekran projekcyjny, poczęstunek, materiały piśmiennicze dla uczestników. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia a uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe, egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Liczba godzin szkolenia 36 Oferta szkoleniowa winna uwzględniać Organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej, organizacja zajęć w trakcie wypoczynku, planowanie pracy wychowawczo-opiekuńczej, obowiązki i zadania wychowawcy grupy, wychowanie fizyczne i sport, turystyka i krajoznawstwo, zajęcia kulturalno-oświatowe, zajęcia praktyczno-techniczne, zajęcia praktyczno-użyteczne, bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników wypoczynku. Kurs winien być przygotowany zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełnić organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasady jego organizowania i nadzorowania ze zmianami z 2009 r. (Dz. U. z 2009 Nr 218, poz.1696).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRAWO JAZDY KATEGORII C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia 1 Termin realizacji szkolenia do 20.12.2013 r. Miejsce prowadzenia szkolenia Wykonawca przeprowadzi zajęcia praktyczne i teoretyczne w pomieszczeniach, które zapewni i opłaci. Pomieszczenia powinny być oznakowane logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zawierające informację, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Możliwość ćwiczenia testów na komputerze dostosowanym sprzętowo i programowo do symulacji egzaminu. Kurs musi być zorganizowany i przeprowadzony w Zgorzelcu. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w innej miejscowości jednak odległość z miejscowości gdzie zostanie przeprowadzony kurs do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekroczyć 200 km a w cenę oferty należy wliczyć koszt dowozu uczestników (w obie strony). Liczba godzin szkolenia Kurs musi odbyć się zgodnie z zasadami Rozporządzenia Ministra transportu, budownictwa i gospodarki morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012, poz.1019). Oferta szkoleniowa winna uwzględniać Kurs musi zakończyć się egzaminem w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. Kurs powinien być przeprowadzony zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), wraz z aktami wykonawczymi. Wykonawca opłaci wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem kursu. W przypadku nie uzyskania przez uczestnika pozytywnego wyniku z egzaminu, kolejne egzaminy opłacane są ze środków własnych uczestnika. W przypadku konieczności posiadania przez uczestników badań lekarskich, przed rozpoczęciem kursu Wykonawca zobowiązany jest do ich skierowania na badania lekarskie przed rozpoczęciem kursu oraz do sfinansowania tych badań i zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o wynikach badań niezwłocznie po ich otrzymaniu. W przypadku braku wskazań do uczestniczenia w przedmiotowym szkoleniu wynikającego z przeprowadzonych badań lekarskich Wykonawca otrzyma tylko wynagrodzenie za wykonane badania lekarskie. Program kursu, o którym mowa wyżej, kwalifikacje osób (instruktorów), warunki techniczno - lokalowe a także sposób dokumentowania jego realizacji muszą być zgodne z przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2012 r. poz. 995 z późn. zm). Zamawiający informuje, że wszystkie osoby skierowane do odbycia w/w kursu posiadają ważne prawo jazdy kat. B. Wymienione osoby nie posiadają badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.