eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów opatrunkowych dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi o wartości poniżej 206 tys. euro

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-01

Łódź: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów opatrunkowych dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi o wartości poniżej 206 tys. euro
Numer ogłoszenia: 227319 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Madurowicza , ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6879997, faks 042 6879997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.madurowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów opatrunkowych dla WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi o wartości poniżej 206 tys. euro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 części, z czego: 1. Pakiet nr 1 - GAZA OPATRUNKOWA 2. Pakiet nr 2 - KOMPRESY GAZOWE 3. Pakiet nr 3 - OPATRUNKI Z WKŁADEM CHŁONNYM 4. Pakiet nr 4 - OPATRUNKI SAMOPRZYLEPNE PRZEZROCZYSTE 5. Pakiet nr 5 - PRZYLEPCE 6. Pakiet nr 6 - WATA, LIGNINA 7. Pakiet nr 7 - PRZYLEPCE DO VENFLONÓW (możliwość składania ofert na pozycje) 8. Pakiet nr 8 - OPASKI 9. Pakiet nr 9 - PLASTER DO MOCOWANIA RUREK INTUBACYJNYCH.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa Wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru bądź aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 10.19 SIWZ. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Należy dołączyć dokumenty-oświadczenia określone w pkt. 10.19 SIWZ. 3. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Należy dołączyć dokumenty-oświadczenia określone w pkt. 10.19 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Jeżeli Wykonawca nie ma obowiązku posiadania ww. dokumentów, winien załączyć odpowiednie oświadczenie. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku Spółki Cywilnej dokumenty wystawione zarówno na Spółkę jak i na Wspólników). 4. Wykonawca działający jako Spółka Cywilna składa kopię umowy Spółki wraz z aneksami. 5.Oryginał lub notarialnie poświadczona kopia upoważnienia do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- jeśli dotyczy. 7. Dokumenty, potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia z dnia 3 listopada 2004 r. (Dz.U. Nr 251, poz. 2514). Zamawiający wymaga dokładnego oznaczenia dokumentów ze wskazaniem którego pakietu oraz pozycji one dotyczą. 8. PRÓBKI oferowanego asortymentu (w ilościach wskazanych w pkt 13.3 SIWZ) - BEZZWROTNE I NIEODPŁATNE w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment spełnia wymogi określone przez Zamawiającego. Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, którego pakietu i pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto wymagany jest pisemny wykaz asortymentu i ilości dostarczonych próbek. 9. Załącznik nr 1 - Strona tytułowa. 10. Załącznik nr 2 - Oferta. 11. Załącznik nr 3 - Arkusz cenowy 12. Załącznik nr 4 - Oświadczenia z art. 22 uPzp 13. Załącznik nr 5 - Oświadczenia z art. 24 uPzp - Wykonawca składa oświadczenia z art. 24 uPzp (w przypadku Spółki Cywilnej oświadczenie składa każdy ze Wspólników). 14. Załącznik nr 6 - Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu - Wykonawca składa oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu (w przypadku Spółki Cywilnej oświadczenie składa każdy ze Wspólników). 15.Załącznik nr 7 - Oświadczenie o dopuszczeniu produktu do obrotu na terenie RP i UE 16. Załącznik nr 8 - Wykaz podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość (ocena użytkowa) - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.madurowicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi, ul. Wileńska 37, 94-029 Łódź, budynek Ginekologii, III piętro, pok. 125.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat WSSz im. M. Madurowicza w Łodzi przy ul. Wileńskiej 37 (tzw. Pałacyk, I piętro), 94-029 Łódź.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - GAZA OPATRUNKOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamawianego towaru jest zawarty w arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - KOMPRESY GAZOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamawianego towaru jest zawarty w arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - OPATRUNKI Z WKŁADEM CHŁONNYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamawianego towaru jest zawarty w arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - OPATRUNKI SAMOPRZYLEPNE PRZEZROCZYSTE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamawianego towaru jest zawarty w arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - PRZYLEPCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamawianego towaru jest zawarty w arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - WATA, LIGNINA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamawianego towaru jest zawarty w arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 poz. 1 - Przylepce do Venflonów (7,6-8cm x 5,1-6cm).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamawianego towaru jest zawarty w arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 7 poz. 2 - Przylepce do Venflonów (5-7,6 cm x 4-5,1cm).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamawianego towaru jest zawarty w arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 8 - OPASKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamawianego towaru jest zawarty w arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ - 50

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 9 - Plaster do mocowania rurek intubacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis zamawianego towaru jest zawarty w arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. JAKOŚĆ - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.