eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa mikroskopów w 3-ch pakietach, znak AMG/MIKROSKOPY I/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-20

Gdańsk: Dostawa mikroskopów w 3-ch pakietach, znak AMG/MIKROSKOPY I/07
Numer ogłoszenia: 227156 - 2007; data zamieszczenia: 20.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349-12-44, fax (058) 301-61-15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amg.gda.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.amg.gda.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikroskopów w 3-ch pakietach, znak AMG/MIKROSKOPY I/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikroskopów w 3-ch pakietach Pakiet nr 1 - mikroskop - szt.1 dla Zakładu Mikrobiologii Molekularnej i Serologii Pakiet nr 2 - mikroskop - szt. 4 dla Katedry i Zakładu Mikrobiologii Farmaceutycznej Pakiet nr 3 - mikroskop - szt.1 dla Zakładu Anatomii i Neurobiologii znak, AMG/MIKROSKOPY I/07

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentowania wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. 2. Oświadczenie, zgodnie z art. 44 Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22,24 Pzp.) 3. Ofertę na lub w formie druku oferta stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, zawierającą: A. oświadczenia i dokumenty, zgodnie z art. 25 ust.1 pkt.1) Pzp, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wynikające z art. 22 ust.1 pkt.1) Pzp: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty ww. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)certyfikat CE wystawiony przez notyfikowaną jednostkę certyfikującą lub deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta, na oferowany przedmiot zamówienia, na każdy z oferowanych pakietów. Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca może również złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. b)wypełnione zestawienie parametrów technicznych, warunków serwisu gwarancyjnego, będące załącznikiem nr 1,1.1;2,2.1;3,3.1 do SIWZ, c)oświadczenie lub upoważnienie producenta lub upoważnionego przedstawiciela na terenie Polski do oferowania przedmiotu zamówienia, na każdy z oferowanych pakietów, d) oświadczenie potwierdzające zapewnienie serwisu gwarancyjnego, na każdy z oferowanych pakietów, e) prospekt oferowanego przedmiotu zamówienia, na każdy z oferowanych pakietów, f) specyfikacja techniczna oferowanego przedmiotu zamówienia, g) parafowany i podpisany projekt umowy, h) oświadczenie o przyjęciu warunków serwisu gwarancyjnego - złożone na druku oferta, i) oświadczenie o przyjęciu obowiązków wykonawcy - złożone na druku oferta , j) oświadczenie o przyjęciu składników ceny - złożone na druku oferta , k) oświadczenie o przyjęciu sposobu porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą - złożone na druku oferta, l) oświadczenie o akceptacji zapisów zawartych w projekcie umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amg.gda.pl/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie na stronie internetowej AMG.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2007 godzina 08:30, miejsce: Akademia Medyczna w Gdańsku -Dział ds. Aparatury ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a 80-210 Gdańsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - mikroskop - szt.1 dla Zakładu Mikrobiologii Molekularnej i Serologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - mikroskop - szt.1 dla Zakładu Mikrobiologii Molekularnej i Serologii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - mikroskop - szt. 4 dla Katedry i Zakładu Mikrobiologii Farmaceutycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - mikroskop - szt. 4 dla Katedry i Zakładu Mikrobiologii Farmaceutycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - mikroskop - szt.1 dla Zakładu Anatomii i Neurobiologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - mikroskop - szt.1 dla Zakładu Anatomii i Neurobiologii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.