Ogłoszenie z dnia 2012-01-26
Warszawa: postępowanie na kompleksową, całodobową ochronę fizyczną w obiektach III Oddziału ZUS w Warszawie , numer postępowania: 550000/CZP/390/7/2011.
Numer ogłoszenia: 22697 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8319194/95, faks 022 5382549.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie na kompleksową, całodobową ochronę fizyczną w obiektach III Oddziału ZUS w Warszawie , numer postępowania: 550000/CZP/390/7/2011..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: numer postępowania: 550000/CZP/390/7/2011. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa, całodobowa ochrona fizyczna w obiektach III Oddziału ZUS w Warszawie: a) Siedziba III Oddziału ZUS Warszawa, ul. Czerniakowska 16, b) Inspektorat ZUS Ursynów, Warszawa ul. Puławska 427, c) Inspektorat ZUS Piaseczno, ul. Puławska 34B, d) Inspektorat ZUS Sochaczew, ul. Reymonta 20, e) Inspektorat ZUS Żyrardów, ul. Bankowa 1 i ul. Cicha 2/8, f) Inspektorat ZUS Pruszków, ul. Ołówkowa 38, g) Biuro Terenowe Grodzisk Mazowiecki, ul. Sienkiewicza 45, h) Punkt Informacyjny Błonie, ul. Nowakowskiego 2/4, i) Pruszków, Al. Wojska Polskiego 23..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY KOWALCZYK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY KOWALCZYK SP. Z O.O.
- Agencja Ochrony KOWALCZYK Sp. z o.o., ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81567,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93983,96
Oferta z najniższą ceną: 93983,96 / Oferta z najwyższą ceną: 93983,96
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Prowadząc postępowanie o udzielenie zamówienia na kompleksową, całodobową ochronę fizyczna w obiektach I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie, numer postępowania: 550000/CZP/390/5/2011, po przeprowadzonej aukcji elektronicznej i dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej w Zadaniu nr 3, 28.12.2011r. zostało wniesione odwołanie od powyższej czynności zamawiającego do Krajowej Izby Odwoławczej. Usługa winna być realizowana od dnia 1 stycznia 2012r. Z uwagi na fakt, że zastosowanie innego trybu skutkowałoby uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań, polegających na zapewnieniu ciągłości usługi ochrony osób i mienia w obiektach III Oddziału ZUS w Warszawie, przedmiotowe postępowanie zostało przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (zamówienie dotyczy usługi o charakterze niepriorytetowym, tj. usługi ochroniarskie, kod CPV 79710000-4)
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
- "Ochrona fizyczna terenu, obiektów, osób oraz mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9"
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.