eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Opracowanie raportów o oddziaływaniu na środowisko dla zadań realizowanych w ramach projektu Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego i Trasa Sucharskiego. Zadanie I. Odcinek ul. Spadochroniarzy - ul. Budowlanych. Zadanie II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Gdańsk: Opracowanie raportów o oddziaływaniu na środowisko dla zadań realizowanych w ramach projektu Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego i Trasa Sucharskiego. Zadanie I. Odcinek ul. Spadochroniarzy - ul. Budowlanych. Zadanie II. Odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej. Zadanie III. Odcinek Al. Gen. Józefa Hallera - Węzeł Marynarki Polskiej
Numer ogłoszenia: 226638 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o. , ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 722 01 00, faks 0-58 722 01 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gikeuro2012.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Celowa Spółka Komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie raportów o oddziaływaniu na środowisko dla zadań realizowanych w ramach projektu Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego i Trasa Sucharskiego. Zadanie I. Odcinek ul. Spadochroniarzy - ul. Budowlanych. Zadanie II. Odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej. Zadanie III. Odcinek Al. Gen. Józefa Hallera - Węzeł Marynarki Polskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie raportów o oddziaływaniu na środowisko dla trzech zadań w ramach projektu Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego i Trasa Sucharskiego, zwanych w dalszej części raportami: 1.Raportu o oddziaływaniu na środowisko w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania: Zadanie I. Odcinek ul. Spadochroniarzy - ul. Budowlanych oraz związane z tym raportem usługi, to jest: przygotowanie na żądanie Zamawiającego materiałów niezbędnych do przedłożenia na rozprawę administracyjną otwartą dla społeczeństwa, w przypadku gdy taka rozprawa zostanie zarządzona i uczestniczenie w rozprawie w charakterze doradcy Zamawiającego; przygotowanie na żądanie Zamawiającego odpowiedzi na uwagi i wnioski zgłaszane w trakcie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko; opracowanie informacji o planowanych przedsięwzięciach oraz o wnioskach z przeprowadzonej analizy oddziaływania na środowisko w formie umożliwiającej Zamawiającemu przedstawienie jej do publicznej wiadomości za pośrednictwem środków masowego przekazu; 2.Raportu o oddziaływaniu na środowisko w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania: Zadanie II. Odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej oraz związane z tym raportem usługi, to jest: przygotowanie na żądanie Zamawiającego materiałów niezbędnych do przedłożenia na rozprawę administracyjną otwartą dla społeczeństwa, w przypadku gdy taka rozprawa zostanie zarządzona i uczestniczenie w rozprawie w charakterze doradcy Zamawiającego; przygotowanie na żądanie Zamawiającego odpowiedzi na uwagi i wnioski zgłaszane w trakcie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko; opracowanie informacji o planowanych przedsięwzięciach oraz o wnioskach z przeprowadzonej analizy oddziaływania na środowisko w formie umożliwiającej Zamawiającemu przedstawienie jej do publicznej wiadomości za pośrednictwem środków masowego przekazu 3.Raportu o oddziaływaniu na środowisko w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania: Zadanie III. Odcinek Al. gen. Józefa Hallera - Węzeł Marynarki Polskiej oraz związane z tym raportem usługi, to jest: przygotowanie na żądanie Zamawiającego materiałów niezbędnych do przedłożenia na rozprawę administracyjną otwartą dla społeczeństwa, w przypadku gdy taka rozprawa zostanie zarządzona i uczestniczenie w rozprawie w charakterze doradcy Zamawiającego; przygotowanie na żądanie Zamawiającego odpowiedzi na uwagi i wnioski zgłaszane w trakcie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko; opracowanie informacji o planowanych przedsięwzięciach oraz o wnioskach z przeprowadzonej analizy oddziaływania na środowisko w formie umożliwiającej Zamawiającemu przedstawienie jej do publicznej wiadomości za pośrednictwem środków masowego przekazu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.34.00 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujący sposób: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności, obejmujących wykonanie niniejszego zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1.posiada doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na sporządzeniu raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w zakresie dróg publicznych - w rozumieniu ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 roku (Dz. U nr 14, poz. 60 z 1985 roku z późniejszymi zmianami). Wykonawca winien potwierdzić należyte wykonanie wykazanych opracowań. Wraz z ofertą należy złożyć wykaz wykonanych usług potwierdzających spełnienie warunku, polegających na sporządzeniu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w zakresie dróg publicznych - w rozumieniu ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 roku (Dz. U nr 14, poz. 60 z 1985 roku z późniejszymi zmianami) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług (np. referencje) - wzór wykazu stanowi zał. nr 3 do SIWZ. Wykonawcy posiadający doświadczenie w wykonywaniu raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla dróg znajdujących się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej winni się wykazać doświadczeniem w wykonywaniu raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla dróg odpowiadających w danym państwie ww. drogom publicznym. 2.dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi niezbędne doświadczenie i kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia w tym: W przypadku składania oferty na jedną część lub więcej części zamówienia należy wykazać personel jak niżej: - Kierujący Zespołem (1 osoba) posiadający wykształcenie wyższe, oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako Kierujący Zespołem opracowującym raport/raporty o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko; - Zespół wykonujący przedmiot zamówienia składający się z co najmniej 2 osób, z których każda posiada doświadczenie w przygotowaniu co najmniej 1 raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. Wraz z ofertą należy złożyć wykaz osób sporządzony wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ potwierdzający spełnienie warunku. W przypadku wskazania w wykazie osób, którymi wykonawca będzie dysponował w przyszłości, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 ustawy Pzp. Spełnienie warunku poprzez załączenie do oferty oświadczenia sporządzonego wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 7.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na sporządzeniu raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko w zakresie dróg publicznych, na potwierdzenie spełnienia warunku przez Wykonawcę, o którym mowa w części IV w punkcie 2.1 SIWZ. Wykonawcy posiadający doświadczenie w wykonywaniu raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla dróg znajdujących się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej winni się wykazać doświadczeniem w wykonywaniu raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla dróg odpowiadających w danym państwie ww. drogom publicznym. 8.Dokumenty potwierdzające, że zawarte w wykazie zamówienia, o których mowa w pkt. 7, zostały wykonane należycie (np. referencje). 9.Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Części IV pkt 2.2 SIWZ, sporządzony wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ 10.Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 11.Informacja o częściach zamówienia, które będą powierzone do realizacji podwykonawcom z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. 12.Pełnomocnictwo wskazujące, iż osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. 13.Dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 14.Dokumenty wymagane od wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Części V SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, zmienionego rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. (Dz. U. Nr 188 poz. 1155). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części V SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia. 2)W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp oraz załączają do oferty pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Warunki uczestnictwa w postępowaniu muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie składających ofertę wg opisu Części IV pkt 3 SIWZ. 4)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć dokumenty oraz oświadczenie, o których mowa w Części V pkt 1-6. 5)Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika. 6)Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 17.Zamawiający wyznaczy jednakowy termin dla każdego z Wykonawców na uzupełnienie dokumentów, o których mowa w pkt 16.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gikeuro2012.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o., ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, III piętro pokój nr 19. Osoba do kontaktu: Mirosława Zalewska, tel. (058) 722 01 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie (pok. nr 15, III piętro) siedziby Spółki GIK Euro 2012, ul. Kartuska 5 w Gdańsku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach: a)konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b)brak jest możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu umowy lub poszczególnych opracowań składających się na przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c)dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia, niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu zleconego opracowania z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d)konieczne jest wprowadzenie zmian w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian, e)konieczne jest zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu opracowania z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, f)istnieje potrzeba dostosowania wysokości wynagrodzenia Wykonawcy do zmienionej przez ustawodawcę stawki podatku od towarów i usług (VAT), g)wystąpiła potrzeba zmiany osoby lub osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowo wskazana osoba lub osoby spełniają odpowiednie wymagania, przewidziane dla wykonywanej funkcji, określone w części IV, punkcie 2.2. SIWZ, h)wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Zamawiającego osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcą, i)wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Wykonawcy osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Zamawiającym, j)wystąpiła potrzeba zmiany podmiotu lub osoby wykonującej w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie czynności faktyczne i prawne związane z wykonywaniem umowy, k)wystąpiła potrzeba dokonania innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, - pod warunkiem, że zmiany umowy nie będą istotne oraz nie będą naruszały zasad uczciwej konkurencji.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Raport o oddziaływaniu na środowisko w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania: Zadanie I. Odcinek ul. Spadochroniarzy - ul. Budowlanych oraz związane z tym raportem usługi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Raport o oddziaływaniu na środowisko w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania: Zadanie I. Odcinek ul. Spadochroniarzy - ul. Budowlanych oraz związane z tym raportem usługi, to jest: przygotowanie na żądanie Zamawiającego materiałów niezbędnych do przedłożenia na rozprawę administracyjną otwartą dla społeczeństwa, w przypadku gdy taka rozprawa zostanie zarządzona i uczestniczenie w rozprawie w charakterze doradcy Zamawiającego; przygotowanie na żądanie Zamawiającego odpowiedzi na uwagi i wnioski zgłaszane w trakcie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko; opracowanie informacji o planowanych przedsięwzięciach oraz o wnioskach z przeprowadzonej analizy oddziaływania na środowisko w formie umożliwiającej Zamawiającemu przedstawienie jej do publicznej wiadomości za pośrednictwem środków masowego przekazu. Zadanie I. Odcinek ul. Spadochroniarzy - ul. Budowlanych - obejmuje : -rozbudowę istniejącej ul. Słowackiego na odcinku od ul. Budowlanych do ul. Radarowej, w przekroju 2/2, na długości ok. 1,4 km, -budowę ul. Nowej Słowackiego od ul. Radarowej do ul. Spadochroniarzy, w przekroju 2/2, na długości ok. 1,35 km, -budowę skrzyżowania ul. Nowej Słowackiego z ul. Spadochroniarzy w formie średniego ronda dwupasmowego, -budowę skanalizowanego skrzyżowania ul. Nowej Słowackiego z ul. Radarową, -budowę łącznika istniejącej i nowej ul. Słowackiego w rejonie Intela, -budowę skanalizowanego skrzyżowania z ulicami przebiegającymi przez PSSE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.34.00-9, 71.31.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Raport o oddziaływaniu na środowisko w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania: Zadanie II. Odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej oraz związane z tym raportem usługi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Raport o oddziaływaniu na środowisko w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania: Zadanie II. Odcinek ul. Potokowa - Al. Rzeczypospolitej oraz związane z tym raportem usługi, to jest: przygotowanie na żądanie Zamawiającego materiałów niezbędnych do przedłożenia na rozprawę administracyjną otwartą dla społeczeństwa, w przypadku gdy taka rozprawa zostanie zarządzona i uczestniczenie w rozprawie w charakterze doradcy Zamawiającego; przygotowanie na żądanie Zamawiającego odpowiedzi na uwagi i wnioski zgłaszane w trakcie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko; opracowanie informacji o planowanych przedsięwzięciach oraz o wnioskach z przeprowadzonej analizy oddziaływania na środowisko w formie umożliwiającej Zamawiającemu przedstawienie jej do publicznej wiadomości za pośrednictwem środków masowego przekazu. Zadanie II. Odcinek od ul. Potokowej - do Al. Rzeczypospolitej - obejmuje : -budowę ul. Nowej Słowackiego na odcinku od ul. Potokowej do Al. Grunwaldzkiej, klasy G, w przekroju 2/2, o łącznej długości ok. 1,9 km wraz niezbędną infrastrukturą techniczną, -budowę ul. Nowej Kościuszki na odcinku od Al. Grunwaldzkiej do Al. Rzeczpospolitej, klasy G, w przekroju 2/2 o łącznej długości ok. 1,0 km wraz niezbędną infrastrukturą techniczną, -budowę estakady nad skrzyżowaniem ulic Grunwaldzka - Kościuszki - Słowackiego długości ok.0,42 km, -budowę tuneli dla pieszych w rejonie skrzyżowań Trasy Słowackiego z ulicami: Reymonta, Obywatelskiej i Kilińskiego, -budowę nowego wiaduktu nad torami PKP, -dowiązanie istniejącej ul. Hynka (ulica klasy Z1/2) do projektowanego układu drogowego skrzyżowaniem skanalizowanym sterowanym sygnalizacją świetlną, -dowiązanie istniejącej ul. Słowackiego (ulica klasy L 1/2) w rejonie ul. Trawki skrzyżowaniem skanalizowanym, sterowanym sygnalizacją świetlną z wydzielonymi pasami dla skrętów z ul. Nowej Słowackiego, -budowę ul. Srebrniki długości ok. 0,14 km (ulica klasy L z jezdnią w kierunku cmentarza, 2 pasy ruchu szer.3,0 m i jezdnią do ul. Nowej Słowackiego szer.4,5 m) ze skrzyżowaniem skanalizowanym sterowanym sygnalizacją świetlną z wydzielonymi pasami dla skrętów z ul. Nowej Słowackiego, -budowę skrzyżowania skanalizowanego z wyspą centralną ulic Partyzantów - Nowej Słowackiego - Chrzanowskiego, -budowę jezdni Chrzanowskiego - Partyzantów długości ok. 0,35 km na odcinku od ul. Chrzanowskiego do ul. Partyzantów klasy Z 1/2 o przekroju ulicznym z pasami dla skrętów szerokości 3,0 - 4,5 m, -budowę połączenia ul. Róży Ostrowskiej na zasadzie dopuszczenia zjazdu na prawą jezdnię ul. Nowej Słowackiego i dopuszczenie zjazdu na istniejącą ul. Reymonta z dodatkowego pasa skrętu w prawo z ul. Nowej Słowackiego, -budowę połączenia ul. Zabytkowej na zasadzie dopuszczenia zjazdu w prawo z ul. Nowej Słowackiego z obu jezdni (tymczasowy zjazd w obrębie skrzyżowania z wyspą centralną dla jezdni z kierunku z Wrzeszcza).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.34.00-9, 71.31.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Raport o oddziaływaniu na środowisko w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania: Zadanie III. Odcinek Al. gen. Józefa Hallera - Węzeł Marynarki Polskiej oraz związane z tym raportem usługi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie Raportu o oddziaływaniu na środowisko w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania: Zadanie III. Odcinek Al. gen. Józefa Hallera - Węzeł Marynarki Polskiej oraz związane z tym raportem usługi, to jest: przygotowanie na żądanie Zamawiającego materiałów niezbędnych do przedłożenia na rozprawę administracyjną otwartą dla społeczeństwa, w przypadku gdy taka rozprawa zostanie zarządzona i uczestniczenie w rozprawie w charakterze doradcy Zamawiającego; przygotowanie na żądanie Zamawiającego odpowiedzi na uwagi i wnioski zgłaszane w trakcie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko; opracowanie informacji o planowanych przedsięwzięciach oraz o wnioskach z przeprowadzonej analizy oddziaływania na środowisko w formie umożliwiającej Zamawiającemu przedstawienie jej do publicznej wiadomości za pośrednictwem środków masowego przekazu. Zadanie III. Odcinek od Al. Gen. Józefa Hallera - Węzeł Marynarki Polskiej - obejmuje : -budowę Trasy Słowackiego na odcinku od Al. Gen. J. Hallera do Węzła Marynarki Polskiej (odcinek ok. 2100 m), -przebudowę skrzyżowania Al. Gen. J. Hallera z ulicą Czarny Dwór na skrzyżowanie z wyspą centralną z podłączeniem Trasy Słowackiego i odcięciem ulicy Uczniowskiej wraz z podłączeniem torowiska w Trasę Słowackiego w układzie asymetrycznym, -włączenie ulicy Gdańskiej w Trasę Słowackiego od strony Brzeźna oraz odcięcie od strony Centrum, -budowę wyspy centralnej w ciągu Trasy Słowackiego w miejscu planowanego skrzyżowania z ulicą Nowa Gdańska wraz z włączeniem ulicy Uczniowskiej, -budowę obiektów inżynierskich nad ul. Kochanowskiego, terenami kolejowymi oraz ul. Stadionową, -budowę węzła typu harfa łączącego Trasę Słowackiego z ul. Stadionową, -budowę fragmentu ul. Stadionowej na odcinku od węzła harfa do połączenia z ul. Stadionową projektowaną w ramach projektu budowa Stadionu Piłkarskiego w Gdańsku (odcinek ok. 250 m), -budowę przejścia dla pieszych pod Trasą Słowackiego, łączącego teren Stadionu Piłkarskiego w Gdańsku z ul. Uczniowską, -budowę chodników dla pieszych oraz ścieżek rowerowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.34.00-9, 71.31.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.