eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BARANÓW W FORMIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH W OKRESIE OD DNIA 1 WRZEŚNIA 2011 ROKU DO DNIA 22 CZERWCA 2012 ROKU W DNI NAUKI SZKOLNEJ PRZYJMUJĄC ORGANIZACJĘ ROKU SZKOLNEGO 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-02

Baranów: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BARANÓW W FORMIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH W OKRESIE OD DNIA 1 WRZEŚNIA 2011 ROKU DO DNIA 22 CZERWCA 2012 ROKU W DNI NAUKI SZKOLNEJ PRZYJMUJĄC ORGANIZACJĘ ROKU SZKOLNEGO 2011/2012
Numer ogłoszenia: 226436 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Baranów , ul. Rynek 14, 24-105 Baranów, woj. lubelskie, tel. 081 8834027, faks 081 8834041.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabaranow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOWOZU DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BARANÓW W FORMIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH W OKRESIE OD DNIA 1 WRZEŚNIA 2011 ROKU DO DNIA 22 CZERWCA 2012 ROKU W DNI NAUKI SZKOLNEJ PRZYJMUJĄC ORGANIZACJĘ ROKU SZKOLNEGO 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Baranów w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2011 roku do dnia 22 czerwca 2012 roku w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego 2011/2012 Zakres usług objętych zamówieniem: - Dowóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie oraz Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Baranowie obejmujący: 1) dowóz na trasie Składów - Zagóźdź - Dębczyna - Baranów, Wykonawca zobowiązany jest dowieźć uczniów do szkół w Baranowie na godz. 7.30, 2) dowóz na trasie Gródek - Łukawka - Karczunek - Huta - Nowomichowska - Baranów, Wykonawca zobowiązany jest dowieźć uczniów do szkół w Baranowie na godz. 8.00, 3) dowóz na trasie Niwa - Czołna - Baranów, Wykonawca zobowiązany jest dowieźć uczniów do szkół w Baranowie na godz. 7.25, 4) dowóz na trasie Kozioł (remiza) - Wola Czołnowska - Wola Czołnowska (szkoła) - Wola Czołnowska (Stara Wieś) - Baranów, Wykonawca zobowiązany jest dowieźć uczniów do szkół w Baranowie na godz. 7.45, 5) dowóz na trasie Pogonów - Motoga - Baranów (ul. Tartaczna) - Baranów, Wykonawca zobowiązany jest dowieźć uczniów do szkół w Baranowie na godz. 8.00, - Odwóz dzieci i młodzieży z siedziby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie oraz Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Baranowie po zakończonych zajęciach do miejsc zamieszkania obejmujący: kurs rozpoczynający się o godz. 12.40 na trasie: Baranów (szkoła) -- Wola Czołnowska ( tzw. Stara Wieś ) - Wola Czołnowska ( szkoła) - Kozioł (remiza) - Nowomichowska - Huta - Karczunek - Łukawka - Gródek - Zagóźdż - Składów - Dębczyna, 2) kurs rozpoczynający się o godz. 13.40 na trasie: Baranów (szkoła) -- Wola Czołnowska ( tzw. Stara Wieś ) - Wola Czołnowska ( szkoła) - Kozioł (remiza) - Nowomichowska - Huta - Karczunek - Łukawka - Gródek - Zagóźdż - Składów - Dębczyna, 3) kurs rozpoczynający 1 z 5 się o godz. 15.10 na trasie: Baranów (szkoła) -- Wola Czołnowska ( tzw. Stara Wieś ) - Wola Czołnowska ( szkoła) - Kozioł (remiza) - Nowomichowska - Huta - Karczunek - Łukawka - Gródek - Zagóźdż - Składów - Dębczyna. Osoby wskazane przez Zamawiającego będą sprawować opiekę nad dowożonymi i odwożonymi uczniami w autobusach Wykonawcy na trasach i w godzinach kursów wskazanych w ogłoszeniu. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na trasach dowozów i odwozów uczniów określonych w ogłoszeniu oraz uzyskanie wszystkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i zawarcia umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Baranów w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od dnia 1 września 2011 roku do dnia 22 czerwca 2012 roku w dni nauki szkolnej na trasach: Baranów - Łysa Góra - Śniadówka - Baranów ok. 24 uczniów - dowóz do szkół w Baranowie na godz. 7.40, Baranów - Klin - Czołna - Baranów ok. 18 uczniów - dowóz do szkół w Baranowie na godz. 8.00 Odwóz w/w ilości uczniów po zakończonych zajęciach szkolnych do miejsc zamieszkania w miejscowościach: Łysa Góra, Śniadówka, Klin, Czołna.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku, gdy wysokość polisy Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę będzie niższa od wartości ceny ofertowej wówczas Wykonawca ten na dzień podpisywania umowy zobowiązany będzie dostarczyć dodatkowe ubezpieczenie do wysokości wartości ceny oferty, c) Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania , oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika Nr 4 do siwz,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący, dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym, zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży następujące dokumenty: Wykaz pojazdów samochodowych - autobusów dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami - wg załącznika Nr 7 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży następujące dokumenty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika Nr 5 do siwz, b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania pojazdami - autobusami i przewozu osób z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie tych uprawnień - wg załącznika Nr 6 do siwz,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga przedłożenia dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie powyższego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaparafowany wzór umowy, formularz oferty - wg załączników do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminabaranow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Baranów, 24-105 Baranów, ul. Rynek 14 - sekretariat tel. 81 8834027, fax 81 8834041, e-mail: gmina@gminabaranow.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Baranów, 24-105 Baranów, ul. Rynek 14 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.