To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-12
Gorzów Wielkopolski: Dostawa /Mebli i elementów wyposażenia wraz z montażem dla realizowanego budynku Archiwum Państwowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Mościckiego dz. nr 1296/5 , obręb 4- Staszica/.
Numer ogłoszenia: 226372 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176232 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Archiwum Państwowe - Oddział w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Grottgera 24/25, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7227968, faks 095 7227968.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa /Mebli i elementów wyposażenia wraz z montażem dla realizowanego budynku Archiwum Państwowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Mościckiego dz. nr 1296/5 , obręb 4- Staszica/..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli i elementów wyposażenia wraz z montażem dla realizowanego budynku Archiwum Państwowego w Gorzowie Wlkp. przy ul. Mościckiego dz. nr 1296/5 , obręb 4- Staszica. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i elementów wyposażenia wraz z montażem dla Archiwum Państwowego w Gorzowie Wlkp. Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawa mebli, wyposażenia składająca się z: mebli biurowych, wyposażenia AGD oraz żaluzji wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, uruchomieniem. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić BEZPŁATNE szkolenie z obsługi przedmiotu zamówienia wskazanych przez Zamawiającego osób z obsługi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.15.13.00 - Meble modułowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.12.11.00 - Biurka 39.14.13.00 - Szafy 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.21.00 - Kredensy 39.14.31.22 - Komody 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.11.31.00 - Fotele 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 35.11.13.00 - Gaśnice 38.65.21.00 - Projektory 38.65.41.00 - Sprzęt do mikrofilmów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Salon Meblowy STYL Arkadiusz Basiński, Renata Gawroniak Sp. J - Lider Konsorcjum; Członek Konsorcjum: Fabryka Mebli WUTEH S.A, ul. Dąbrowskiego 21, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 464920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 497020,86
Oferta z najniższą ceną: 497020,86 / Oferta z najwyższą ceną: 497020,86
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Przebudowa ul. Zatorze
- "Zakup i sukcesywna dostawa, nieużywanych opon do pojazdów silnikowych i sprzętu INNEKO Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. wraz z usługami wulkanizacyjnymi"
- ADAPTACJA POMIESZCZEŃ MDK ORAZ ZAKUP WYPOSAŻENIA NA SIEDZIBĘ FILII BIBLIOTEKI NR 6
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY WSPL SP ZOZ W GORZOWIE WLKP. ( USG okulistyczne, audiometr impedancyjny, głowica endorektalna, sterylizator plazmowy)
- Dostawa odczynników do badania ogólnego moczu z osadem oraz dzierżawa analizatorów
- Sukcesywna dostawa pieczywa.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Zaprojektowanie, wykonanie, aranżacja, dostawa, montaż oraz uruchomienie wyposażenia przestrzeni przeznaczonej do przystosowania na "Hol Księżycowy" w projekcie "Pierwszy krok w Kosmos"
- Dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza
- Zakup wraz z montażem regałów jezdnych i stacjonarnych w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie - numer postępowania 31/ZP/24
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- Dostawa wraz z montażem regałów jezdnych do budynku "C" Sądu Rejonowego w Czeladzi
więcej: Gaśnice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.