eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stopnica › Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na modernizację dróg gminnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-27

Stopnica: Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na modernizację dróg gminnych.
Numer ogłoszenia: 226331 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337034 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stopnica, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 28-130 Stopnica, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3779 800, faks 0-41 3779 606.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na modernizację dróg gminnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na modernizację dróg gminnych w ilości: Kruszywo o frakcji 0-31,5- 910 t Kruszywo o frakcji 0- 63- 1590 t Jakość w/w kruszywa łamanego: klasa co najmniej II gatunek 1. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z postanowieniami Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik Nr 5 do SIWZ. Drogi planowane do modernizacji zlokalizowane są w miejscowościach Klępie Górne, Szczytniki, Suchowola, Prusy, Konary. Zamawiający zastrzega możliwość modernizacji dróg w innych miejscowościach Gminy Stopnica. Podane ilości kruszyw dla danych odcinków dróg są wielkościami szacunkowymi, dlatego też zastrzega się możliwość zmiany ilości kruszywa w stosunku do szacunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla danego odcinka drogi, dostosowując je do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem wykorzystania przez Zamawiającego pełnego asortymentu przedstawionego w umowie. Zmiana odcinków dróg przeznaczonych do utwardzenia kruszywem bądź ilości dostarczanego na te odcinki kruszywa nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Wobec powyższego Wykonawca powinien wkalkulować w wynagrodzenie ryczałtowe ryzyko wystąpienia takiej okoliczności. Wystąpienie w/w okoliczności nie będzie stanowiło podstawy do wniesienia roszczenia w sprawie zwiększenia wynagrodzenia wobec Zamawiającego. Lokalizacja dróg planowanych do modernizacji przedstawiona została na mapach, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ. Żądane frakcje powinny odpowiadać Polskim Normom PN-B-11112-Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych. Kruszywo powinno być wysypywane równomiernie wzdłuż osi drogi i rozłożone przy użyciu równiarki zachowując parametry określone w pkt. 3.1, Resztki tłucznia nie mogą pozostawać poza pasem drogi. Wykonawca będzie ustalał z upoważnionym pracownikiem zamawiającego kolejność dróg do tłuczniowania. Każdorazowa partia materiału dostarczana przez Wykonawcę będzie sprawdzana przez przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku dostawy materiału nie odpowiadającego wymaganiom, będzie on zwrócony Wykonawcy na jego koszt. W przypadku dalszego dostarczania materiału niezgodnego z warunkami zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy. Każda dostawa kruszywa będzie udokumentowana dowodem WZ wystawionym przez kopalnię oraz podpisanym przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Dostawa kruszywa następować będzie samochodami o masie całkowitej do 25 ton (wraz z ładunkiem). Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 14.21.22.00-2, 60.10.00.00-9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną również za szkody wyrządzone innym osobom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 60.10.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Koparko- Ładowarką, Dawid Wilk, Skrobaczów 83 A, 28-130 Stopnica, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77875,00

  • Oferta z najniższą ceną: 77875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.