To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-09
Ogłoszenie nr 22582 - 2017 z dnia 2017-02-09 r.
Skrwilno: Remont budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Skrwilnie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 4519-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skrwilno, krajowy numer identyfikacyjny
54248000000, ul.
ul. Rypińska
7,
87-510
Skrwilno, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
54 2700012, faks
54 2700214, e-mail
przetargi@skrwilno.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.skrwilno.lo.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Skrwilnie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.1.2017.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został określony na podstawie projektu prac remontowych opracowanego przez Biuro Projektów i Nadzorów Budowlanych Andrzej Oszal z Sierpca przewiduje wykonanie następującego zakresu prac remontowych; - wykonanie wzmocnień stropów oraz wykonanie nadproży otworów drzwiowych, - rozebranie części ścianek działowych i zastąpienie ich ściankami lekkimi z płyt KG, - zmiana układu komunikacyjnego poprzez połączenie ciągiem komunikacyjnym starej i nowszej części budynku, - remont posadzek, tynków i powłok malarskich wewnątrz budynku, - przebudowa łazienki na parterze z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych, - wymiana okładzin ścian w łazienkach oraz wykonanie nowej okładziny z płytek w pomieszczeniu socjalnym, - przebudowa zejścia do kotłowni i zjazdu do garażu. Z uwagi na konieczność funkcjonowania obiektu wykonawca robót ustali z inwestorem szczegółowy harmonogram robót uwzględniający kompleksowe wykonanie robót w poszczególnych częściach budynku. W wybranej części pomieszczeń należy wykonać niezbędne prace rozbiórkowe (zerwanie posadzek, usunięcie starych powłok malarskich), następnie należy dokonać oceny konieczności zerwania częściowego warstw podposadzkowych i części tynków. Po ewentualnym uzupełnieniu ścianek i tynków, należy wykonać gładzie gipsowe, nowe powłoki malarskie a następnie należy wykonać posadzki (w większości pomieszczeń klejone wykładziny PCV, w części pomieszczeń i w komunikacji posadzki z płytek gresowych). Kompleksowy remont części pomieszczeń pozwoli na zagospodarowanie ich w celu opróżnienia kolejnych pomieszczeń do remontu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT185000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert16 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 185000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.