Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-28
Lubawka: Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 1.065.000,00 zł
Numer ogłoszenia: 225429 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubawka , Pl. Wolności 1, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7411588 w. 22, faks 0-75 7411262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 1.065.000,00 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu złotowego długoterminowego dla Gminy Lubawka. 2. Wysokość kredytu - 1 065 000,00 zł. 3. Kredyt przeznaczony będzie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Lubawka oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 4. Kredyt stawiany będzie do dyspozycji Zamawiającego w transzach, w zależności od potrzeb przez niego zgłaszanych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zaciągnięcia kredytu w mniejszej wysokości niż jest to zakładane bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych dla Zamawiającego. 6. Z kredytem związana jest karencja w spłacie rat kapitałowych. Okres karencji: od podpisania umowy kredytowej do 18 marca 2015 r. - pierwsza spłata raty kapitałowej przypada na dzień 18 marca 2015 roku. 7. Spłata rat kapitałowych będzie przebiegać zgodnie z poniższym harmonogramem: Rok Dzień, miesiąc Kwota_ 2015 18 marca 30.000,00_ 2016 18 kwietnia 60.000,00_ 2017 18 lipca 60.000,00_ 2018 18 lipca 70.000,00_ 2019 18 kwietnia 50.000,00_ 2020 18 kwietnia 70.000,00_ 2021 18 kwietnia 20.000,00_ 2022 18 maja 100.000,00_ 2022 18 września 50.000,00_ 2023 18 marca 105.000,00_ 2023 18 maja 150.000,00_ 2023 18 lipca 150.000,00_ 2023 18 września 150.000,00_ 8. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości odmiennej (mniejszej) od zakładanej, raty kapitałowe przypadające do spłaty w poszczególnych latach ulegną zmianie w stosunku do zakładanych. 9. Odsetki spłacane są w okresach kwartalnych, tj. na koniec każdego kwartału, przy czym pierwsza spłata odsetek przypada na ostatni dzień kwartału, w którym uruchomiona zostanie pierwsza transza kredytu. 10. Kredyt oprocentowany jest według stopy procentowej wynoszącej WIBOR 1M + marża banku. 11. Stawka WIBOR 1M odpowiada WIBOR-owi dla depozytów 1-miesięcznych ustalanej na zasadach obowiązujących u wykonawcy. 12. Marża Banku, zaproponowana w ofercie będzie niezmienna w całym okresie umowy. 13. Oprocentowanie kredytu jest dla Zamawiającego (Kredytobiorcy) jedynym kosztem, co oznacza, że nie występują prowizje i inne koszty. 14. Sposób wyliczenia ceny oferty podany w pkt.13, Część I specyfikacji, służy ujednoliceniu ofert i wybraniu oferty najkorzystniejszej. 15. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia (umowa kredytowa) zawarta zostanie według wzoru przygotowanego przez wyłonionego Wykonawcę. Umowa ta musi uwzględniać zapisy istotnych postanowień umowy (Część III niniejszej specyfikacji) i nie może ich w niekorzystny dla Zamawiającego sposób zmieniać ani ograniczać. 16. Zaciągnięty kredyt zabezpieczony będzie wekslem własnym in blanco wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowaną przez Skarbnika Gminy Lubawka. 17. Gmina Lubawka wraz z podpisaniem umowy podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji, zgodnie z przepisami Prawa Bankowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że posiada uprawnienia do udzielania kredytów zgodnie z obowiązującymi przepisami (Ustawa z 29 sierpnia1997 Prawo bankowe)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać pod adresem lubawka.nowoczesnagmina.pl lub w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć bezpośrednio w siedzibie Urzędu Miasta Lubawka, Pl. Wolności 1, sekretariat (piętro I) lub listownie/przesyłką na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LUBAWKA
więcej: przetargi LUBAWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Ostrowy w wysokości 1 300 000,00zł
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 2.000.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań Gminy Nekla
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.