eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłoń › Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Jabłoń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-12

Jabłoń: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Jabłoń
Numer ogłoszenia: 225096 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199720 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jabłoń, ul. Zamojskiego 27, 21-205 Jabłoń, woj. lubelskie, tel. 083 3560036, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Jabłoń.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dane ilościowe pozwalające ocenić oszacować wartość zamówienia nie stanowiące limitów zamówienia: a-Liczba mieszkańców w Gminie, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych - 2877 b-Liczba mieszkańców nieruchomości jedno lub kilkurodzinnych - 2489 c-Liczba mieszkańców bloków, wspólnot - 388 d-Liczba bloków - 13 e-Liczba pojemników na odpady podlegające selektywnej zbiórce przy blokach wielorodzinnych - 24 1. Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości na, których zamieszkują mieszkańcy w granicach administracyjnych gminy Jabłoń. Szczegółowy wykaz nieruchomości wraz z liczbą mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość będą przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. I.ZABUDOWA JEDNORODZINNA Na terenie zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. A)Selektywnie zbierane odpady komunalne kod 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39, 20 01 40 Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym lub pojemnikowym wg wyboru właściciela nieruchomości. Zasady selektywnego zbierania odpadów komunalnych: 1)papier i tektura w tym opakowania, gazety, czasopisma, itd., metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe 2)szkło i odpady opakowaniowe ze szkła Wprowadza się następujące rodzaje worków/pojemników: a)worek koloru żółtego o minimalnej pojemności 60 l z przeznaczeniem na papier i makulaturę, metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, b)worek koloru zielonego o minimalnej pojemności 60 l z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane; Worki zapewnia Wykonawca Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz na 2 m-ce B) Odpady zielone kod odpadu 20 02 01 ulegające biodegradacji: a) odpady ogrodowe pochodzące z pielęgnacji ogrodów znajdujących się na terenach nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej będą dostarczane do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, b) odpady zielone pochodzące z pielęgnacji terenów zieleni będą dostarczane do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; C)Odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07 i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywał poprzez organizowanie tzw. wystawek. Częstotliwość załadunku i wywozu - raz w roku. Szczegółowe terminy zostaną ustalone przez Zamawiającego i Wykonawcą i przekazane właścicielom nieruchomości. W okresie między wystawkami mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady do Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. D)Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi będzie prowadzona w taki sposób, iż mieszkańcy będą własnym transportem dowozić odpady do Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. E)Odpady niebezpieczne typu leki, baterie (kod 18 01 09 oraz 16 06 03) F)Gospodarka odpadami niebezpiecznymi będzie prowadzona w taki sposób, iż mieszkańcy będą własnym transportem dowozić odpady do Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. G)Pozostałe odpady komunalne powstałe na terenie nieruchomości - kwalifikuje się je jako zmieszane odpady komunalne tzw. frakcja mokra (kod odpadu 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o poj. 120 l. i 240 l Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz na 2 miesiące ZABUDOWA WIELORODZINNA Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy oraz pojemnikowo-kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych. A)Selektywnie zbierane odpady komunalne (kod 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39, 20 01 40) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w systemie kontenerowym. Wprowadza się następujące rodzaje pojemników: a)pojemnik koloru żółtego o minimalnej pojemności 1100 l z przeznaczeniem na metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe. b)pojemnik koloru zielonego o minimalnej pojemności 1100 l z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane. c)pojemnik koloru niebieskiego o minimalnej pojemności 1100 l z przeznaczeniem na papier i makulaturę. Pojemniki zapewnia Zamawiający Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz na m-c B)Odpady zielone (kod odpadu 20 02 01) ulegające biodegradacji: a) odpady ogrodowe pochodzące z pielęgnacji ogrodów znajdujących się na terenach nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej należy dostarczyć do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, b) odpady zielone pochodzące z pielęgnacji terenów zieleni należy dostarczyć do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; C)Odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36) Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywał poprzez organizowanie tzw. wystawek. Częstotliwość załadunku i wywozu - raz w roku. Szczegółowe terminy zostaną ustalone przez Zamawiającego i Wykonawcą i przekazane właścicielom nieruchomości. W okresie między wystawkami mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady do Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. D)Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi będzie prowadzona w taki sposób, iż mieszkańcy będą własnym transportem dowozić odpady do Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. E)Odpady niebezpieczne typu leki, baterie (kod 18 01 09 oraz 16 06 03) odbierane będą na zasadach określonych dla zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej F) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach lub kontenerach o pojemności od 1100 do 7000l Częstotliwość załadunku i wywozu - 1 raz na m-c 2. Wyposażenie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w worki z folii polietylenowej o pojemności i grubości zapewniającej szczelność bądź pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów lub pojemniki na odpady podlegające selektywnej zbiórce - dostarczanie do gospodarstw domowych w posesjach jedno- i kilkurodzinnych i domach wielorodzinnych worków do selektywnej zbiórki odpadów na odpady podlegające selektywnej zbiórce. Ilość i pojemność worków lub pojemników do gromadzenia odpadów podlegających selektywnej zbiórce, w które Wykonawca wyposaża zamieszkałe nieruchomości, musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców i wynikającej z harmonogramu częstotliwości ich odbierania lub opróżniania przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów segregowanych. Worki w kolorze: a) żółtym z nadrukiem papier i tektura, opakowania, gazety, czasopisma, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe b) zielonym z nadrukiem szkło i odpady opakowaniowe ze szkła. 3.W przypadku zamieszkania mieszkańców w nowych nieruchomościach, Wykonawca odbierze odpady komunalne z nowych nieruchomości począwszy od pierwszego miesiąca od przekazania informacji o nowym podmiocie, przez Zamawiającego. Zamawiający raz w miesiącu będzie przekazywał drogą e-mailową zmiany w bazie danych nieruchomości lub liczbie osób na nich zamieszkujących. 4.W przypadku zmiany deklaracji przez właściciela nieruchomości gmina powiadomi wykonawcę o konieczności dalszego odbierania odpadów z danej nieruchomości, poprzez przesłanie drogą elektroniczną wykazu zmian do bazy nieruchomości a wykonawca będzie kontynuował odbieranie odpadów z danej nieruchomości. 5.Dzierżawa pojemników a) Umożliwienie mieszkańcom Gminy dzierżawy pojemników na odpady zmieszane. Część właścicieli nieruchomości nie dysponuje własnymi pojemnikami przeznaczonymi na odpady zmieszane. W takim przypadku, wykonawca zobowiązany jest umożliwić dzierżawę właściwego pojemnika na podstawie odrębnej umowy z właścicielem nieruchomości. b) zobowiązanie Wykonawcy winno być zrealizowane w terminie do 1 lipca 2013r. 6.Jeśli podczas odbieranie odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników (będących własnością właściciela nieruchomości lub dzierżawionych) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia nowych pojemników na swój koszt. 7.Wykonawca jest zobowiązany w ramach umowy do czyszczenia (mycia), dezynfekcji i dezynsekcji urządzeń do selektywnego zbierania odpadów oraz tj. pojemników do zbiórki: makulatury, szkła, tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych, popiołów oraz urządzeń na odpady komunalne (tzw. frakcja mokra). Mycie, dezynfekcje i dezynsekcję należy prowadzić co najmniej raz w roku. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów komunalnych. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości odpadów nieujętych w przedmiocie zamówienia, odpadów problemowych oraz odbioru znacznych ilości odpadów zielonych, gruzu z miejsca wyznaczonego przez właściciela nieruchomości. Za wywóz tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości, z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. 9.Transport odpadów zebranych z zamieszkałych nieruchomości oraz z Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych: a) podlegających selektywnej zbiórce do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, b) zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania. 10. Instalacja, do której mają być przekazane odpady z terenu Gminy Jabłoń - RIPOK Zakład Zagospodarowania Odpadów dla Regionu Biała Podlaska Bialskie Wodociągi i Kanalizacja WOD-KAN Sp. z o.o. w Białej Podlaskiej, ul. Narutowicza 35A, 21 - 500 Biała Podlaska. W przypadku awarii RIPOK, Zamawiający dopuszcza przekazanie odpadów do instalacji zastępczych. 11. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną sprzed danej nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. 14. Harmonogram a) Wykonawca przedłoży szczegółowy harmonogram odbioru odpadów, ze wskazaniem: miejscowości, ulicy, numeru nieruchomości i terminów odbierania odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych, b) W przypadku nieruchomości wielorodzinnych należy ustalić harmonogram odbioru odpadów, biorąc pod uwagę ilość i wielkość pojemników do zbierania odpadów, a tam gdzie konieczne, należy zwiększyć częstotliwość odbioru odpadów. c) Szczegółowy harmonogram odbioru odpadów zmieszanych, opracuje przedsiębiorca odbierający odpady, biorąc pod uwagę wielkość pojemników oraz wymaganą częstotliwość odbierania odpadów. d) Harmonogram należy tak opracować by odbiór odpadów następował poza dniami wolnymi od pracy (niedziele i święta), przy czym odbiór odpadów powinien odbywać się dla danej nieruchomości zawsze w ten sam dzień tygodnia (np. poniedziałek). W przypadku, gdy wyznaczony dzień tygodnia lub miesiąca przypada na dzień wolny od pracy, wykonawca odbierze odpady w następnym dniu, następującym po dniu wolnym. e) Harmonogram powinien być tak skonstruowany by odbiór odpadów był regularny i powtarzalny, co ułatwi mieszkańcom przygotowanie i wystawianie odpadów do odbioru. f) Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia na 10 dni przed rozpoczęciem usługi. g) Harmonogram zostanie podany do wiadomości mieszkańcom, poprzez umieszczenie na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Gminy i wszystkich sołectw, a także na stronie internetowej wykonawcy do dnia 24 czerwca 2013r. Nadto wykonawca dostarczy w formie pisemnej (np. ulotka) harmonogram właścicielom nieruchomości do dnia 1 lipca 2013r. h) Wykonawca przekaże harmonogram odbierania odpadów komunalnych w ciągu tygodnia dla nowych nieruchomości ujętych w bazie danych. i) W przypadku nieprzewidzialnych okoliczności (np. siła wyższa), za zgodą Zamawiającego, wykonawca może dokonać okresowej zmiany harmonogramu odbierania odpadów komunalnych, dokonując powiadomienia zgodnie z zasadami opisanymi w ust. 8 15. Standardy sanitarne oraz ochrony środowiska dotyczące wykonywania zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, uchwały Nr 110_XIX_2012 Rady Gminy Jabłoń z dnia 27 grudnia 2012r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jabłoń. b) Wykonawca będzie tak prowadził usługi odbioru odpadów by nie dochodziło do wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników do samochodu i załadunku odpadów. Wykonawca uprzątnie odpady, które zostały wysypane. c) Wykonawca uprzątnie i odbierze odpady umieszczone poza pojemnikiem. 16. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia oraz sposób potwierdzania realizacji usługi i jej rozliczania. 1. W ramach dokumentowania usług odbioru i zagospodarowania odpadów z nieruchomości zamieszkałych objętych niniejszym zamówieniem oraz w związku z wymogami w zakresie sprawozdawczości określonymi w Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do: 1) przekazywania Zamawiającemu w sposób ciągły z wykorzystaniem transmisji danych poprzez technologię GPRS ewidencjonowanych danych dotyczących realizowanych odbiorów w formie elektronicznej z informacjami o dacie i godzinie realizacji odbioru odpadów, rodzaju odbieranych odpadów, rzeczywistego przebiegu trasy pojazdu, czasie i miejscu przekazania odebranych odpadów, 2) ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze samochodowej w miejscu przekazania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości celem ich dalszego zagospodarowania, 3) przechowywania dokumentów potwierdzających ważenie, o którym mowa w ppkt. 4) oraz zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie w trybie określonym umową, 4) bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości w ramach realizacji umowy z Zamawiającym, zgodnie z przepisami prawa, 5) sporządzania i przekazywanie Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej w terminie 14 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego miesięcznych/kwartalnych sprawozdań zawierających informacje o: a. masie poszczególnych rodzajów odebranych w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania. b. masie poszczególnych rodzajów odebranych w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane, c. osiągniętym poziomie recyklingu, przygotowania do ponownego użycia odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, d. liczbie punktów wywozowych, z których zostały odebrane odpady komunalne w ramach realizacji umowy. e. wskazanie punktów wywozowych w których właściciele zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem. f. Wykaz reklamacji i sposób ich wykonania. 6) Sprawozdanie należy złożyć odrębnie dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (przedmiot zamówienia) i odrębnie dla pozostałych nieruchomości, od których wykonawca poza przedmiotem umowy odbiera odpady komunalne na terenie Gminy Jabłoń. a)W sprawozdaniu dotyczącym nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (przedmiot zamówienia) należy zastosować wzór do obliczenia poziomów recyklingu zgodnie z § 3 ust 1 pkt 1. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. b)Wzór sprawozdania opisano w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. c)W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. d)Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. 2. Rozliczanie usługi odbywa się w cyklu kwartalnym na podstawie łącznej masy odpadów komunalnych zmieszanych oraz masy odpadów odebranych selektywnie od właścicieli nieruchomości. 3. Podstawą określenia masy dla celów rozliczenia jest zbiorcze zestawienie ważeń sporządzonych dla potrzeb dokumentowania przekazania i zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Wykonawca przedstawia zestawienie, o którym mowa w pkt. 3 w podziale na odpady zmieszane i segregowane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład usług Komunalnych Sp. z o.o., ul Piwonia 73, 21-200 Parczew, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 517868,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248,40

  • Oferta z najniższą ceną: 248,40 / Oferta z najwyższą ceną: 248,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.