eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłoń › Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Jabłoń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Jabłoń: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Jabłoń
Numer ogłoszenia: 199720 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jabłoń , ul. Zamojskiego 27, 21-205 Jabłoń, woj. lubelskie, tel. 083 3560036.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jablon.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Jabłoń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dane ilościowe pozwalające ocenić, oszacować wartość zamówienia nie stanowiące limitów zamówienia. Liczba mieszkańców w Gminie, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych 2877, Liczba mieszkańców nieruchomości jedno lub kilkurodzinnych 2489, Liczba mieszkańców bloków, wspólnot 388 Liczba bloków 13, Liczba pojemników na odpady podlegające selektywnej zbiórce przy blokach wielorodzinnych 24 Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości na, których zamieszkują mieszkańcy w granicach administracyjnych gminy Jabłoń. Szczegółowy wykaz nieruchomości wraz z liczbą mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość będą przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy. ZABUDOWA JEDNORODZINNA Na terenie zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. A. Selektywnie zbierane odpady komunalne kod 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39, 20 01 40 Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym lub pojemnikowym, wg wyboru właściciela nieruchomości. Zasady selektywnego zbierania odpadów komunalnych 1 papier i tektura w tym opakowania, gazety, czasopisma, itd., metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe 2 szkło i odpady opakowaniowe ze szkła Wprowadza się następujące rodzaje worków pojemników worek koloru żółtego o minimalnej pojemności 60 l z przeznaczeniem na papier i makulaturę, metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, worek koloru zielonego o minimalnej pojemności 60 l z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane. Worki zapewnia Wykonawca Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie 1 raz na 2 m-ce B Odpady zielone kod odpadu 20 02 01 ulegające biodegradacji: a odpady ogrodowe pochodzące z pielęgnacji ogrodów znajdujących się na terenach nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej będą dostarczane do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, b odpady zielone pochodzące z pielęgnacji terenów zieleni będą dostarczane do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; C Odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07 i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny kod 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36 Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywał poprzez organizowanie tzw. wystawek. Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz w roku. Szczegółowe terminy zostaną ustalone przez Zamawiającego i Wykonawcą i przekazane właścicielom nieruchomości. W okresie między wystawkami mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady do Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. D Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi będzie prowadzona w taki sposób, iż mieszkańcy będą własnym transportem dowozić odpady do Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. E Odpady niebezpieczne typu leki, baterie kod 18 01 09 oraz 16 06 03 F Gospodarka odpadami niebezpiecznymi będzie prowadzona w taki sposób, iż mieszkańcy będą własnym transportem dowozić odpady do Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. G Pozostałe odpady komunalne powstałe na terenie nieruchomości - kwalifikuje się je jako zmieszane odpady komunalne tzw. frakcja mokra kod odpadu 20 03 01 Niesegregowane zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o poj. 120 l. i 240 l Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz na 2 miesiące ZABUDOWA WIELORODZINNA Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy oraz pojemnikowo-kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych. A Selektywnie zbierane odpady komunalne kod 20 01 01, 20 01 02, 20 01 10, 20 01 11, 20 01 39, 20 01 40 Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w systemie kontenerowym. Wprowadza się następujące rodzaje pojemników: a pojemnik koloru żółtego o minimalnej pojemności 1100 l z przeznaczeniem na metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe b pojemnik koloru zielonego o minimalnej pojemności 1100 l z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane c pojemnik koloru niebieskiego o minimalnej pojemności 1100 l z przeznaczeniem na papier i makulaturę. Pojemniki zapewnia Zamawiający Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz na m-c B Odpady zielone kod odpadu 20 02 01 ulegające biodegradacji: a odpady ogrodowe pochodzące z pielęgnacji ogrodów znajdujących się na terenach nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej należy dostarczyć do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, b odpady zielone pochodzące z pielęgnacji terenów zieleni należy dostarczyć do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; C Odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07 i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny kod 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36 Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywał poprzez organizowanie tzw. wystawek. Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz w roku. Szczegółowe terminy zostaną ustalone przez Zamawiającego i Wykonawcą i przekazane właścicielom nieruchomości. W okresie między wystawkami mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć odpady do Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. D Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi będzie prowadzona w taki sposób, iż mieszkańcy będą własnym transportem dowozić odpady do Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych. E Odpady niebezpieczne typu leki, baterie kod 18 01 09 oraz 16 06 03 odbierane będą na zasadach określonych dla zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej F Niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod odpadu 20 03 01 Niesegregowane zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach lub kontenerach o pojemności od 1100 do 7000l Częstotliwość załadunku i wywozu 1 raz na m-c Wyposażenie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w worki z folii polietylenowej o pojemności i grubości zapewniającej szczelność bądź pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów lub pojemniki na odpady podlegające selektywnej zbiórce dostarczanie do gospodarstw domowych w posesjach jedno i kilkurodzinnych i domach wielorodzinnych worków do selektywnej zbiórki odpadów na odpady podlegające selektywnej zbiórce. Ilość i pojemność worków lub pojemników do gromadzenia odpadów podlegających selektywnej zbiórce, w które Wykonawca wyposaża zamieszkałe nieruchomości, musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców i wynikającej z harmonogramu częstotliwości ich odbierania lub opróżniania przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów segregowanych. Worki w kolorze a żółtym z nadrukiem papier i tektura, opakowania, gazety, czasopisma, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe b zielonym z nadrukiem szkło i odpady opakowaniowe ze szkła. W przypadku zamieszkania mieszkańców w nowych nieruchomościach, Wykonawca odbierze odpady komunalne z nowych nieruchomości począwszy od pierwszego miesiąca od przekazania informacji o nowym podmiocie, przez Zamawiającego. Zamawiający raz w miesiącu będzie przekazywał drogą e-mailową zmiany w bazie danych nieruchomości lub liczbie osób na nich zamieszkujących. W przypadku zmiany deklaracji przez właściciela nieruchomości gmina powiadomi wykonawcę o konieczności dalszego odbierania odpadów z danej nieruchomości, poprzez przesłanie drogą elektroniczną wykazu zmian do bazy nieruchomości a wykonawca będzie kontynuował odbieranie odpadów z danej nieruchomości. Dzierżawa pojemników a Umożliwienie mieszkańcom Gminy dzierżawy pojemników na odpady zmieszane. Część właścicieli nieruchomości nie dysponuje własnymi pojemnikami przeznaczonymi na odpady zmieszane. W takim przypadku, wykonawca zobowiązany jest umożliwić dzierżawę właściwego pojemnika na podstawie odrębnej umowy z właścicielem nieruchomości. b zobowiązanie Wykonawcy winno być zrealizowane w terminie do 1 lipca 2013r. Jeśli podczas odbieranie odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników będących własnością właściciela nieruchomości lub dzierżawionych Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia nowych pojemników na swój koszt. Wykonawca jest zobowiązany w ramach umowy do czyszczenia mycia, dezynfekcji i dezynsekcji urządzeń do selektywnego zbierania odpadów oraz tj. pojemników do zbiórki: makulatury, szkła, tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych, popiołów oraz urządzeń na odpady komunalne tzw. frakcja mokra. Mycie, dezynfekcje i dezynsekcję należy prowadzić co najmniej raz w roku. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów komunalnych. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości odpadów nieujętych w przedmiocie zamówienia, odpadów problemowych oraz odbioru znacznych ilości odpadów zielonych, gruzu z miejsca wyznaczonego przez właściciela nieruchomości. Za wywóz tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości, z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. Transport odpadów zebranych z zamieszkałych nieruchomości oraz z Punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a podlegających selektywnej zbiórce do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, b zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania. Instalacja, do której mają być przekazane odpady z terenu Gminy Jabłoń - RIPOK Zakład Zagospodarowania Odpadów dla Regionu Biała Podlaska Bialskie Wodociągi i Kanalizacja WOD-KAN Sp. z o.o. w Białej Podlaskiej, ul. Narutowicza 35A, 21 - 500 Biała Podlaska. W przypadku awarii RIPOK, Zamawiający dopuszcza przekazanie odpadów do instalacji zastępczych. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi zmieszanymi odpadami komunalnymi. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną sprzed danej nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. Harmonogram a. Wykonawca przedłoży szczegółowy harmonogram odbioru odpadów, ze wskazaniem: miejscowości, ulicy, numeru nieruchomości i terminów odbierania odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych, b W przypadku nieruchomości wielorodzinnych należy ustalić harmonogram odbioru odpadów, biorąc pod uwagę ilość i wielkość pojemników do zbierania odpadów, a tam gdzie konieczne, należy zwiększyć częstotliwość odbioru odpadów. c Szczegółowy harmonogram odbioru odpadów zmieszanych, opracuje przedsiębiorca odbierający odpady, biorąc pod uwagę wielkość pojemników oraz wymaganą częstotliwość odbierania odpadów. d Harmonogram należy tak opracować by odbiór odpadów następował poza dniami wolnymi od pracy niedziele i święta, przy czym odbiór odpadów powinien odbywać się dla danej nieruchomości zawsze w ten sam dzień tygodnia np. poniedziałek. W przypadku, gdy wyznaczony dzień tygodnia lub miesiąca przypada na dzień wolny od pracy, wykonawca odbierze odpady w następnym dniu, następującym po dniu wolnym. e Harmonogram powinien być tak skonstruowany by odbiór odpadów był regularny i powtarzalny, co ułatwi mieszkańcom przygotowanie i wystawianie odpadów do odbioru. f Harmonogram należy przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia na 10 dni przed rozpoczęciem usługi. g Harmonogram zostanie podany do wiadomości mieszkańcom, poprzez umieszczenie na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Gminy i wszystkich sołectw, a także na stronie internetowej wykonawcy do dnia 24 czerwca 2013r. Nadto wykonawca dostarczy w formie pisemnej np. ulotka harmonogram właścicielom nieruchomości do dnia 1 lipca 2013r. h Wykonawca przekaże harmonogram odbierania odpadów komunalnych w ciągu tygodnia dla nowych nieruchomości ujętych w bazie danych. i W przypadku nieprzewidzialnych okoliczności np. siła wyższa, za zgodą Zamawiającego, wykonawca może dokonać okresowej zmiany harmonogramu odbierania odpadów komunalnych, dokonując powiadomienia zgodnie z zasadami opisanymi w ust. 8 Standardy sanitarne oraz ochrony środowiska dotyczące wykonywania zamówienia a Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, uchwały Nr 110 XIX 2012 Rady Gminy Jabłoń z dnia 27 grudnia 2012r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jabłoń. b Wykonawca będzie tak prowadził usługi odbioru odpadów by nie dochodziło do wysypywania odpadów podczas przemieszczania pojemników do samochodu i załadunku odpadów. Wykonawca uprzątnie odpady, które zostały wysypane. c Wykonawca uprzątnie i odbierze odpady umieszczone poza pojemnikiem. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia oraz sposób potwierdzania realizacji usługi i jej rozliczania. 1. W ramach dokumentowania usług odbioru i zagospodarowania odpadów z nieruchomości zamieszkałych objętych niniejszym zamówieniem oraz w związku z wymogami w zakresie sprawozdawczości określonymi w Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do: 1 przekazywania Zamawiającemu w sposób ciągły z wykorzystaniem transmisji danych poprzez technologię GPRS ewidencjonowanych danych dotyczących realizowanych odbiorów w formie elektronicznej z informacjami o dacie i godzinie realizacji odbioru odpadów, rodzaju odbieranych odpadów, rzeczywistego przebiegu trasy pojazdu, czasie i miejscu przekazania odebranych odpadów, 2 ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze samochodowej w miejscu przekazania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości celem ich dalszego zagospodarowania, 3 przechowywania dokumentów potwierdzających ważenie, o którym mowa w ppkt. 4 oraz zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie w trybie określonym umową, 4 bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości w ramach realizacji umowy z Zamawiającym, zgodnie z przepisami prawa, 5. sporządzania i przekazywanie Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej w terminie 14 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego miesięcznych/kwartalnych sprawozdań zawierających informacje o a. masie poszczególnych rodzajów odebranych w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania; b. masie poszczególnych rodzajów odebranych w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane, c. osiągniętym poziomie recyklingu, przygotowania do ponownego użycia odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, d. liczbie punktów wywozowych, z których zostały odebrane odpady komunalne w ramach realizacji umowy, e. wskazanie punktów wywozowych w których właściciele zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem. f. Wykaz reklamacji i sposób ich wykonania. 6. Sprawozdanie należy złożyć odrębnie dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy przedmiot zamówienia i odrębnie dla pozostałych nieruchomości, od których wykonawca poza przedmiotem umowy odbiera odpady komunalne na terenie Gminy Jabłoń. a. W sprawozdaniu dotyczącym nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy przedmiot zamówienia należy zastosować wzór do obliczenia poziomów recyklingu zgodnie z par. 3 ust 1 pkt 1. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. Wzór sprawozdania opisano w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. c. W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. d. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach. 2. Rozliczanie usługi odbywa się w cyklu kwartalnym na podstawie łącznej masy odpadów komunalnych zmieszanych oraz masy odpadów odebranych selektywnie od właścicieli nieruchomości. 3. Podstawą określenia masy dla celów rozliczenia jest zbiorcze zestawienie ważeń sporządzonych dla potrzeb dokumentowania przekazania i zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Wykonawca przedstawia zestawienie, o którym mowa w pkt. 3 w podziale na odpady zmieszane i segregowane..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych), wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust 6 PZP, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Parczewie O/Jabłoń Nr rachunku 69 8042 0006 0391 8920 2000 0010. 2. Oryginał wadium w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 31.05.2013r. do godz. 10.00 (w przypadku wpłaty przelewem liczy się data wpływu na konto Zamawiającego). 4. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 6, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca spełni, jeżeli będzie posiadał wymagane prawem uprawnie?nia do wykonywania przedmiotu zamówienia tj.: a)Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komu-nalnych od właścicieli nieruchomości wydany przez Wójta Gminy Jabłoń.(art. 9 b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r (Dz.U. 1996 nr 132 poz. 622 z późn. zm.) b)wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska c)Zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwego starostę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu skła?dania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże się odbiorem od?padów komunalnych w łącznej ilości min. 2400 Mg na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły i przekazaniem tych odpadów do uprawnionego podmiotu przez okres minimum 12 miesięcy oraz wykaże, że usługi odbioru nieczystości wykonywał lub wykonuje należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował minimum: a)jednym pojazdem specjalistycznym - bezpylnym, przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych o min. kubaturze 10 m3 b)jednym pojazdem skrzyniowym o ładowności minimalnej 3,5 Mg

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony i posiada aktualną, opłaconą polisę ubezpieczeniową ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty przetargowej (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Dowód wpłacenia wadium - w oryginale. 3.Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, b) Ustawowa zmiany stawki podatku VAT, c) Konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na Wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, d) Zmiana częstotliwości odbioru odpadów e) Zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Jabłoń f) Wystąpienia innych okoliczności nieprzewidzianych w dniu zawarcia umowy a mających wpływ na prawidłowe wykonanie zadania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablon.bip.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłoń ul. Augusta Zamoyskiego 27 21-205 Jabłoń pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jabłoń ul. Augusta Zamoyskiego 27 21-205 Jabłoń pok. nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.