Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-12
Łódź: Usługi inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej nieruchomości
Numer ogłoszenia: 224942 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6847601, faks 42 6847576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschod.com3.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na opracowaniu dokumentacji- inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej w 18 nieruchomościach w Łodzi w podziale na V części (5 zadań):CZĘŚĆ I - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI INNYCH NIŻ MIESZKALNE ILOŚĆ SZT. 2 KUBATURA 7 310,00m3:Felińskiego 9 - 4677,00m3, Felińskiego 9a - 2624,00 m3.CZĘŚĆ II - INWENTARYZACJE-ODTWORZENIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ DLA NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH ILOŚĆ SZT. 3 KUBATURA 31 145,20 m3:Wyższa 39 - 13 689,00m3, Zapolskiej 72a - 5 186,20m3, Anczyca 5 - 12 261,00m3. CZĘŚĆ III - INWENTARYZACJE-ODTWORZENIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ DLA NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH ILOŚĆ SZT. 5 KUBATURA 39 425,00 m3:Bałuckiego 18 - 4 924,00 m3, Broniewskiego 54 - 7 349,00m3, Broniewskiego 99 - 9 764,00m3,Dąbrowskiego 71/73 - 9 605,00m3, Ejsmonda 4 - 7 783,00m3. CZĘŚĆ IV -INWENTARYZACJE-ODTWORZENIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ DLA NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH ILOŚĆ SZT. 4 KUBATURA 45 216,00m3:Felińskiego 12 - 4 924,00m3, Nałkowskiej 7 - 14 550,00m3, Nałkowskiej 9-14 550,00m3, Felińskiego10 - 11 192,00m3.CZĘŚĆ V - INWENTARYZACJE-ODTWORZENIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ DLA NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH ILOŚĆ SZT. 4 KUBATURA 50 542,00 m3:Kadłubka 11/19 - 16 263,00m3, Nałkowskiej 7a - 7 349,00m3,Staffa 8 - 14 669,00m3,Śmigłego Rydza 84 - 12 261,00m3. 2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji-inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie: a)wykonania planów sytuacyjnych terenu, na którym usytuowane są obiekty, b)wykonania pomiarów inwentaryzacyjnych z natury, c)wykonania opisu technicznego budynku z uwzględnieniem jego konstrukcji, elementów wykończeniowych i instalacji, d)wykonania rzutów poszczególnych kondygnacji i przekroju pionowego obiektu, e)wykonania zestawienia powierzchni: - poszczególnych lokali, - pomieszczeń przynależnych, - części wspólnych nieruchomości, f) określenia udziałów lokali mieszkalnych i lokali o przeznaczeniu innym niż mieszkalne w powierzchni wspólnej nieruchomości, g)wydania opinii-oświadczenia o samodzielności lokali mieszkalnych i innych niż mieszkalnych. 3. Usługi w zakresie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej należy wykonać zgodnie z: a)Specyfikacją techniczną określającą szczegółowo przedmiot zamówienia stanowiącą zał. nr 6 do niniejszej SIWZ, b)wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych rozporządzeniach. 4. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a)prowadzenia usługi pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających stosowne uprawnienia budowlane, b)okresu gwarancyjnego na wykonane usługi - min. 30 miesięcy, od daty odbioru usługi potwierdzonej protokołem zdawczo- odbiorczym dokumentacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a)posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawcy winni wykazać w zależności od dowolnie wybranych części, na które składają ofertę, posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wyszczególnienie w zał. nr 2 do SIWZ wykonanych lub wykonywanych usług o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- dla części dot. inwentaryzacji architektoniczno - budowanej, co najmniej czterech (4) inwentaryzacji architektoniczno - budowlanych, albo czterech (4) dokumentacji projektowych budynków,- dla części dot. inwentaryzacji w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych, co najmniej czterech (4) inwentaryzacji branżowych, albo czterech (4) dokumentacji projektowych budynków w tym zakresie - dla części dot. inwentaryzacji w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, co najmniej czterech (4) inwentaryzacji instalacji elektrycznej, albo czterech (4) dokumentacji projektowych budynków w tym zakresie,wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;Wykonawcy winni wykazać w zał. nr 3 do SIWZ osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr156, poz.1118 z późn. zm.), w szczególności: - dla części dot. inwentaryzacji architektoniczno - budowanej, osobę odpowiedzialną za świadczenie usług w tym zakresie, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej, lub konstrukcyjno budowlanej uprawniające do projektowania, oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa,- dla części dot. inwentaryzacji w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych, osobę odpowiedzialną za świadczenie usług w tym zakresie, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych, oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,- dla części dot. inwentaryzacji w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych , osobę odpowiedzialną za świadczenie usług w tym zakresie, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i załączeniem tych dokumentów (uprawnień i aktualnych zaświadczeń). W przypadku kiedy wymienione osoby nie są pracownikami Wykonawcy winne być załączone oświadczenia tych osób, że będą w dyspozycji Wykonawcy przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
dokumentu - oświadczenia, dotyczącego w szczególności:zakresu dostepnych Wykonawcy zasobu innego podmiotu.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
nie dotyczy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschod.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AN Łódź-Górna Wschód, Łódź u. Lubelska 9/11 pok.4 w cenie 20,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: AN Łódź-Górna Wschód, Łódź u. Lubelska 9/11 pok.4 w cenie 20,00 zł.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż Klimatyzatora, Wydajność chłodzenia/grzania: 3,5 kW / 4,0 kW, Materiały: przewody chłodnicze do 12 mb, przewody sterujące między jednostkami, odprowadzenie skroplin, podstawy jednostek, Instalacja wraz z materiałem, gwarancja minimum 60 miesięcy
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- SZP.281.30.2024 Dostawa pieluch dla dzieci i dorosłych dla Instytutu "CZMP"
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Andrespol w gminie Andrespol, Powiat Łódzki Wschodni"
- ZP/12/2024 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej i instalacyjnej 3 budynków wspólnotowych i 4 budynków pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w podziale na 7 części
- Opracowanie dokum. projekt. na dobud. przewodów wentyl. grawit. wraz z wykonaniem inwent. istniejących przewod. wentyl.-komin. w budynk. mieszkal. gminy oraz w mieszk. gminy w budynk. wspólnot.
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla inwestycji: "Przebudowa i rozbudowa budynku Starego Szpitala w Nowym Targu wraz z zagospodarowaniem terenu dla Akademii Nauk Stosowanych w NT"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę konstrukcji dachu w budynku gminy i budynku mieszkalno-użytkowym wraz z inwentaryzacją części budynków
- Usługa wykonania inwentaryzacji budynku Szpitala Powiatowego im. Marii Skłodowskiej-Curie o powierzchni 10 300 m2 położonego w Skarżysku - Kamiennej przy ul. Szpitalnej 1
- Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
więcej: Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.