eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynku ZUS w Szczecinie przy ul. Citroena oraz terenu przyległego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-22

Szczecin: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynku ZUS w Szczecinie przy ul. Citroena oraz terenu przyległego.
Numer ogłoszenia: 224787 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198434 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 4596207, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynku ZUS w Szczecinie przy ul. Citroena oraz terenu przyległego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu czystości budynku usługowego przy ul. Citroena w Szczecinie oraz terenu przyległego - w terminie od otrzymania od Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia wykonywania umowy, nie wcześniej jednak niż od 06.08.2011r. do 05.05.2012 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu, wartości oraz terminu realizacji umowy w przypadku zmian organizacyjnych Oddziału ZUS lub nieoddania obiektu przy ul. Citroena, do użytku, w terminie 06.08.2011r. Wezwanie Wykonawcy do rozpoczęcia wykonywania umowy zależne jest od uzyskania stosownych zezwoleń na eksploatację i użytkowanie nieruchomości przy ul. Citroena w Szczecinie. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: a)świadczenia usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu czystości następującej nieruchomości ZUS: - budynku usługowego przy ul. Citroena w Szczecinie - 7.976,77m2 - terenu przyległego do budynku usługowego - 5.419,10 m2. b)dokonywania sprzątania po wykonanych pracach remontowych w ramach przysługującego wynagrodzenia. Powierzchnia wyłączona tymczasowo ze sprzątania na czas remontu nie będzie pomniejszana przez Zamawiającego z wynagrodzenia miesięcznego. c)dokonywania sprzątania środkami czystości Wykonawcy. d)dostarczania na bieżąco środków czystości w postaci papieru toaletowego, ręczników papierowych, jednorazowych wkładów z mydłem w pianie, kostek wc oraz worków na śmieci. e)dostarczania środków czystości, które winny być najwyższej jakości oraz: .być dopuszczone do stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych do stałego pobytu ludzi, .posiadać stosowne pozwolenia Ministra Zdrowia (w przypadku środków myjąco - dezynfekujących), .posiadać stosowne karty charakterystyk i karty technologiczne produktów. A.Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości w następujących nieruchomościach ZUS: 1.budynek usługowy przy ul. Citroena w Szczecinie - 7.976,77 m2, w tym: a)część biurowa + archiwum (4.721,27 m2 ) b)komunikacja wewnętrzna - korytarze, klatki schodowe, przedsionki dźwigów, dźwigi (2.027,52 m2) c)pomieszczenia socjalne (257,83 m2 ) d)toalety (212,45 m2) e)pomieszczenia magazynowe, techniczne i gospodarcze (546,35m2) f)garaże (211,35 m2) oraz g)okna i naświetla (1.300,00m2) h)oszklone drzwi korytarzowe (342,00m2 ) 2.teren zewnętrzny obsługiwanej nieruchomości - 5.419,1 m2, w tym: a)pieszojezdnie (1.670,80 m2 ) b)parkingi (1.476,20 m2 ) c)chodniki (278,30 m2 ) d)powierzchnia biologicznie czynna (1812,20 m2 ) e)zabudowa osłony śmietnikowej (8,60 m2 ) f)odcinek chodnika przy ul. Citroena przyległy do posesji Oddziału ZUS - (173,00 m2) B.Zakres prac obejmuje następujące czynności: Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem, iż: - w pokojach biurowych i archiwum występują wykładziny PCV, podłoga winylowa, gres, - na korytarzach, hollach, klatkach schodowych i dźwigach występują wykładziny PCV, gres, - w toaletach i pomieszczeniach socjalnych występuje gres, - w piwnicach - gres USŁUGI SPRZĄTANIA TRADYCYJNEGO 1.Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku przy sprzątaniu codziennym: 1.1 Czyszczenie, konserwacja, zamiatanie i mycie na mokro powierzchni podłogowych w pokojach biurowych oraz w korytarzach, hollach i na klatkach schodowych, 1.2 mycie przeszklonych drzwi na korytarzach, 1.3 mycie podestów i poręczy na klatkach schodowych, 1.4 czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, a także parapetów, pulpitów, przepierzeń, listew ściennych, drzwi, kaloryferów, telefonów, grzejników, włączników światła itp. 1.5 opróżnianie i czyszczenie koszów i pojemników na odpadki oraz popielniczek, a także wymiana worków w pojemnikach na śmieci, wymiana worków w miarę potrzeb. Worki do pojemników na śmieci zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie, 1.6 wynoszenie śmieci do pojemników w tym celu przeznaczonych, 1.7 utrzymanie czystości toalet: mycie z dezynfekcją podłóg, mycie i czyszczenie: urządzeń sanitarnych, glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących, Wykonawca uzupełnia w toaletach papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło w płynie. Środki higieniczne do sanitariatów zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie, 1.8 na bieżąco zaopatrzenie pomieszczeń sanitarnych w środki czystości, 1.9 czyszczenie wycieraczek i usuwane piasku, 1.10 zmywanie schodów wejściowych do budynku ZUS, 1.11 sprzątanie kabin wind z myciem wykładziny, ścian bocznych itp. 1.12 codzienne zbieranie papierów i innych zanieczyszczeń z miejsc parkingowych, w tym na poziomie -1 oraz na terenie przyległym, 1.13 zgłaszanie upoważnionemu pracownikowi Oddziału wszelkich uwag o usterkach wymagających napraw, których Wykonawca nie jest w stanie usunąć. 2.Zakres prac wykonywanych raz w tygodniu: 2.1 pokrywanie odpowiednimi powłokami (przeciwpoślizgowymi) i polerowanie powierzchni podłogowych zmywalnych na korytarzach, hollach, na klatkach schodowych (częstotliwość powinna zapewniać nienaganną czystość i wygląd podłóg i posadzek), 2.2 zamiatanie powierzchni garażowych i miejsc parkingowych pod budynkiem (w tym usuwanie plam po olejach), 3.Zakres prac wykonywanych według potrzeb i cyklicznie: 3.1 usuwanie pajęczyn oraz kurzu ze ścian, sufitów i lamp, sztucznych roślin i kwiatów, 3.2 czyszczenie i konserwacja poręczy na klatkach schodowych, 3.3 w budynku ZUS czyszczenie na mokro tapicerki i krzeseł, foteli oraz konserwacja mebli biurowych skórzanych - dwa razy w okresie obowiązywania umowy, (na wyposażeniu budynku Oddziału przy ul. Citroena znajduje się ok. 900 krzeseł / foteli tapicerowanych); 3.4 usuwanie kurzu i śmieci w pomieszczeniach magazynowych na poziomie -1 jeden raz w miesiącu, 3.5 sprzątanie przy pomocy urządzeń mechanicznych powierzchni parkowania i ruchu - trzy razy w okresie obowiązywania umowy. USŁUGI MYCIA OKIEN i NAŚWIETLEŃ 4.Usługi wykonywane cyklicznie: 4.1 dwustronne mycie okien (szyb, ram okiennych i parapetów od wewnątrz i z zewnątrz) i świetlików wewnątrz i na zewnątrz budynku (technika mycia okien powinna być dostosowana do okien PCV) - dwa razy w okresie obowiązywania umowy. USŁUGI OCZYSZCZANIA CHODNIKÓW, PLACÓW I INNYCH TERENÓW 5.Porządkowanie terenu przyległego do obiektów ZUS obejmujące m.in.: 5.1 zamiatanie chodników, wejść, przejazdów i innych powierzchni utwardzonych, 5.2 zbieranie papierów i innych zanieczyszczeń, w tym z terenów zielonych, 5.3 porządkowanie śmietników, 5.4 usuwanie opadłego listowia, zielska, w tym likwidację przerostów chwastów oraz traw znajdujących się na powierzchni chodników i przy krawężnikach 5.5 posypywanie piaskiem lub innym skutecznym środkiem, nie zawierającym chemikaliów, chodników i podjazdów na terenie przyległym do obiektu w okresie zimowym (środki zabezpiecza Wykonawca) , 5.6 podczas opadów śniegu natychmiastowe przystąpienie do usuwania śniegu oraz usuwanie oblodzenia z terenów przyległych do budynku (chodniki, parkingi, drogi dojazdowe, schody itp.) 5.7 sukcesywne wywożenie śniegu i lodu na zewnątrz poza obręb posesji na właściwe składowisko, 5.8 mycie i konserwacja murków i wykończeń z ceramiki budowlanej na terenie posesji - raz w okresie obowiązywania umowy, 5.9 usuwanie graffiti, 5.10 sprzątanie (zamiatanie) terenu przyległego do budynku (chodniki, drogi dojazdowe, parkingi) - raz w tygodniu, 5.11 koszenie trawy, docinanie krzewów i podlewanie terenów zielonych na terenie przyległym do budynku - wg potrzeb, 5.12 udrażnianie kanałów i koryt odprowadzających wodę deszczową na terenie posesji - dwa razy w okresie obowiązywania umowy. INNE 6.Zapewnienie serwisu dziennego dla potrzeb Oddziału ZUS obejmującego zapewnienie czystości w godzinach urzędowania oraz sprzątanie pokoi biurowych, pomieszczeń socjalnych i toalet, o których mowa w pkt. A ppkt 1 lit. a),c),d). Do zadań serwisu należy także utrzymanie porządku i czystości w godzinach pracy na klatce schodowej, windach, holu wejściowym, korytarzach itp. 7.Wykonawca ma obowiązek dokonywania sprzątania po wykonywanych pracach remontowych (mycie okien, usuwanie pyłu i kurzu z szaf, biurek, stolików, urządzeń biurowych oraz umycie powierzchni podłóg i ścian ) bez dodatkowego wynagrodzenia. Powierzchnia wyłączona tymczasowo ze sprzątania na czas remontu nie będzie pomniejszona przez Zamawiającego z wynagrodzenia miesięcznego. 8.Utrzymanie w czystości terenów przyległych do obiektu, w tym odśnieżanie dotyczy również dni wolnych od pracy jak soboty, niedziele i święta. 9.Pomieszczenia biurowe są sprzątane 5 dni w tygodniu, natomiast utrzymanie czystości oraz usuwanie oblodzenia i śniegu z terenu przyległego do budynku ZUS - 7 dni w tygodniu. Wykonanie powyższych czynności wyszczególnionych w pkt 3 (lit. B), powinno być potwierdzone protokołem wykonania prac stanowiącym załącznik do wzoru umowy oraz odnotowane w rejestrze prac wykonywanych cyklicznie, do którego prowadzenia zobowiązany jest Wykonawca. Orientacyjny zakres środków czystości oraz worków do pojemników na śmieci wymaganych od Wykonawcy w okresie realizacji umowy. C.ŚRODKI CZYSTOŚCI Wykonawca w okresie trwania umowy zapewni na bieżąco dla pracowników Oddziału ZUS i klientów środki czystości oraz worki do pojemników na śmieci, w wymienionym obiekcie, o poniższych parametrach: a)papier toaletowy jednowarstwowy, typu Jumbo, duży, szary, średnica 18,5 - 19 cm, dł. Min 240 m, szer. Min. 9 cm, średnica tulejki 6 cm, gram. 27-34 g/m2, łatwo rozpuszczający w kontaktach z wodą, 1 op./12 rolek, b)pojedyncze ręczniki papierowe składane w Z, szare, gofrowane, jednowarstwowe, wodotrwałe z makulatury (żywicowane w celu podniesienia wytrzymałości ręcznika w stanie mokrym), gramatura min. 40g/m2. Wymiar listka w stanie rozłożonym: długość 25 cm, szerokość 23 cm (tolerancja wymiarów: + / - 0,5 cm), opakowanie (karton): 4.000 szt., do pojemników typu Merida; c)jednorazowe wkłady z mydłem w pianie o pojemności 880 ml i właściwościach myjąco - pielęgnacyjnych zawierających pochodne lanoliny i inne substancje zapobiegające wysuszaniu skóry. Mydło powinno posiadać ładny zapach, do dozowników typu Merida; d)kostki wc w koszyczkach, czyszczące, antybakteryjne, odświeżające; e)worki 35 l / 50 szt. HDPE, f)worki 60 l / 20 szt. LDPE, g)worki 120 l / 10 szt. LDPE w okresie trwania umowy. D.Warunki realizacji: 1)Wykonawca będzie świadczył usługi za pomocą środków myjąco - czyszczących, urządzeń i sprzętu technicznego będącego w posiadaniu Wykonawcy; 2)Wykonawca dostarcza w ramach wynagrodzenia: a)ręczniki papierowe, papier toaletowy, jednorazowe wkłady z mydłem w pianie, worki na śmieci i kostki wc posiadające odpowiednio karty charakterystyki, Wpis do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach Wprowadzonych do Obrotu, oraz karty technologiczne produktów w przypadku papieru toaletowego i ręczników; oraz b)inne środki czystości i higieniczne niezbędne do wykonania umowy, które muszą: .być dopuszczone do stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych do stałego pobytu ludzi, .posiadać stosowne pozwolenia Ministra Zdrowia (w przypadku środków myjąco - dezynfekujących), .posiadać stosowne karty charakterystyki i karty technologiczne produktów. 3)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do przedłożenia na każde wezwanie Zamawiającego karty charakterystyki lub Wpis do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach Wprowadzonych do Obrotu dla mydła i wszystkich pozostałych środ-ków przy pomocy których będzie realizowany przedmiot umowy w trakcie realizacji umowy 4)Usługa czyszczenia okien jest możliwa z podłogi. tj. do wysokości 3 m. 5)Koszty związane z wywożeniem śniegu i lodu na właściwe składowiska poza obręb posesji obiektu ZUS, leżą po stronie Wykonawcy. 6)Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie przeznaczone do przechowywania środków / sprzętu niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy. 7)Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace w sposób nie powodujący zakłóceń w rytmie pracy Zamawiającego. 8)Zamawiający pracuje w dniach od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt państwowych, niedziel oraz innych dni ustalanych przez Prezesa ZUS. 9)W przypadku zmian organizacyjnych, które spowodują zmniejszenie sprzątanej powierzchni wynagrodzenie za wykonanie usługi sprzątania może ulec zmniejszeniu w oparciu o obowiązującą stawkę za 1 m2 sprzątanej powierzchni odpowiednio do faktycznie sprzątanej powierzchni. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący rozdział SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 39.83.12.00 - Detergenty 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A., Ul. Janickiego 20 B, 60-542 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 258226,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21083,95

  • Oferta z najniższą ceną: 21083,95 / Oferta z najwyższą ceną: 32100,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.