eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Przetarg - zakup i dostawa sprzętów służących jako pomoce dydaktyczne do pracowni szkolnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Włodawa: Przetarg - zakup i dostawa sprzętów służących jako pomoce dydaktyczne do pracowni szkolnych
Numer ogłoszenia: 224559 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych nr 1 i II Liceum Ogólnokształcące , ul. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego 24, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 0-82 5721488, faks 0-82 5721488.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2lo.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg - zakup i dostawa sprzętów służących jako pomoce dydaktyczne do pracowni szkolnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętów służących jako pomoce dydaktyczne do pracowni szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie. Zamówienie składa się z ośmiu części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć, sześć, siedem lub osiem części. Część I - sprzęt do pracowni gastronomicznej Część II - sprzęt do pracowni budownictwa Część III - sprzęt do pracowni pojazdów samochodowych/mechanizacji (elektryka, elektromechanika) Część IV - sprzęt do pracowni pojazdów samochodowych/mechanizacji (warsztat samochodowy) Część V - sprzęt do pracowni hotelarskiej Część VI - sprzęt fotograficzny Część VII - urządzenia komputerowe Część VIII - programy komputerowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2, 42.21.40.00-9, 39.16.21.00-6, 43.80.00.00-1, 43.30.00.00-6, 43.41.30.00-1, 31.70.00.00-3, 30.21.00.00-4, 30.20.00.00-1, 38.65.00.00-6, 48.90.00.00-7, 38.30.00.00-8, 39.16.21.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2lo.wlodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie, ul. Modrzewskiego 24, 22-200 Włodawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie, ul. Modrzewskiego 24, 22-200 Włodawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu pt. Szansa na karierę zawodową. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt do pracowni gastronomicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do pracowni gastronomicznej. W skład zamówienia wchodzi zakup i dostawa m.in. płyta grillowa, naleśnikarka pojedyncza, mikser uniwersalny, naświetlarka do jaj, waga, gofrownica, piecyk konwekcyjny cukierniczo-piekarski elektryczny i inne. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.71.00.00-2, 42.21.40.00-9, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt do pracowni budownictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do pracowni budownictwa. W skład zamówienia wchodzi zakup i dostawa m.in.: wiertarka udarowa, szlifierka kątowa, podnośnik do płyt gipsowo-kartonowej, ubijak, poziomica laserowa,niwelator laserowy i inne. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 43.80.00.00-1, 43.30.00.00-6, 43.41.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt do pracowni pojazdów samochodowych/mechanizacji (elektryka, elektromechanika).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do pracowni pojazdów samochodowych/mechanizacji (elektryka, elektromechanika). W skład zamówienia wchodzi zakup i dostawa m.in.: multimetr uniwersalny, miernik rezystancji izolacji, autotransformator laboratoryjny, oscyloskop cyfrowy, watomierz cyfrowy, silnik pierścieniowy i inne. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 31.70.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt do pracowni pojazdów samochodowych/mechanizacji ( warsztat samochodowy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do pracowni pojazdów samochodowych/mechanizacji ( warsztat samochodowy). W skład zamówienia wchodzi zakup i dostawa m.in.: komplet ATS montażownica, podnośnik dwukolumnowy, zestaw do ustawiania zbieżności laser, plazma+spawarka+Tig, przedłużacz bębnowy. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt do pracowni hotelarskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do pracowni hotelarskiej. W skład zamówienia wchodzi zakup i dostawa m.in.: wózek room-service, wózek kelnerski Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzęt fotograficzny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu fotograficznego. W skład zamówienia wchodzi zakup i dostawa m.in.: kamera , adapter Kart SD, karta 32GB, aparat fotograficzny cyfrowy. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: urządzenia komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń komputerowych. W skład zamówienia wchodzi zakup i dostawa m.in. projektor, ekran ręczny na trójnogu , urządzenie wielofunkcyjne, laptop, drukarka, tablica interaktywna i inne. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: programy komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa programów komputerowych. W skład zamówienia wchodzi zakup i dostawa m.in. program do kosztorysowania, oprogramowanie recepcyjne. Szczegółowy wykaz sprzętu wraz z jego parametrami technicznymi zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.