Krosno Odrzańskie: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP. NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA POKRYCIA DACHÓW W BUDYNKACH NR 126, 128, 266, 306, 352 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM. SPRAWA NR 57/PN/2013.
Numer ogłoszenia: 224218 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5286 , ul. Piastów 7, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3672 404, faks 68 3672 556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP. NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA POKRYCIA DACHÓW W BUDYNKACH NR 126, 128, 266, 306, 352 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM. SPRAWA NR 57/PN/2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części: Część 1 - budynek nr 126 Część 2- budynek nr 128 Część 3 - budynek nr 266 Część 4 - budynek nr 306 Cześć 5 - budynek nr 352 Zakres robót i usług do realizacji: W zakres przewidzianych do wykonania prac wchodzi : - demontaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, z blachy ocynkowanej - rozbiórka pokrycia z papy asfaltowej - dwukrotne krycie dachu papą termozgrzewalną - przemurowanie kominów - uzupełnienie tynków kominów i ścian - montaż obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych - montaż drabiny zewnętrznej z kabłąkami - wymiana wsporników instalacji odgromowej - wymiana przewodów instalacji odgromowej - pomiar skuteczności instalacji odgromowej - wywóz i utylizacja papy i gruzu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz załącznik nr 2 - Przedmiar robót dla pięciu części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.31.23.11-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1). O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2). W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie że posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca oświadczy, że zatrudni Kierownika robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami tj. o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, posiadającego ważne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2). W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie że posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca oświadczy, że zatrudni Kierownika robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami tj. o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, posiadającego ważne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3) Formularz ofertowy dla części 1- załącznik nr 5 A do SIWZ. 4) Formularz ofertowy dla części 2- załącznik nr 5 B do SIWZ. 5) Formularz ofertowy dla części 3- załącznik nr 5 C do SIWZ. 6) Formularz ofertowy dla części 4- załącznik nr 5 D do SIWZ. 7) Formularz ofertowy dla części 5- załącznik nr 5 E do SIWZ. 8) Oświadczenie w przedmiocie wskazania usług powierzonych podwykonawcom załącznik nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści: 1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp., 2) zmiana terminu umownego - tylko w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ . Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania i którego oferta okaże się najkorzystniejsza. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy, której treść wykonawcy otrzymują jako załącznik do niniejszej SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5286
ul. Obrońców Stalingradu 10;
66 - 600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5286 ul. Obrońców Stalingradu 10; 66 - 600 Krosno Odrzańskie Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP. NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA POKRYCIA DACHÓW W BUDYNKACH NR 126.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót i usług do realizacji: W zakres przewidzianych do wykonania prac wchodzi : - demontaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, z blachy ocynkowanej - rozbiórka pokrycia z papy asfaltowej - dwukrotne krycie dachu papą termozgrzewalną - przemurowanie kominów - uzupełnienie tynków kominów i ścian - montaż obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych - montaż drabiny zewnętrznej z kabłąkami - wymiana wsporników instalacji odgromowej - wymiana przewodów instalacji odgromowej - pomiar skuteczności instalacji odgromowej - wywóz i utylizacja papy i gruzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.31.23.11-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP. NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA POKRYCIA DACHÓW W BUDYNKU NR 128.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót i usług do realizacji: W zakres przewidzianych do wykonania prac wchodzi : - demontaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, z blachy ocynkowanej - rozbiórka pokrycia z papy asfaltowej - dwukrotne krycie dachu papą termozgrzewalną - przemurowanie kominów - uzupełnienie tynków kominów i ścian - montaż obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych - montaż drabiny zewnętrznej z kabłąkami - wymiana wsporników instalacji odgromowej - wymiana przewodów instalacji odgromowej - pomiar skuteczności instalacji odgromowej - wywóz i utylizacja papy i gruzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.31.23.11-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP. NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA POKRYCIA DACHU W BUDYNKU NR 266.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót i usług do realizacji: W zakres przewidzianych do wykonania prac wchodzi : - demontaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, z blachy ocynkowanej - rozbiórka pokrycia z papy asfaltowej - dwukrotne krycie dachu papą termozgrzewalną - przemurowanie kominów - uzupełnienie tynków kominów i ścian - montaż obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych - montaż drabiny zewnętrznej z kabłąkami - wymiana wsporników instalacji odgromowej - wymiana przewodów instalacji odgromowej - pomiar skuteczności instalacji odgromowej - wywóz i utylizacja papy i gruzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.31.23.11-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP. NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA POKRYCIA DACHU W BUDYNKU NR 306.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót i usług do realizacji: W zakres przewidzianych do wykonania prac wchodzi : - demontaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, z blachy ocynkowanej - rozbiórka pokrycia z papy asfaltowej - dwukrotne krycie dachu papą termozgrzewalną - przemurowanie kominów - uzupełnienie tynków kominów i ścian - montaż obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych - montaż drabiny zewnętrznej z kabłąkami - wymiana wsporników instalacji odgromowej - wymiana przewodów instalacji odgromowej - pomiar skuteczności instalacji odgromowej - wywóz i utylizacja papy i gruzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.31.23.11-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP. NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA POKRYCIA DACHU W BUDYNKU NR 352.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót i usług do realizacji: W zakres przewidzianych do wykonania prac wchodzi : - demontaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, z blachy ocynkowanej - rozbiórka pokrycia z papy asfaltowej - dwukrotne krycie dachu papą termozgrzewalną - przemurowanie kominów - uzupełnienie tynków kominów i ścian - montaż obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych - montaż drabiny zewnętrznej z kabłąkami - wymiana wsporników instalacji odgromowej - wymiana przewodów instalacji odgromowej - pomiar skuteczności instalacji odgromowej - wywóz i utylizacja papy i gruzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.31.23.11-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Sporządzenie dokumentacji projektowo - technicznej dla zadań: 1.Przebudowa drogi powiatowej nr 3102F - ul. Piastów w Krośnie Odrzańskim; 2.Remont drogi powiatowej nr 2603F - ul. Cmentarna w Gubinie
- Zakup i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw położonych na terenie Gminy Krosno Odrzańskie
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
- "Remont elewacji budynku nr. 3 w m. Krosno Odrzańskie"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- Świadczenie usług Pogotowia Technicznego na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
- Rozbudowa i modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Wsi Kościelnej - zakończenie
- Wykonanie robót budowlanych w sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Wołominie przy ul. Legionów 85 w ramach zadania pn."Modernizacja obiektów sportowych w Zespole Szkół w Wołominie w ramach Programu(...)
- "Remont zabytkowego budynku kamienicy na ul. Północnej 50 w Strzelcach Krajeńskich"
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.