eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Rozbudowa istniejącego budynku strażnicy OSP w Prymusowej Woli - część świetlicowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-27

Sławno: Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Rozbudowa istniejącego budynku strażnicy OSP w Prymusowej Woli - część świetlicowa
Numer ogłoszenia: 223870 - 2012; data zamieszczenia: 27.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171598 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, woj. łódzkie, tel. 044 755-18-50, faks 044 755-18-51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Rozbudowa istniejącego budynku strażnicy OSP w Prymusowej Woli - część świetlicowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego Rozbudowa istniejącego budynku strażnicy OSP w Prymusowej Woli - część świetlicowa Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach Działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI Miejsce realizacji operacji: woj. Łódzkie, powiat opoczyński, gmina Sławno, kod pocztowy: 26 - 332 Sławno, miejscowość Prymusowa Wola, obręb nr 0022, działka nr 81/1. 2. Realizacja operacji w jednym etapie. 3. Zakres robót: Lp. Wyszczególnienie zakresu rzeczowego A Część budowlana 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty ziemne 3. Fundamenty 4. Podłoża pod posadzki i podłogi na parterze 5. Ściany parteru 6. Konstrukcja stropów nad parterem oraz elementy żelbetowe ścian parteru 7. Ściany piętra 8. Konstrukcja stropów nad piętrem oraz elementy żelbetowe ścian piętra 9. Ściany poddasza i kominy 10. Konstrukcja i pokrycie dachu 11. Ścianki działowe 12. Tynki wewnętrzne 13. Stolarka okienna 14. Stolarka i ślusarka drzwiowa 15. Okładziny wewnętrzne ścian 16. Elementy ślusarsko- kowalskie 17. Podłoża, posadzki, podłogi parteru 18. Podłoża posadzki, podłogi piętra i klatek schodowych 19. Malowanie 20. Elewacja 21. Opaska i chodnik 22. Roboty adaptacyjne w części istniejącej 23. Instalacje teletechniczne B Część sanitarna 1. Przyłącze wody 2. Wewnętrzna instalacja wody 3. Przyłącze kanalizacji sanitarnej 4. Wewnętrzna instalacja kanalizacji 5. Instalacja centralnego ogrzewania 6. Kotłownia gazowa 7. Instalacja gazowa wewnętrzna C Część elektryczna 1. Tablica rozdzielcza główna TG do przebudowy 2. Tablica rozdzielcza TR-1 do przebudowy 3. Tablica rozdzielcza TR-2 4. Instalacja elektryczna wewnętrzna 5. Instalacja odgromowa 6. Instalacja elektryczna zasilana systemu oddymiania i usuwania ciepła na klatce schodowej D Wyposażenie obiektu 1. Wyposażenie obiektu 4. Wykaz obowiązków i zakresu czynności związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego Zadania i obowiązki dotyczą kompleksowej obsługi realizacji inwestycji, w tym organizowania, realizacji i koordynacji robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i z przypisanymi im czytelnymi zakresami obowiązków i odpowiedzialności. Pełniący w/w funkcję działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za realizację Inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót. 5. Realizacja zadania inwestycyjnego: 1. Koordynacja wykonania robót, 2.Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, 3.Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonanych prac na budowie oraz sporządzanie i przekazywanie wykonawcom list wad i usterek. 4.Koordynacja działań nadzoru inwestorskiego z odpowiednimi pracownikami ze strony Zamawiającego. 5.Ustalanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych, opracowanie protokołów konieczności wykonania tych robót wraz z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego. 6. Kontrola harmonogramów wykonawców robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno - organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych prac i ostatecznego zakończenia budowy. 7. Przeprowadzanie odbiorów robót zanikających ulegających zakryciu i odbiorów częściowych etapowych, 8. Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcami, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramów wykonawców robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa miejscowego, uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizacje inwestycji, 9. Obecność przy dostarczeniu kompletu świadectw, atestów, oraz innych dokumentów odbioru uzyskanych od wykonawcy 10.Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale Zamawiającego; przygotowywanie dokumentacji odbioru oraz list wad i usterek z terminami ich usunięcia, 11. Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot, 12.Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzoną inwestycją. 6. Kontrola kosztów 1. Analiza harmonogramów płatności wykonawców robót i przedstawienie jej wyników Zamawiającemu, 2. Udział w przygotowywaniu wniosków o płatność 3. Regularne organizowanie spotkań dotyczących kosztów inwestycji...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CANEA INŻYNIERIA I KOMPUTERY Artur Polakowski, Al. Legionów 3/4, 25-035 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21641,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.