eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 12.08.2010 r. Znak sprawyZP/23/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Wrocław: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 12.08.2010 r. Znak sprawy: ZP/23/2009
Numer ogłoszenia: 223849 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 783-13-73, faks (0-71) 362-15-12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dctk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 12.08.2010 r. Znak sprawy: ZP/23/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, opisanych w 8 pakietach, w tym: rękawice lateksowe - niesterylne, rękawcie chirurgiczne - sterylne, rękawice diagnostyczne do procedur przygotowywania i podawania cytostatyków, oprawki okularowe i wymienne osłony ochronne, buty ochronne, roztwór ACD (A) z antygoagulantem, papier do urządzeń medycznych, dreny do pomp, zestaw do pobierania szpiku kostnego, worek transferowy do zbiórki plazmy. Szczegółowe ilości oraz wymagane parametry techniczno - użytkowe określa załącznik nr 1 formularz asortymentowo-cenowy - pakiety od nr 1 do nr 8.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, składający ważną odpowiednią ofertę, oraz: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.1 wymagane jest: a) aby przedmiot prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadał przedmiotowi zamówienia, 2.2 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.2 wymagane jest: posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażającego się tym, że Wykonawca zrealizował z należytą starannością co najmniej trzy zadania polegające na dostarczeniu wyrobów medycznych jednorazowego użytku, o wartości równej lub wyższej od ceny ofertowej brutto. 2.3 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.3 wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej ceny ofertowej brutto. 3. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu i wymaganych przez Zamawiającego w cz. IV niniejszej SIWZ wg zasady spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, -informacja o wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dostawach wyrobów medycznych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością - referencje. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy muszą pozwolić precyzyjnie określić podmiot, który je wystawił oraz datę, z jaka zostały wystawione (nie powinny budzić wątpliwości, że są potwierdzeniem wykonania opisanych w załączniku dostaw). -informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. ceny ofertowej brutto, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 4.1.(pkt.IV SIWZ) - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 4.1 (pkt.IV SIWZ) oraz jej podpisem. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga złożenia: o dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne, w rozumieniu Ustawy o Wyrobach Medycznych, do obrotu i stosowania na terenie RP; niniejsze dokumenty muszą być dołączone do każdego pakietu z wyraźnym zaznaczeniem, numeru pakietu i pozycji której dotyczą, o foldery-katalogi-prospekty w języku polskim potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych zawartych w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz wyraźnie oznaczyć w materiałach informacyjnych potwierdzenie wymaganego parametru). o Deklaracje zgodności potwierdzające zgodność oferowanych rękawic z normami EN-455, EN-374 lub ASTM F1670 i F1671-dotyczy Pakietu nr 2 o Wyniki testów wg ASTM F739 (lub inne równoważne) na brak przenikalności dla minimum 5 powszechnie stosowanych cytostatyków w okresie minimum 6 godz (w przypadku rękawic do przygotowywania) i 3 godz.(w przypadku rękawic do podawania)- dotyczy Pakietu nr 2 o Deklaracje zgodności potwierdzające zgodność oferowanych rękawic z normami EN-455, EN-374 lub ASTM F1670 i F1671-dotyczy Pakietu nr 2 o Wyniki testów wg ASTM F739 (lub inne równoważne) na brak przenikalności dla minimum 5 powszechnie stosowanych cytostatyków w okresie minimum 6 godz (w przypadku rękawic do przygotowywania) i 3 godz.(w przypadku rękawic do podawania)- dotyczy Pakietu nr 2 o próbki: o dotyczy Pakietu nr 1 - poz. 1 -5 - 1 op., poz. 6-10 - 1 para, poz. 11-12 - 1 op. z opisem: Dot. Pakietu Nr ........ poz. ......... Próbki nie podlegają zwrotowi o dotyczy Pakietu nr 2 - poz. 1 -4 - 1 op., z opisem:Dot. Pakietu Nr ........ poz. ......... Próbki nie podlegają zwrotowi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dctk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, w pokoju nr 6 na III piętrze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 11:00, miejsce: ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, w pok. Nr 17 - sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice lateksowe - niesterylne - lekko pudrowane, Rękawice lateksowe - niesterylne - bezpudrowe, Rękawice chirurgiczne - sterylne, lateksowe, lekko pudrowane, Rękawice nitrylowe, Rękawice foliowe,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne do procedur przygotowywania cytostatyków, Rękawice diagnostyczne do procedur podawania cytostatyków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprawki okularowe ochronne-foliowe, Wymienne osłony ochronne-foliowe, Buty ochronne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet n 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roztwór ACD(A) z antykoagulantem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.24.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do EKG, Papier termiczny do spirometru, Papier termoczuły do kardiomonitora, Elektrody do EKG, Motylek, Kapilary - gazometria.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do pomp.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pobierania szpiku kostnego z filtrami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worek transferowy do zbiórki plazmy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.