eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwąZmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na dom pomocy społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu dz. Nr 4/1, obręb Kamińsk Gm. Górowo Iławeckie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Bartoszyce: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na dom pomocy społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu dz. Nr 4/1, obręb Kamińsk Gm. Górowo Iławeckie.
Numer ogłoszenia: 222640 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84071 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Batroszycki, ul. Grota Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89762 17 20, faks 0-89 762 53 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na dom pomocy społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu dz. Nr 4/1, obręb Kamińsk Gm. Górowo Iławeckie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inżyniera kontraktu nad kompleksową realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na dom pomocy społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu dz. Nr 4/1, obręb Kamińsk Gm. Górowo Iławeckie. Do obowiązków wynikających z pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu należy:1.W ramach nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę robót budowlanych:a)sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wybranego wykonawcę robót budowlanych, b)organizowania w porozumieniu z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na placu budowy (raz w miesiącu lub częściej, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego) oraz przygotowywania notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót (sporządzania protokołów spotkań), c)szacowania i weryfikacji robót dodatkowych proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych w zakresie rzeczowym i finansowym,d)sprawowanie nadzoru autorskiego w każdej branży, e)sporządzania protokołów konieczności w przypadku wykonania robót dodatkowych lub zamiennych z uzasadnieniem potrzeby wykonania tych prac oraz wnioskowania do Zamawiającego o ich wykonanie, f)współtworzenia z wykonawcą robót budowlanych harmonogramu finansowego i rzeczowego realizacji zadania oraz śledzenia jego wykonania, g)zatwierdzania przed wbudowaniem materiałów i półwyrobów oraz dokonywania ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm, h)przebywania na placu budowy z częstotliwością dostosowaną do postępu robót budowlanych, (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu) monitorowania realizacji robót budowlanych, sprawdzania kalkulacji oraz kosztorysów powykonawczych i obmiarów, jeśli będą występowały, dostosowania godzin pracy do wykonawcy robót budowlanych, i)nadzorowania wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym, j)egzekwowania od wykonawcy robót budowlanych dokumentacji technicznej na roboty dodatkowe i zamienne, k)sporządzania i przekazywania Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, l)kontroli dokumentów roszczeniowych wykonawcy robót budowlanych, aprobowanie koniecznych zmian na etapie realizacji robót niepowodujących wydłużenia czasu trwania zadania oraz zwiększenia kosztów jego realizacji, m)organizowania, przeprowadzania i dokonania po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego czynności odbiorów częściowych oraz wstępnego i końcowego dla poszczególnych części wykonywanych robót budowlanych od wykonawcy robót budowlanych, a w szczególności:sprawdzenia gotowości do odbioru, przeprowadzenia komisyjnych odbiorów częściowych i wstępnych, przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, n)informowania i uzgadniania z Zamawiającym odstępstw od zakresu podstawowego wykonywanych robót budowlanych (zmianach technicznych, robotach dodatkowych) powodujących wzrost kosztów realizacji robót, o)egzekwowania od wykonawcy robót budowlanych inwentaryzacji powykonawczej robót, p)kontrolowania i sprawowania nadzoru nad wykonawcą robót w zakresie BHP, q)udziału na każde wezwanie Zamawiającego w kontrolach realizacji zadania dokonywanych przez przedstawicieli PFRON, r)udziału w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych, s)weryfikowania obmiarów każdego elementu robót metodologią zgodną z przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi,t)przeprowadzenia procesu przekazania obiektu do użytkowania, u)wykonania, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wszystkich innych czynności, nie wymienionych w niniejszej umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót, v)Inżynier Kontraktu we własnym zakresie zapewnia na potrzeby własne zaplecze socjalno-biurowe oraz łączność i komunikację a także obsługę biurowo-administracyjną dla potrzeb związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania inwestycyjnego, w)Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego, x)Inżynier Kontraktu ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową. 2.W ramach wyboru zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy robót budowlanych: a)sprawdzenia kompletności dokumentacji projektowej i przedmiarów robót, b)przygotowania w terminie 14 dni od dnia podpisania niniejszej umowy dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami, ogłoszenia o zamówieniu, c)przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, d)udzielania wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania wykonawców dotyczące treści SIWZ w uzgodnieniu z Zamawiającym, e)udziału wyznaczonych pracowników w pracach Komisji Przetargowej w charakterze członków komisji, f)uzyskania od wykonawcy robót budowlanych uzgodnionego harmonogramu rzeczowo- finansowego przedstawiającego cykl realizacji zadania, g)reprezentowania Zamawiającego wraz z przygotowaniem niezbędnych materiałów w przypadku rozprawy przed Krajową Izbą Odwoławczą na skutek wniesionego odwołania, h)przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji przetargowej w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy z wybranym wykonawcą robót budowlanych. 3.W ramach obsługi okresu gwarancyjnego: a)nadzoru nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, b)przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego, 4.W ramach rozliczania i zarządzania projektem:a)sporządzania dokumentów (raportów, sprawozdań, kosztorysów powykonawczych, itp.) wynikających z umowy o dotację ze środków PFRON (m.in. § 4 ust. 1 i 2) niezbędnych do jej rozliczenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., ul. Dąbrowszczaków 39, 10-542 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105056,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118881,68

  • Oferta z najniższą ceną: 118881,68 / Oferta z najwyższą ceną: 241080,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.