eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ OKIEN i DRZWI WEWNĘTRZNYCH ORAZ DOSTAWA GRZEJNIKÓW C.O NA ODDZIAŁ CHIRURGII DZIECIĘCEJ SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W WEJHEROWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Wejherowo: DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ OKIEN i DRZWI WEWNĘTRZNYCH ORAZ DOSTAWA GRZEJNIKÓW C.O NA ODDZIAŁ CHIRURGII DZIECIĘCEJ SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W WEJHEROWIE
Numer ogłoszenia: 222492 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WRAZ Z WYMIANĄ OKIEN i DRZWI WEWNĘTRZNYCH ORAZ DOSTAWA GRZEJNIKÓW C.O NA ODDZIAŁ CHIRURGII DZIECIĘCEJ SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W WEJHEROWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 Dostawa wraz z wymianą okien oraz podokienników obejmuje: a) demontaż istniejących okien i podokienników wewnętrznych przeznaczonych do wymiany - 16 sztuk b) montaż okien z profilu z PCV w istniejących otworach okiennych - zgodnie załączonym szkicem okien ( załącznik nr 3 do SIWZ) - 16 sztuk ( skrzydła okienne szklone szkłem bezpiecznym ) o wymiarach : 2320 x 1730 - 15 sztuk 1940 x 550 - 1 sztuka (ramy i skrzydła okien w kolorze białym od strony zewnętrznej i wewnętrznej) c) montaż podokienników o wymiarach wymaganych dla okna koloru białego - 16 sztuk d) dopasowanie stolarki i wyregulowanie e) uzupełnienie ubytków tynków ościeży f) naprawy powstałych uszkodzeń, roboty wykończeniowe g) wywóz stolarki do utylizacji * ZADANIE 2 Dostawa wraz z wymianą drzwi wewnętrznych obejmuje: a) demontaż drzwi wraz z ościeżnicami - 14 sztuk b) poszerzenie otworów drzwiowych i przygotowanie otworów do montażu nowych drzwi c) montaż ościeżnic metalowych - 14 sztuk d) montaż nowych skrzydeł drzwiowych z płyty otworowej o szerokości od 100 cm -110 cm ( kolor drzwi do uzgodnienia z użytkownikiem) - 14 sztuk w tym : 6 szt drzwi pełnych 8 szt drzwi szklonych szkłem bezpiecznym (o powierzchni około ?) e) naprawy powstałych uszkodzeń, roboty wykończeniowe f) wywóz stolarki do utylizacji * * Materiały z demontażu przed usunięciem z terenu szpitala ( oddziału) należy uzgodnić z Zamawiającym, które przekazać w celu dalszego zagospodarowania, a pozostałe przekazać do utylizacji . Przedmiot zamówienia Zadania 1 oraz Zadania 2 należy wykonać zgodnie z załączoną Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 7 do SIWZ ZADANIE 3 Dostawa grzejników c.o 1) Wymagane wymiary i moc grzejników : a) grzejniki o wym. 1000 mm x 600 mm, o mocy 1297 Wat - 12 szt b) grzejniki o wym. 1400 mm x 600 mm, o mocy 1815 Wat - 2 szt c) grzejniki o wym. 400 mm x 600 mm, o mocy 519 Wat - 1 szt ----------------- Razem: 15 szt Grzejniki należy dobrać do parametrów 90/70o C 2) Wymagania techniczne grzejników: a) dwupłytowe bez konwerterów b) mocowanie ścienne na uchwytach higienicznych w odległości 10 cm od ściany c) zasilanie grzejników boczne ? cala d) osłony boczne i górne z możliwością zdejmowania 3) Grzejniki muszą posiadać w zestawie zawór termostatyczny z głowicą oraz zawór kryzujący Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę po uprzednim telefonicznym powiadomieniu Zamawiającego, w celu dokonania indywidualnych obmiarów okien..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 44.42.00.00 - Wyroby stosowane w budownictwie 44.62.11.10 - Grzejniki centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: -prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania ( rozdz. 5 pkt. 1a SIWZ). b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( rozdz. 5 pkt. 1b SIWZ) - wykonali w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania ( rozdz. 5 pkt.1b SIWZ) tj: - zrealizowali należycie co najmniej 3 zamówienia na dostawę i montaż okien o wartości co najmniej ? łącznej wartości brutto złożonej oferty dla każdego zrealizowanego zamówienia - dot. Zadania 1 - zrealizowali należycie co najmniej 3 zamówienia na dostawę i montaż drzwi o wartości co najmniej ? łącznej wartości brutto złożonej oferty dla każdego zrealizowanego zamówienia - dot. Zadania 2 - zrealizowali należycie co najmniej 3 zamówienia na dostawę grzejników o wartości co najmniej ? łącznej wartości brutto złożonej oferty dla każdego zrealizowanego zamówienia - dot. Zadania 3 c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej środki finansowe lub/i posiadają zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż ? łącznej wartości brutto złożonej oferty ( rozdz. 5 pkt. 1 c SIWZ) d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia na mocy ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( rozdz. 5 pkt.1 d SIWZ). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z rozdz.6 SIWZ na zasadzie (spełnia-nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców) : dla potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w rozdziale 5 pkt 1a SIWZ: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. dla potwierdzenia spełniania warunków wskazanych i opisanych w rozdziale 5 pkt 1a 1b 1c i 1d SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 5 do SIWZ (wzór oświadczenia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Floriana Ceynowy ul. dr A. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo pokój 39.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. Floriana Ceynowy ul. dr A. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo KANCELARIA SZPITALA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z wymianą okien oraz podokienników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z wymianą okien oraz podokienników (35787 pln) obejmuje : a) demontaż istniejących okien i podokienników wewnętrznych przeznaczonych do wymiany - 16 sztuk b) montaż okien z profilu z PCV w istniejących otworach okiennych - zgodnie załączonym szkicem okien ( załącznik nr 3 do SIWZ) - 16 sztuk ( skrzydła okienne szklone szkłem bezpiecznym ) o wymiarach : 2320 x 1730 - 15 sztuk 1940 x 550 - 1 sztuka (ramy i skrzydła okien w kolorze białym od strony zewnętrznej i wewnętrznej) c) montaż podokienników o wymiarach wymaganych dla okna koloru białego - 16 sztuk d) dopasowanie stolarki i wyregulowanie e) uzupełnienie ubytków tynków ościeży f) naprawy powstałych uszkodzeń, roboty wykończeniowe g) wywóz stolarki do utylizacji *.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 44.42.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z wymianą drzwi wewnętrznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z wymianą drzwi wewnętrznych (27560 pln) obejmuje: a) demontaż drzwi wraz z ościeżnicami - 14 sztuk b) poszerzenie otworów drzwiowych i przygotowanie otworów do montażu nowych drzwi c) montaż ościeżnic metalowych - 14 sztuk d) montaż nowych skrzydeł drzwiowych z płyty otworowej o szerokości od 100 cm -110 cm ( kolor drzwi do uzgodnienia z użytkownikiem) - 14 sztuk w tym : 6 szt drzwi pełnych 8 szt drzwi szklonych szkłem bezpiecznym (o powierzchni około ?) e) naprawy powstałych uszkodzeń, roboty wykończeniowe f) wywóz stolarki do utylizacji * * Materiały z demontażu przed usunięciem z terenu szpitala ( oddziału) należy uzgodnić z Zamawiającym, które przekazać w celu dalszego zagospodarowania, a pozostałe przekazać do utylizacji . Przedmiot zamówienia Zadania 1 oraz Zadania 2 należy wykonać zgodnie z załączoną Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 7 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 44.42.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa grzejników c.o.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa grzejników c.o - 5.886 pln 1) Wymagane wymiary i moc grzejników : a) grzejniki o wym. 1000 mm x 600 mm, o mocy 1297 Wat - 12 szt b) grzejniki o wym. 1400 mm x 600 mm, o mocy 1815 Wat - 2 szt c) grzejniki o wym. 400 mm x 600 mm, o mocy 519 Wat - 1 szt ----------------- Razem: 15 szt Grzejniki należy dobrać do parametrów 90/70o C 2) Wymagania techniczne grzejników: a) dwupłytowe bez konwerterów b) mocowanie ścienne na uchwytach higienicznych w odległości 10 cm od ściany c) zasilanie grzejników boczne ? cala d) osłony boczne i górne z możliwością zdejmowania 3) Grzejniki muszą posiadać w zestawie zawór termostatyczny z głowicą oraz zawór kryzujący Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę po uprzednim telefonicznym powiadomieniu Zamawiającego, w celu dokonania indywidualnych obmiarów okien..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 44.62.11.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.