eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3.510.917,- PLN gminie Stryków na realizację zadań inwestycyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-15

Stryków: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3.510.917,- PLN gminie Stryków na realizację zadań inwestycyjnych
Numer ogłoszenia: 222431 - 2007; data zamieszczenia: 15.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto-Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, fax 042 7198193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strykow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3.510.917,- PLN gminie Stryków na realizację zadań inwestycyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 3.510.917,- PLN gminie Stryków na realizację zadań inwestycyjnych, zwanej dalej Zamawiającym, o następującej charakterystyce: 1. Kwota kredytu 3.510.917,- zł ( słownie złotych: trzy miliony pięćset dziesięć tysięcy dziewięćset siedemnaście 00 / 100 ) postawiona do dyspozycji Zamawiającego w dwóch transzach : - I transza w kwocie 1.500.000,- PLN - 15.12.2007 r. - II transza w kwocie 2.010.917,- PLN - 27.12.2007 r. Przyjmuje się , że wykorzystanie kredytu może być rozliczone na podstawie wcześniej poniesionych kosztów potwierdzonych fakturami , rachunkami bądź innymi dokumentami księgowymi wystawionymi od dnia 15 marca 2007r. 2. okres kredytowania : do dnia 31.12.2012 r. 3. spłata kredytu: w złotych polskich w okresach kwartalnych , w terminach określonych w załączniku do umowy utworzonym z kosztorysu ofertowego , z karencją spłaty pierwszej raty kapitałowej do dnia 30.03.2008 r. 4. Do naliczenia oprocentowania kredytu w okresie karencji w spłacie kapitału i odsetek tj. od dnia wykorzystania kredytu do dnia 30 marca 2008r. należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M , ustaloną na koniec miesiąca poprzedzającego każdy kwartał, powiększony lub pomniejszony o marżę oferenta - stałą w okresie obowiązywania umowy 5. spłata odsetek: w okresach kwartalnych , określonych dla spłaty pierwszej raty odsetkowej do dnia 31.03.2008 r. 6. koszt kredytu Co [P L N ] składać się będzie z: a. prowizji przygotowawczej Pp [P L N ] ustalonej przez Wykonawcę, b. opłat i prowizji bankowej Wo [ P L N ] z tytułu wpłat kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych wynikających z przepisów ustawy Prawo bankowe - ustalonych przez oferenta , w tym jednorazowe koszty manipulacyjne i inne c. oprocentowanie kredytu Ko [P L N ] - zmienne dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego , obliczone w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych W I B O R 1 M , ustalony na koniec każdego miesiąca poprzedzającego termin płatności kapitału i odsetek , powiększony lub pomniejszony o marżę oferenta - stałą w okresie obowiązywania umowy . Przeznaczenie kredytu: na realizację zadań inwestycyjnych 7. wymagany termin wykonania umowy Zamawiający wymaga przekazywania na konto bankowe Zamawiającego ustalonych w części I pkt 1 transz kredytu odpowiednio 15.12.2007 i 27.12.2007 r. z zakończeniem spłat rat kapitałowych i odsetek do 31 grudnia 2012 r. Zamawiający wymaga , iż w/w kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Zamawiającego w ciągu trzech dni od zawiadomienia wykonawcy o takiej potrzebie. Zamawiający zastrzega sobie prawo: - wykorzystania kredytu w innym terminie od podanego wyżej , jak też rezygnacji z uruchomienia części kredytu i wymaga, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat od wartości z których Zamawiający zrezygnował

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 PLN , słownie: sześć tysięcy złotych 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto zamawiającego; Bank Spółdzielczy w Strykowie 528785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym b) w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych c) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 d) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustalona kwotę należy przekazać przelewem na konto zamawiającego , przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Kserokopie dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach , kopię poświadczona za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania oferta b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert b) który został wykluczony z postępowania c) którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę , którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie objętym zamówieniem b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonywania zamówienia, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia , d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) udokumentują , iż w okresie ostatnich trzech lat należycie wykonali co najmniej 2 zamówienia obejmujące usługi o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz osób i uprawnionych przez Wykonawcę do składania woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych b) wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej dwa tego typu zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a) Sprawozdania finansowe za rok 2005 i 2006 wraz z opinia biegłego o badanym sprawozdaniu (jeśli podlega ona badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości) zawierające informację o współczynniku wypłacalności banku nie niższym niż 8% 4. Inne wymagane dokumenty: a) Istotne postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 4, b) Kosztorys ofertowy. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o podmiocie zbiorowym oraz osób uprawnionych przez Wykonawcę do składania woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych d) W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument potwierdzajacy ustanowienie pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strykow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.strykow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Urzędzie Miasta - Gminy Stryków ul. Kościuszki 27 95 - 010 Stryków pokój nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.