eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Usługa serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na obwodach będących własnością Gminy Jawor

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-18

Jawor: Usługa serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na obwodach będących własnością Gminy Jawor
Numer ogłoszenia: 22241 - 2015; data zamieszczenia: 18.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9741 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jawor, ul. Rynek 1, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 8702021, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na obwodach będących własnością Gminy Jawor.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gmny Jawor, będącego własnością gminy. Zakres czynności obejmuje: 1) Oględziny sieci oświetlenia drogowego zgodnie z PN i PBEUE. 2) Wykonywanie niezbędnych pomiarów urządzeń i sieci oświetlenia w terminach zgodnych z PN i PBEUE. 3) Wymiana niesprawnych źródeł światła, bezpieczników,,dławików, układów zapłonowych. 4) Utylizacja zużytych materiałow w tym źródeł światła pochodzących z wymiany. 5) Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowych. 6) Wymiana słupów oświetleniowych, opraw oraz słupów wraz z oprawami na nowe na fundamencie betonowym, w okresie od 01-04-2015 do 30-09-2015 (4 słupy parkowe i 37 słupów ulicznych wyposażonych w tabliczki zaciskowe typu IZK, 29 opraw parkowych 70W i 48 opraw ulicznych 70, 100 lub 150W wraz ze źródłem, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1a, (montowane słupy i oprawy muszą być podobne lub identyczne z posiadanymi przez Zamawiającego). 7) Utrzymanie osłon bezpiecznikowych i bezpieczników słupowych w należytym stanie technicznym. 8) Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów. 9) Wymiana uszkodzonych przewodów w słupach i wysięgnikach. 10) Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczeń dla opraw oświetleniowych i kabli, dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy oraz selektywności działania. 11) Bieżąca kontrola i utrzymanie rozdzielnic oświetleniowych i szaf oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających. 12) Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych zegarów astronomicznych i urządzeń z nimi współpracujących. 13) Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo-zabezpieczających. 14) Prowadzenie dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego. 15) Utrzymanie opraw w należytej czystości. Słupy wymienione w pkt. 6 to słupy stalowe ocynkowane o gr. ścianki 4 mm, okrągłe stożkowe, parkowe o wys. 4m na fundamencie betonowym i uliczne o łącznej wys. 9m wraz z wysięgnikiem 1,0/1,5m lub 1m/1,5m/1,5m na fundamencie betonowym. Koszty materiałów niezbędnych do wykonania prac określonych w punktach 1-15 oraz koszty utylizacji zużytych materiałów ponosi Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU TEL-BUD Jakub Pachacz, ul. Baczyńskiego 39/2, 58-304 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169508,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113082,20

  • Oferta z najniższą ceną: 113082,20 / Oferta z najwyższą ceną: 299898,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.