To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-02
Wrocław: Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy
ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu i terenu wokół siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu wraz z usługą dozoru i ochrony mienia
Numer ogłoszenia: 222054 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191856 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu i terenu wokół siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu wraz z usługą dozoru i ochrony mienia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest łącznie: 1) Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu, wraz z dostawą materiałów higienicznych, 2) Usługa dozoru i ochrony mienia w obiekcie biurowym Starostwa Powiatowego we Wrocławiu wykonywana przez jednego pracownika w systemie całodobowym przez wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i świętami, 3) Usługa sprzątania i odśnieżania wraz z utrzymaniem zieleni na terenie przyległym do budynku przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: siedziba Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Tadeusza Kościuszki 131. 3. Wymagania dotyczące dozoru i ochrony: A. Zakres czynności: a) Szczegółowy zakres czynności dla pracownika Wykonawcy stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Wymagania dotyczące pracownika ochrony: b.1) w stosunku do pracownika ochrony nie jest wymagany wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej ale winien on spełniać wszelkie wymagania dla pracowników ochrony określone w art. 31 ustawy o ochronie osób i mienia, b.2) pracownik ochrony winien być wyposażony w niezbędny sprzęt i wyposażenie indywidualne, w tym środki łączności, b.3) pracownik ochrony winien być przeszkolony w zakresie świadczenia usług portiersko-recepcyjnych, kontaktu z klientem, savoir-vire, higieny pracy, aktualnych przepisów BHP i ppoż., udzielania pierwszej pomocy, b.4) pracownik Wykonawcy zatrudniony dla potrzeb wykonania niniejszego zamówienia winien być umundurowany w sposób schludny, jednolity, wyposażony w imienny identyfikator, b.5) dane osobowe pracownika, który będzie wykonywał usługę ochrony, w tym uprawnienia do wykonywania ochrony i zapytanie o niekaralność, udostępnione zostaną Zamawiającemu na jego żądanie. B. Obowiązki i zobowiązania Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia z należytą starannością. b) Wykonawca odpowiada jak za własne działania lub zaniechania osób, którym powierzył lub za pomocą których wykonuje czynności objęte zamówieniem, c) Wykonawca odpowiada za staranne przestrzeganie przez osoby zatrudnione do wykonania usługi ochrony zakresu obowiązków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, d) Wykonawca ma obowiązek informowania o zdarzeniach i utrudnieniach mających wpływ na wykonywanie obowiązków , e) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości prowadzenia usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz zmian w zespole pracowników w trybie natychmiastowym w razie takiej konieczności, f) Wykonawca jest zobowiązany zapewniać na obszarze objętym realizacją przedmiotu zamówienia należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.. g) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu pracowników Zamawiającego, osób trzecich oraz majątku Zamawiającego w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę h) Wykonawca usuwa niezwłocznie wszelkie stwierdzone przez Zamawiającego nieprawidłowości. C. Obowiązki Zamawiającego: 1) Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione zostanie Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie służbowe - dyżurka. 2) Zamawiający zapewnia właściwe warunki sanitarno-higieniczne pracy w miejscu prowadzenia usługi, zgodność z przepisami ppoż . i bezpieczeństwa higieny pracy. 3) Na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia udostępnione zostaną telefony w celach służbowych oraz w przypadkach awaryjnych. Połączenia inne niż z siedzibą Wykonawcy oraz z policją, pogotowiem ratunkowym, strażą pożarną i innymi służbami ratunkowymi będą traktowane jako nieuzasadnione i na podstawie bilingów obciążą Wykonawcę. 4) Zamawiający odpowiada za prawidłowy stan techniczny wszystkich pomieszczeń i ich zabezpieczeń oraz sprawność działania :oświetlenia, zabezpieczeń ppoż., urządzeń alarmowych, monitorujących i telekomunikacyjnych. 5) Zamawiający w razie powstania szkody zobowiązany jest nie później niż w następnym dniu roboczym od chwili powzięcia informacji o jej powstaniu, zgłosić powstanie szkody Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie, a w przypadku kradzieży także na policję oraz sporządzić protokół z postępowania wyjaśniającego przy udziale Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FORMACJA EU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FORMACJA EU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- FORMACJA s.c.Wojciech Nosek, Ireneusz Krzyżanowski, ul. Klimasa 2, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 399210,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 362785,14
Oferta z najniższą ceną: 362785,14 / Oferta z najwyższą ceną: 694088,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa prasy codziennej w formie prenumeraty papierowej dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- 19/LEKI/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."
- Druk i dostawa publikacji z nadanym nr ISSN "Kalendarz Wrocławski" 2024 nr XLVIII (48)
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochroniarskich w budynkach Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
- Usługa ochrony oraz wygrodzenia terenu wydarzenia pn. Łódź Summer Festival
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Wykonywanie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynkach internatowych położonych w Dęblinie oraz Hrubieszowie
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.