eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯migród › Dostawa wyposa¿enia szko³y zawodowej w nowe technologie, materia³y i narzêdzia-biblioteczka zawodoznawcza

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-01-04

Og³oszenie nr 2216 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.

¯migród: Dostawa wyposa¿enia szko³y zawodowej w nowe technologie, materia³y i narzêdzia-biblioteczka zawodoznawcza
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt. "Zawodowa przysz³o¶æ w rêkach specjalistów z Doliny Baryczy" nr RPDS.10.04.01-02-0017/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020 wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespó³ Szkó³ im. Jana Paw³a II, krajowy numer identyfikacyjny 81669300000, ul. ul. Willowa  5, 55140   ¯migród, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 713 853 666, e-mail beataw1@o2.pl, faks 713 853 666.
Adres strony internetowej (URL): www.pzszmigrod.ayz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

tak
www.pzszmigrod.ayz.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.pzszmigrod.ayz.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobi¶cie w siedzibie Zamawiaj±cego, za po¶rednictwem operatora
Adres:
Powiatowy Zespó³ Szkó³ im. Jana Paw³a II w ¯migrodzie ul.Willowa 5, 55-140 ¯migród - sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wyposa¿enia szko³y zawodowej w nowe technologie, materia³y i narzêdzia-biblioteczka zawodoznawcza
Numer referencyjny: PZS.081.1.1.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: A.Przedmiot zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa wyposa¿enia szko³y zawodowej w nowe technologie, materia³y i narzêdzia-biblioteczka zawodoznawcza" Zadanie I: Dostawa oprogramowania specjalistycznego do obs³ugi rozwi±zania chmurowego w formie Interaktywnej Platformy Zawodowej( licencje wraz z maintenance na 5 lat) Zadanie II: Wdro¿enie i 5-letnia administracja infrastruktur± zdygitalizowanych zasobów Interaktywnej Platformy Zawodowej Zadanie III: Wdro¿enie wielozadaniowej bazy programowo-sprzêtowej Interaktywnej Platformy Zawodowej wraz z terminalem programowym z mo¿liwo¶ci± autoryzacji u¿ytkownika. Zadanie IV: Wdro¿enie Centrum Rejestracji U¿ytkowników Interaktywnej platformy Zawodowej Zadanie V: Dostawa serwera Zadanie VI: Dostawa abonamentu na pokrycie kosztów wydruku zasobów chmurowej biblioteczki zawodowej (X z³ x 18 miesiêcy = X z³ na osobê x 239 szt.; X - kwota podana przez Wykonawcê w ofercie) Zadanie VII: Szkolenia podnosz±ce kompetencje cyfrowe nauczycieli w zakresie korzystania z Cyfrowej Biblioteczki Zawodowej Zadanie VIII: Szkolenia podnosz±ce kompetencje cyfrowe uczniów w zakresie korzystania z Cyfrowej Biblioteczki Zawodowej 2.Zamówienie nale¿y zrealizowaæ zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który szczegó³owo zosta³ okre¶lony w niniejszym punkcie SIWZ oraz w za³±czniku nr 1 do SIWZ (szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia). 3.Wykonawca zagwarantuje wysok± jako¶æ, niezmienno¶æ oraz jednolito¶æ oferowanych materia³ów przez ca³y okres realizacji umowy. 4.Oferowane wyposa¿enie i oprogramowanie musz± byæ: a)Fabrycznie nowe z gwarancj± producenta, b)Dopuszczone do obrotu na rynku krajowym, c)Zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo, nazw± producenta/importera. 5.Wykonawca winien posiadaæ certyfikat ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004 w zakresie dostawy, instalacji i serwisu urz±dzeñ wielofunkcyjnych oraz wdra¿ania, integracji oprogramowania i systemów informatycznych. B.Warunki realizacji zamówienia: 1.Termin realizacji umowy: okre¶lony w ofercie Wykonawcy, nie d³u¿szy ni¿ 24 dni od podpisania umowy. 2.Miejsce realizacji dostaw: Powiatowy Zespó³ Szkó³ im. Jana Paw³a II w ¯migrodzie ul. Willowa 5, 55-140 ¯migród 3.Wszystkie koszty i ryzyka zwi±zane z dostaw± przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 4.Warunki dostawy: a)dostawa przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie w terminie okre¶lonym w ofercie Wykonawcy . b)Wykonawca we w³asnym zakresie dostarczy, zainstaluje i wdro¿y przedmiot zamówienia w Powiatowym Zespole Szkó³ im. Jana Paw³a II w ¯migrodzie. Wykonawca po dokonaniu protokolarnego odbioru uprawniony i zobowi±zany jest do wystawienia faktury. 5.W przypadku, gdy przy odbiorze dostawy Zamawiaj±cy stwierdzi: a)braki ilo¶ciowe lub jako¶ciowe - Zamawiaj±cy ma prawo odmówiæ odbioru przedmiotu Umowy do czasu uzupe³nienia przez Wykonawcê braków ilo¶ciowych lub do czasu dostarczenia przez Wykonawcê rzeczy prawid³owych pod wzglêdem jako¶ciowym b)uszkodzenie lub zniszczenie opakowañ lub znajduj±cej siê w nich zawarto¶ci - Zamawiaj±cy ma prawo odmówiæ odbioru przedmiotu Umowy do czasu wymiany rzeczy na wolne od wad i/lub zapakowane prawid³owo. 6.Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu min. 5 letniej gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady na przedmiot zamówienia licz±c od daty odbioru. 7.Zamówienie nale¿y wykonaæ zgodnie z polskimi normami przenosz±cymi zharmonizowane normy europejskie zgodnie z art. 30 ustawy pzp.

II.5) G³ówny kod CPV: 30.23.80.00 - Zautomatyzowane urz±dzenia biblioteczne
Dodatkowe kody CPV:80500000-4, 48000000-8
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 24


II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji umowy: okre¶lony w ofercie Wykonawcy, nie d³u¿szy ni¿ 24 dni od podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie. Warunek powy¿szy zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy pzp (za³±cznik nr 5 do SIWZ). Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Warunek Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada op³acon± polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 50 000,00 z³. Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: - w zakresie do¶wiadczenia, warunek Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - zrealizowa³ co najmniej 3 zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot niniejszego postêpowania. Za odpowiadaj±c± swoim rodzajem Zamawiaj±cy uzna us³ugê o warto¶ci minimum 100.000 z³ brutto (pojedynczego zamówienia, nie nale¿y sumowaæ pojedynczych dostaw) obejmuj±c± dostawê i instalacjê platformy edukacyjnej w oparciu o urz±dzenie wielofunkcyjne i centrum rejestracji u¿ytkowników; - w zakresie osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, warunek Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej jedn± osob± koordynuj±ca wdro¿enie, posiadaj±c± certyfikat/po¶wiadczenie uzyskania PRINCE 2. Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: dotyczy osoby koordynuj±cej wdro¿enie, posiadaj±cej certyfikat/po¶wiadczenie uzyskania PRINCE 2

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a)aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a)wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, sporz±dzonego na wzorze stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czy dowodami o których mowa, s± referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy by³y wykonywane a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b)op³acona polisa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 50 000,00 z³. c)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami- sporz±dzony na wzorze stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiaj±cy winien zwróciæ wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu); b) formularz ofertowy - za³±cznik nr 3 do SIWZ c)zaparafowany wzór umowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ d) pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie: - w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru - pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy; - w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); e) zobowi±zanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1.Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych) 2.Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy pzp. 3.Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w ¯migrodzie nr konta 02 9598 0007 0000 3001 2000 0107 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w siedzibie Zamawiaj±cego: w sekretariacie Powiatowego Zespo³u Szkó³ im. Jana Paw³a II w ¯migrodzie, a kserokopiê dokumentu po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y za³±czyæ do oferty. 7.W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub porêczenia, w tre¶ci dokumentu powinno zostaæ zawarte zobowi±zanie odpowiednio podmiotu udzielaj±cego gwarancji lub porêczyciela do bezwarunkowej wyp³aty wadium na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w przypadkach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 8.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena oferty60
termin dostawy40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Istotne postanowienia umowy zosta³y okre¶lone w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w zakresie: a) zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, w szczególno¶ci ze wzglêdu na niedostêpno¶æ na rynku materia³ów wskazanych w szczegó³owym zestawieniu przedmiotu zamówienia, spowodowan± zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów; UWAGA: Zmiany opisane w lit. a powy¿ej mog± byæ podstaw± zwiêkszenia wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy wy³±cznie w przypadku, w którym Wykonawca udowodni, i¿ ceny materia³ów zastêpuj±cych wycofane z produkcji lub rynku s± wy¿sze od proponowanych w ofercie, jednak¿e zwy¿ka cen - a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy nie mo¿e przekroczyæ 10% ceny jednostkowej materia³ów wskazanych w ofercie Wykonawcy. Wskazane w lit. a zmiany mog± byæ powi±zane z obni¿eniem wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. b)zmian podmiotowych, obejmuj±cych zmianê podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego - dysponuj±cego co najmniej porównywalnym do¶wiadczeniem, potencja³em technicznym i osobowym. c)zmiany terminu realizacji dostaw w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci spowodowanych si³± wy¿sz±, w tym wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne. 3.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy pzp: a)zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec podwykonawców); zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 12/01/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.