eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych według standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (żółta książka) dla Kontraktu pn. Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy ul. Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pod nazwą Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy ul. Ulicy Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Lidzbark Warmiński: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych według standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (żółta książka) dla Kontraktu pn. Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy ul. Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pod nazwą Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy ul. Ulicy Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim.
Numer ogłoszenia: 221622 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156828 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lidzbarski, Kard. Stefana Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. s0-89 767 7900, faks 0-89 767 7903.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych według standardów Warunków Kontraktowych FIDIC (żółta książka) dla Kontraktu pn. Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy ul. Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pod nazwą Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy ul. Ulicy Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pod nazwą Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy ulicy Wiejskiej w Lidzbarku Warmińskim. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia na budowę i wybudowanie obiektu umożliwiające uzyskanie zgodnie z przepisami prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie zgodnie z jego przeznaczeniem. II. Roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą wykonane zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy DLA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH ORAZ ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ czwarte wydanie angielsko-polskie 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999). III). Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje: - Przebudowa ulicy Wiejskiej, sięgacza ul. Wiejskiej oraz włączenie drogi gminnej prowadzącej do Term Warmińskich wraz z budową ronda, budową zjazdów na posesje i chodników oraz ścieżki rowerowej; - Przebudowa uzbrojenia podziemnego i naziemnego i tak: budowa odwodnienia ulicy; przebudowa kolizji sieci wodociągowej; przebudowa kolizji sieci gazowej; oświetlenie ulicy; przebudowa kolizji energetycznej; przebudowa kolizji sieci telekomunikacyjnej; urządzenie zieleni w pasie ulicy. Zamontowanie na czas realizacji robót tablic informacyjnych - 1 szt., a po zakończeniu realizacji tablic pamiątkowych - 1 szt. (tablice muszą spełniać wymagania określone w dokumencie-Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 2007 - 2013, adres strony internetowej: http:www.rpo.warmia.mazury.pl). 4.Zakres rzeczowy robót obejmuje, m.in.: 1. w zakresie nawierzchni: a. Jezdnia KR3 z betonu asfaltowego 3 warstwowego -247,70m2, b. Jezdnia KR3 z betonu asfaltowego do 3 warstw cm na istniejącej podbudowie - 1526,96m2,c. Dywanik z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna (5 cm)- 323,44 m2, d. Pierścień na wyspie z bruku rzędowego kamiennego (18 cm)-70,46 m2, e).Wjazdy bramowe z kostki betonowej (8 cm)- 152,45 m2, f).Wjazdy bramowe z kostki betonowej Behaton (8cm) na istniejącej podbudowie-77,91m2, g).Ścieżka rowerowa z asfaltu piaskowego czerwonego ( 3 cm)- 345,87m2, h). Chodniki i opaski z kostki betonowej 8 cm- 1068,61m2, i). Zieleń trawnikowa na warstwie humusu-1164,62m2; j)Regulacja studzienek. Razem powierzchnia projektowanych nawierzchni-4978,02m2. 2. Odwodnienie nawierzchni ulicy: a. Kanał deszczowy z rur z tworzywa sztucznego O 500 SN8 (PP, PVC, PE)-ok. 20m, b. Kanał deszczowy z rur z tworzywa sztucznego O 315 SN8 (PP, PVC, PE)-ok. 130m,c. Przykanaliki deszczowe z rur z tworzywa sztucznego O 200 SN8-ok.120m, d. Studnie rewizyjne systemowe O 1,20m betonowe kl. B45 z kinetą. Przykrycie płytą żelbetową, pierścieniem odciążającym oraz włazem żeliwnym samozatrzaskowym O 600 klasy D400 lub alternatywnie z tworzyw sztucznych - ok.9kpl., e).Wpusty uliczne betonowe O 500mm z osadnikiem gł.1,0m, z pierścieniem odciążającym, płytą żelbetową. Krata wpustu ulicznego krawężnikowa lub tradycyjna klasy C250kN na zawiasach lub alternatywnie z tworzyw sztucznych - ok. 17kpl., f). Wpusty uliczne do demontażu - ok. 4szt.,g). Regulacja studni deszczowych + naprawa kręgów i wymiana płyt nastudziennych i włazów na nowe samozatrzaskowe z żeliwa sferoidalnego klasy DN 400 na wszystkich istniejących studniach - ok. 7 szt., h). Istniejący kanał do demontażu - ok. 30m. 3. Przebudowa kolizji sieci wodociągowych: a. Wodociąg z rur PE O 315 - ok. 229m, b. Wodociąg z rur PE O 110 - ok. 60m, c. Wodociąg z rur PE O 150 - ok. 3m, d. Zasuwy kołnierzowe z uszczelnieniem miękkim PN10 + obudowa + skrzynka uliczna w ilościach (DN300-ok. 3kpl, DN100-ok. 5kpl., DN80-ok. 2kpl., DN150-ok.1kpl.), e. Studnia odwodnieniowa O 0,8 m - 1 szt., f. Hydranty DN 80-3kpl., g. Regulacja skrzynek do zasuw, hydrantów na istniejących sieciach - ok. 2kpl., h. Rury osłonowe na wszystkich przejściach wodociągów przez jezdnię DN 400, DN 150 - ok. 80m, i. Rury osłonowe dwudzielne na kablach przy skrzyżowaniu z wodociągami - ok.15szt., j. Demontaż kolidujących odcinków sieci - ok. 210m.k/. Kamerowanie sieci 4. Przebudowa kolizji sieci gazowych: a. Gazociąg n/c PE 180 SDR11 PE 100 - ok. 28m, b. Gazociąg n/c PE 125 SDR11 PE 100 - ok. 9m, c. Rury ochronne + wydmuch + płozy + manszety - ok. 20m, d. Zasuwy - ok. 1szt., e. Regulacja wysokościowa skrzynek do zasuw na istniejących gazociągach - ok. 15szt. 5. Oświetlenie ulicy: a. istniejące oświetlenie z zasilaniem kablowym, kable oświetleniowe, oprawy z linii napowietrznej N/N - należy zdemontować, b. zainstalować nowe latarnie z pojedynczymi oprawami sodowymi - 13 szt., c. ułożyć w ziemi nowe kable oświetleniowe zasilające latarnie, wyprowadzone z istniejącej szafki oświetleniowej, d. nowoprojektowany połączyć z istniejącym, składającym się ze słupów WZ i biegnącym wzdłuż ulicy Wiejskiej. 6. Przebudowa kolizji sieci energetycznej zgodnie z wydanymi warunkami. 7. Przebudowa kolizji sieci telekomunikacyjnej: a budowa studni kablowych typu SK2 - 3 szt., b. budowa kanalizacji teletechnicznej RHDPE 110/6,3 - 54,0 m, c. budowa rury ochronnej RHDPE 110/6,3 - 10,0 m, d. budowa rury ochronnej dwudzielnej A110PS - 6,0 m, e. budowa rury ochronnej dwudzielnej A160PS - 33,0 m, f. budowa kabla miedzianego XzTKMXpw 5x4x0,5 - 140,0 mb, g. przebudowa słupa kablowego - 1 szt., h. demontaż kolidujących odcinków sieci - 60,0 m. 8. Zieleń: a. ścinanie drzew z karczowaniem - 11szt., b. nasadzenia krzewów i pnączy z zaprawą dołów - 157szt. 9. Projekt stałej organizacji ruchu z niezbędnymi uzgodnieniami. IV). Dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (TOM III) zgodnie z: a. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z późń. zm), b. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389.), c. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru. 1. Dokumentacja, o której mowa składać się będzie z: a. Dokumentacji budowlanej min. 6 egz. w wersji papierowej oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.dwg i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów oraz rysunków (UWAGA 1 - dokumentacja budowlana zawiera mapy do celów projektowych)., b. Dokumentacji wykonawczej - min. 6 egz. w wersji papierowej oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.dwg i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów oraz rysunków, c. Karta informacyjna przedsięwzięcia + wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,- jeżeli będzie konieczna) - min. 5 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.doc i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów. d. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 3 egz. w wersji papierowej oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.doc i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów. e. Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)- w ilości 6 egz. oraz na płycie CD wersja elektroniczna w formacie - *.doc i *.pdf - 2 egz., Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia dokumentów. f. Przedmiary robót wszystkich branż w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej. Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia. g. Kosztorys inwestorski w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej. Wersja elektroniczna w swojej zawartości musi odpowiadać wersji papierowej pod względem zawartości (treści) jak i kolejności ułożenia. h. Uzyskanie decyzji na wycinkę drzew. V). Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie innych prac, które będą wynikać z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Oś Priorytetowa 5. - Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna; Działania 5.1. - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury transportowej warunkującej rozwój regionalny; Poddziałania 5.1.6. - Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój regionalny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Olsztyńska 12, 11-100 Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1764227,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1076742,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1076742,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1896660,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.