Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-15
Szczytno: Remont nawierzchni dróg leśnych oraz dostarczenie pospółki do bieżącego utrzymania i profilowanie dróg leśnych wytypowanych przez zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 221032 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Korpele , Korpele 14, 12-100 Szczytno, tel. 089 6242257.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olsztyn.lasy.gov.pl/korpele/zamowienia-publiczne.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo leśne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg leśnych oraz dostarczenie pospółki do bieżącego utrzymania i profilowanie dróg leśnych wytypowanych przez zamawiającego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg leśnych nr 6 i 113 w ciągu drogowym Sawica -Jurgi , nr 54 w leśnictwie Dźwierzuty i Nr 120 w leśnictwie Grzegrzółki oraz dostarczenie pospółki do bieżącego utrzymania i profilowanie dróg leśnych wytypowanych przez zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 8000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat wykonywali usługi o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3.Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj.: -spycharka, równiarka, sprzęt rolniczy (pługi, brony, kultywatory) do spulchniania, rozkładania, profilowania, -samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 t szt 3 -przewoźny zbiornik na wodę do zwilżania mieszanki optymalnej, wyposażony w urządzenia do równomiernego i kontrolowanego dozowania wody, -walec statyczny trójkołowy lub dwukołowy, lekki i średni. 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają stosowne uprawnienia, 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30 000 zł. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 7.Udzielą gwarancji na wykonane zamówienie min. 12 miesięcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Oświadczenia i dokumenty, które muszą być dostarczone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia udziału w postępowaniu a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych w okresie 3 lat usług, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonanie - referencje (zał. nr 4). d) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi, jakie posiada Wykonawca (zał. nr 5) e) stan osobowy wg stanowisk i kwalifikacji wraz z informacjami o posiadanych uprawnieniach oraz dokumenty potwierdzające te uprawnienia, (zał. nr 6) f) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g) oświadczenie, o spełnieniu warunków wymienionych w art.22, ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3) . oraz: h) zaakceptowany projekt umowy - (zał. nr 2) i) kosztorys ofertowy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a),b), c), d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oceny spełnienia warunków zostaną dokonane wg formuły: spełnia, nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztyn.lasy.gov.pl/korpele/zamowienia-publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Korpele
Korpele 14
12-100 Szczytno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Korpele Korpele 14 12-100 Szczytno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi leśnej nr 6 i 113 w Leśnictwie Sawica.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi leśnej nr 6 i 113 w Leśnictwie Sawica w ciągu drogowym Sawica - Jurgi w oddziałach: 454;473;472A;472;471;470;469 o długości 2429 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi nr 54 w leśnictwie Dźwierzuty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi nr 54 w leśnictwie Dźwierzuty na odcinku 350 mb w oddziałach: 8B g,f oraz drogi nr 120 w leśnictwie Grzegrzółki na odcinku 800 mb w oddziałach: 318a,319b,319d,311p.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pospółki wraz z jej rozplantowaniem do bieżącego utrzymania dróg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pospółki wraz z jej rozplantowaniem do bieżącego utrzymania dróg leśnych w ilości 800 ton na wytypowanych przez zamawiającego drogach w leśnictwach: 1. Grzegrzółki - 200 ton; 2. Kulka - 300 ton; 3. Marksewo - 100 ton; 4. Dębówko - 200 ton;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Profilowanie nawierzchni wytypowanych przez Nadleśnictwo dróg leśnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profilowanie nawierzchni wytypowanych przez Nadleśnictwo dróg leśnych, we wszystkich leśnictwach - łączny czas pracy równiarki - 200 godzin ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Dostawa materiałów poligraficznych
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Szczytno
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe chodników na terenie miasta Zielonka
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Łagiewniki
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na ul. J. Lelewela i ul. A. J. Ostaszewskiego w Krośnie
- Remont wraz z przebudową drogi gminnej w miejscowościach: Jarochów, Lipówka, Jarochówek
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.